abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2009 @ 23:26:46 #126
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68889686
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
kijk, als je het goed bekijkt het consept van de bunker, maakt het niet uit of je knap, leuk, vet, mager, dik of lelijk bent, speel het spel goed.
Maar tot nu toe vind ik de opdrachten niet om wakker voor te blijven en hele nachten door te halen.
Had er persoonlijk meer van verwacht, ook dat wij als streamer meer invloed uit konden oefenen en niet alleen met credits kopen etc.etc.
Ik denk dan ook dat als er een Bunker2 komt ze veel fouten kunnen recht trekken van deze eerste Bunker, want als we heel eerlijk zijn, het loopt niet volgens plan lijkt me, misschien op papier staan al die plannen goed maar uitvoeren nee, maar we kunnen nog 2 weken voort dus misschien???
Ik vind het toch aardig goed gelukt, tenslotte zit ik toch elke dag aan de stream gekluisterd.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:27:15 #127
254393 K_L
kayleight
pi_68889703
haha leuke badmutsen gaan ze zwemmen?
pi_68889706
pi_68889720
Johan en Herman..
pi_68889733
Maar nou toch mijn vraag aan de bunker : Alle condooms opblazen en er zijn er al verschillende geknapt is dan de opdracht gehaald ???
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_68889754
Ik neem aan dat de opdracht nu mislukt is, pim heeft er eentje express kapot gemaakt, zijn er dus geen 1000 meer.

(schakel pas net in, dus misschien zit ik er volledig naast )
pi_68889765
Wie had er nou de koortslip? Kapotje over de verkeerde eikel.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68889780

zondag 10 mei 2009 @ 23:30:24 #134
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68889806
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Ik vind het toch aardig goed gelukt, tenslotte zit ik toch elke dag aan de stream gekluisterd.
ja ik ook hoor, echt ik geniet ook wel, maar meer van hier op FOK en de mensen.
Maar echt vind het heus wel stoer dat ze deze sprong in het diepe hebben gemaakt, kost veel moeite energie en Geld, heel veel geld en ze doen het toch maar ff.
Maar hoop ook dat ze van de streamers leren en lezen en dat meenemen naar een eventueel 2e Bunker.
Want wat ik wel merk, het leeft toch streamen op internet en hoop oprecht dat hun naam gaan maken en met volgende projekten komen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68889809
En nu is het bedtijd
Veel kijkplezier nog allemaal ;p
  zondag 10 mei 2009 @ 23:31:12 #136
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68889834
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie had er nou de koortslip? Kapotje over de verkeerde eikel.
jeroen
pi_68889859
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Maar echt vind het heus wel stoer dat ze deze sprong in het diepe hebben gemaakt, kost veel moeite energie en Geld, heel veel geld en ze doen het toch maar ff.
Maar hoop ook dat ze van de streamers leren en lezen en dat meenemen naar een eventueel 2e Bunker.
Want wat ik wel merk, het leeft toch streamen op internet en hoop oprecht dat hun naam gaan maken en met volgende projekten komen.
Het is zeker al gelukt maar de interactie met de streamers mis ik echt een beetje.
En heb zelf het idee dat er toch een FEBO is wat hun toch wat aanstuurd.
Of zie ik dat echt verkeerd ???
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:32:19 #138
254393 K_L
kayleight
pi_68889863
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef NrTH het volgende:
En nu is het bedtijd
Truste
pi_68889864
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.
pfffffff Ruti dit vind ik toch wel een vreemde opmerking hoor, alsof jij minder zou zijn. doe effe normaal man !

Ik kijk geen streams maar ik lees af entoe wel met jullie mee dus ik kan alléén op de commentaren af gaan,
maar ik vind niet dat NMNS staat, loopt of zit te zeiken..... héél vaak heeft hij gelijk en als ik op het commentaar
de caps en de filmpjes af ga wordt Amber Marielin wel degelijk benadeeld en NMNS heeft er ook gelijk in dat veel mensen Danny naar de mond praten, zal Danny waarschijnlijk zelf ook niet eens leuk vinden, lijkt mij
in ieder geval flink irritant als mensen constant in je reet kruipen.....

niet dat ik het altijd met NMNS eens ben, konijntje slachten bijvoorbeeld ... dan denk ik nah.... nee
doe maar effe niet....

Als hij zijn mening niet gewoon kan geven kan hij beter zijn naam veranderen in NMNK

neemmijnietkwalijk

sooooooo wilde ik toch effe kwijt, zit me af en toe kapot te ergeren maar moet toegeven dat ik mijn eigen soap
heb ondekt en dat zijn ''De Fokkers''.....

erg leuk om te volgen

trusten........

edit; amber moet natuurlijk zijn marilien...... kun je nagaan, ik let meer op jullie dan op ''de bunker''

jullie zijn ook veel hilarischer om te volgen, ben wel blij dat ik maar 2 uur hoef te lezen en niet 12 uur achter de streams hoef te zitten..... en verder schijnt dat ''de kijker beslist'' niet zoveel voor te stellen geloof ik
maar eh....... ik ben slechts een toeschouwer langs de zijlijn natuurlijk.....

doei

[ Bericht 2% gewijzigd door FANN op 11-05-2009 00:12:02 ]
  zondag 10 mei 2009 @ 23:32:23 #140
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68889867
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef NrTH het volgende:
En nu is het bedtijd
slaap lekker
pi_68889869
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Passie36 het volgende:

[..]

Nu haal je jezelf naar beneden hoor, eenvoudig menneke?
Kom op we zijn allemaal mensen met goede en slechte eigenschappen.
En ook al is Danny baas van Fok als hij skiet stinkt hij ook net als wij
Ik denk dat Danny zich wat dat betreft niet meer of minder voelt dan ons medefokkers.
En zo ook niet behandeld wenst te worden
Tis geen Nolive toch
Is bijna allemaal waar, maar ik ben echt eenvoudig (zonder minderwaardigheidscomplex)
  zondag 10 mei 2009 @ 23:32:34 #142
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68889873
Is er al een wereldrecord condooms opblazen in het Guinness book of records?
  zondag 10 mei 2009 @ 23:34:34 #143
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68889938
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:

[..]

voor een pakje peuken per dag.
het slaat gewoon nergens op om buiten een opdracht om iemand's spullen achter te houden.
De opdracht is voorbij. Klaar.
De redactie wil niet ingrijpen en zwijgt als het graf.
Ik vind het vooral jammer dat het na vanavond een stap dichterbij een gouden kooi kloon is gekomen qua manipulatief gedrag. Dat is voor mij wel een domper en ik ga dan ook gewoon slapen nu.
Heb wel even marielin flink omhoog en eline flink omlaag gestemd. Eline moest er maar als volgende uit.
jij weet ook niet wat je wilt ? eerst mag ze gaan wieberen omdat ze teveel klaagt en nu je het ineens niet eens bent met de redactie stem je haar weer omhoog ...

even weer aanhalen dan maar ....
quote:
Ben je een controlfreak? Dan kun je dit niet.
Ben je een watje? Blijf dan maar thuis.
Ben je bang in het donker? Gaat hem niet worden dan.
Gehecht aan luxe? Kun je niet zonder lekker eten? Moet je per se een pakje sigaretten per dag roken? Moederskindje?
Dan is The Bunker niets voor jou, blijf maar lekker thuis kijken.

We zoeken avontuurlijk ingestelde personen die zich makkelijk kunnen aanpassen onder zware omstandigheden.

Blijf jij lachen onder stress?
Kun jij twee dagen zonder eten?
Geen moeite met koud water?
Geen last van claustrofobie?
Niet bang om jezelf te laten zien?
Bereid om fatsoenlijk met andere mensen om te gaan?

Dan zoeken we jou!
nu nog even een lijstje voor de streamer : met kan jij The Bunker aan????

dit is nog steeds The Bunker .... en niet het miepmiepmiepikbenmijnsokkenkwijtboehoe paris Hilton .....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68889944
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..
Waar haal je het vandaan? of hoop je het, dat kan ook..
pi_68889953
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef FANN het volgende:

[..]

pfffffff Ruti dit vind ik toch wel een vreemde opmerking hoor, alsof jij minder zou zijn. doe effe normaal man !

Ik kijk geen streams maar ik lees af entoe wel met jullie mee dus ik kan alléén op de commentaren af gaan,
maar ik vind niet dat NMNS staat, loopt of zit te zeiken..... héél vaak heeft hij gelijk en als ik op het commentaar
de caps en de filmpjes af ga wordt Amber Marielin wel degelijk benadeeld en NMNS heeft er ook gelijk in dat veel mensen Danny naar de mond praten, zal Danny waarschijnlijk zelf ook niet eens leuk vinden, lijkt mij
in ieder geval flink irritant als mensen constant in je reet kruipen.....

niet dat ik het altijd met NMNS eens ben, konijntje slachten bijvoorbeeld ... dan denk ik nah.... nee
doe maar effe niet....

Als hij zijn mening niet gewoon kan geven kan hij beter zijn naam veranderen in NMNK

neemmijnietkwalijk

sooooooo wilde ik toch effe kwijt, zit me af en toe kapot te ergeren maar moet toegeven dat ik mijn eigen soap
heb ondekt en dat zijn ''De Fokkers''.....

erg leuk om te volgen

trusten........
Ook voor jou:

Wat zijn het er veul hè

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 11-05-2009 00:30:30 ]
pi_68889959
Even een eetpauze nu.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:35:22 #147
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68889961
Ik denk niet dat er op Fok veel mensen zijn die Danny naar de mond praten En al helemaal niet dat ze bij The Bunker Danny zoet willen houden...
pi_68889972
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Het is zeker al gelukt maar de interactie met de streamers mis ik echt een beetje.
En heb zelf het idee dat er toch een FEBO is wat hun toch wat aanstuurd.
Of zie ik dat echt verkeerd ???
Ik denk dat je daar als maker van een programma niet onderuit kunt om het kijkbaar te maken. Tuurlijk worden ze heel sumier gestuurd. Maar wel met medewerking van de streamers. ZIe opdracht van jeroen.
Bij vorige RLS wisten wij niet wanneer er gestuurd werd nu is dat voor ons wel duidelijk en dat is juist wel leuk om te zien hoe de mensen er op reageren.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:35:59 #149
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68889982
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Precies ik heb dat ook, geniet nu van FOK! en heb het reuze naar mijn zin met jullie allen.
Het concept zit prima in elkaar want probeer maar is zoveel dagen mensen bezig te houden met allerlei opdrachten en ons maar van informatie te verschaffen zodat wij verbonden worden met de Bunker en steeds weer terug komen.
pi_68889989
Ander onderwerp, de tussenstanden van vandaag, te lezen hier: De deelnemersranking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')