Het is gewoon een toppertje!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaald
Maar over het algemeen zeikt ze weinig, dat ben ik met je eens.
Daar is toch voor gestemd, dat Jeroen dat zou gaan doen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:
ik vind trouwens dat de "mol" opdracht van jeroen wel eens klaar mag zijn.
Een ander mag een opdracht krijgen om stiekem iets te doen...
Hoe lang gaat dat nog duren zo?
en ik ben niet 1 van die jaloerse vrouwen hoor maar mijn moeder zei altijd, van een knap bord kan je niet eten, dat wil zeggen, je bord kan zo mooi zijn maar je eet er nooit alleen van, of zoiets hahaha, maar het is echt zo als je eline bekijkt, lief lachen hoofdje beetje schuin en weer smelt iedereen in haar omgeving.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens raar persoonlijk?
En ik hang lekker thuis op de bank en heb geen extra kussentje nodig, dank je.
Laat me gewoon mijn voorkeur hebben. Ik post net drie keer iets pro Eline of zo. Het staat hier de HELE dag en al die dagen ervoor werkelijk bol van de anti-Elineposts. En dan moet ik Eline van mijn netvlies halen. Nou ik heb liever Eline op m'n netvlies dan zo'n zeurende vleermuis die d'r BH-tje kwijt is.
Voor mij niet. Je moet wel erg naïef zijn als je denkt dat anderen naar je kijken alsof je een gewone user bent.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, op die manier, dat maakt eea wel inzichtelijker.
Dat weet waarschijnlijk weer niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef evaxsis het volgende:
Wat kan je Jeroen trouwens winnen met het lukken van zijn 2e missie?
Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
omdat ze geen reden heeft tot zeiken alles word haar in de schoot geworpen.
ik snap trouwens niet waar mensen het vandaan halen dat eline zo knap is,ik heb nog niks knaps aan haar gezien
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij niet. Je moet wel erg naïef zijn als je denkt dat anderen naar je kijken alsof je een gewone user bent.
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat heeft Peter ook geroepen en een heleboel gaven Peter gelijk.
Dus dat is wel gebeurd
Met zo'n opdracht is het snel klaar iig, dat wordt paar minuten drama tot ie wel moet toegeven of we 2 exits hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar duidelijk in de poll, dat dat de opdracht wordt.
En Jeroen een paar keer vaag aan de telefoon
Kijken of Marielin hetzelfde doet, volgens mij wordt je dan echt bang van haar, die kop en dan kaalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Die had ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegt
Eline heeft ook haar dipmomentjes gehad ... zeker na het 8 uur zwijgen ... zat ze ook even helemaal niet lekker in haar vel...alleen zeikt ze er niet over dus daarom valt het niet op ....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Vind ik ook.. en het liefst ontopic materiaal voor het "ScanMan TIETUHHHH!!!!!!"-topic...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Eline is een prachtmeid om te zien, en nog lief ook![]()
maar dat neemt niet weg dat ze geen extra steuntje in de rug heeft toch? ze weet dat alle mannen haar leuk vinden, heeft niks vies hoeven eten, niet buiten hoeven slapen, is niet afhankelijk van een sigaret dus dat raakt haar niet...ze mag van mij wel wat meer laten zien![]()
ACTIE met die meid
Hoe toevallig kan dat zijn , toch sturing van de FEBOquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.
Jeroen is daarin mee gegaan terwijl hij niet weet waarvoor, wat een figuur is het toch alleen al voor de pret doet hij het dusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat weet waarschijnlijk weer niemanden dat maakt de interactie met de streamers er niet beter op
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind Marielin een behoorlijk verlopen kop hebben voor zo'n jonge meid, maar ze heeft wel een mooi lichaam.
Eline heeft een zachter gezicht, liever gezicht en ziet er een stuk frisser uit in haar gezicht.
Ik had de eerste paar dagen gemist van De Bunker en vroeg hier in de COS of Marielin al zulke wallen had toen ze er in kwam en dat werd hier dan ook beaamt.
Ik kan mij dus wel voorstellen dat mannen Eline knap vinden.
veel meer zit daar ook niet he in De Bunker.
We hebben Renate daar gezien en Amber en tja.........dat waren nou niet bepaald schoonheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |