abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68888378
Even alles terug gelezen van vandaag , maar ze weten toch allemaal nu dat er iemand met een geheime missie zit /undercover !
Als er nu gezegt wordt waar Marielin haar spullen liggen dan weten ze toch wie het gedaan heb of heb Jeroen ook spullen van zich zelf erbij gedaan ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_68888432
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Je zegt dat Marielin er niet slechter uitziet dan op dag 1. Ze is verdomme steeds zo wit als een vaatdoek en zit te schudden en te beven van ellende. Waarom moet je dat weglachen? Vandaar mijn suggestie dat je niet echt objectief bezig bent.

En ja ik begin sterke twijfels te krijgen over de eerlijkheid van het spel. Of pappa van Kuijk misschien een envelopje heeft laten vallen ofzo, dat soort gedachten. Als het niet zo is hebben de makers iets recht te zetten imo. Fair play.
Ik denk dat de opzet nog steeds is dat het eerlijk gedaan moet worden maar dat men het overzicht niet helemaal heeft.

Anders kan ik er geen verklaring voor vinden dat sommigen alles voor de kiezen krijgen en anderen er wel heel erg gemakkelijk van af komen.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:54:21 #53
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68888450
het is nu eenmaal zo, eline wind iedereen om haar vingertje, al zal ze zeuren, doet ze het nog met een lief stemmetje en draait erom heen, eline weet hoe ze de mannen moet inpakken, marilien zegt het op een harde manier, die spreekt ook vaak met haar hele lichaam en zet haar gezicht op onweer.
nee, eline is gewoon een uitgekookte meid, ze lijkt me in de buitenwereld net zoals in de grot, lief kijken maar ondertussen met haar ding bezig zijn.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68888451
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Even alles terug gelezen van vandaag , maar ze weten toch allemaal nu dat er iemand met een geheime missie zit /undercover !
Als er nu gezegt wordt waar Marielin haar spullen liggen dan weten ze toch wie het gedaan heb of heb Jeroen ook spullen van zich zelf erbij gedaan ?
Ja, daar heb je wel wat.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 10 mei 2009 @ 22:54:29 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68888452
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:

[..]

voor haar zou het beter zijn eens echt op eigen benen te staan zonder dat mensen voor haar klaar staan, want dit is een makkelijke weg te bewandelen totdat niemand er meer intrapt en dan heeft ze een probleem. dus doe haar maar is 24 uur in isolatie
Wees niet bang, daar gaat ze echt nog wel achter komen, maar of dat in de bunke ris?
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 22:55:54 #56
184769 crew  Deisyy
pi_68888495
Peter biedt Marielin aan morgenavond half wakker te blijven zodat hij in de gaten kan houden of er iemand met de spullen rommelt.

Wa lief
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_68888501
  zondag 10 mei 2009 @ 22:56:08 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68888509
Ach wat lief van Peter, hij wil met een half oog snachts eea in de gaten houden voor Marielin.
pi_68888544
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Peter biedt aan morgenavond half wakker te blijven zodat hij in de gaten kan houden of er iemand met de spullen rommelt.

Wa lief
Die opdracht heeft Peter ook gewoon gekregen, dus een beetje sneaky om te doen alsof hij het voor haar doet is het wel
  zondag 10 mei 2009 @ 22:57:31 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68888559
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef NrTH het volgende:

[..]

Die opdracht heeft Peter ook gewoon gekregen, dus een beetje sneaky om te doen alsof hij het voor haar doet is het wel
dat wist ik niet
  zondag 10 mei 2009 @ 22:57:52 #61
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68888575
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef crazygirl29 het volgende:
hey lieve mensen...
ik wens jullie nog een prettige avond en wie weet tot gauw.
Ik duik mijn bedje in.
liefs daan
doei slaap lekker meis
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 22:58:31 #62
184769 crew  Deisyy
pi_68888603
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef NrTH het volgende:

[..]

O, die had ik dan gemist
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 10 mei 2009 @ 22:58:34 #63
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68888604
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef Danny het volgende:

[..]

als de gemaakte afspraak vooraf was dat er niet aan elkaars spullen gezeten mag worden moet dat inderdaad niet mogen. Als dat dan toch gebeurt vanwege een ludieke opdracht prima, maar dan moeten die spullen wel gewoon terug natuurlijk. Zo'n enorme moeite is dat niet. Juist het feit dat de redactie dat kennelijk niet van plan is te doen is op z'n zachtst gezegd dubieus te noemen. Zeker omdat ze nu de schijn behoorlijk tegen zich krijgen en ze dat eigenlijk zouden moeten vermijden.
eigenlijk moeten alle afspraken eens goed duidelijk gemaakt worden voor de streamers ...als ze dan toch alles open willen houden...
als iedereen zich daar aan moet gaan houden dan had Peter ook gelijk dat ze van zijn gel af moesten blijven ... daar hoor ik dan weer niemand over ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 22:59:00 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68888617
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:

Dat idee was anders ook wel een paar keer bij mij opgekomen, maar goed, het kán natuurlijk dat de redactie dan met jou op 1 lijn ligt en doet wat ze toch al wilde doen. Zoals de opdracht afblazen toen Koninginnedag een drama werd. Jij riep dat en het gebeurde
Ik riep dat niet eens als eerste geloof ik en ook zeker niet als laatste. Als je had gezegd dat ze vaak reageren als er meerdere mensen eenzelfde kritiek uiten dan kan ik je gelijk geven. Ze lezen niet voor niks mee he
quote:
jij riep dat de samenwerking met Fok wat stond weggemoffeld en hoppa, een dag of 2 erna staat Fok op de home page
Iteejer heeft daarover contact opgenomen met Bram en dat werd op basis van de sponsorafspraken afgerond. Dat staat los van de COS.

Ander voorbeeld:
Feest wordt afgeblazen; ik zeg niet doen, men doet het toch.
Ik riep gisteren meerdere keren dat eline's makeup meteen weer moest worden afgepakt omdat anderen haar spiegeltje gebruikten. Niet gebeurd. En dat is bij wel meer dingen zo. Misschien heb ik weleens goeie ideeën en pikken ze die op, maar ze hebben ook zeker ideeën van anderen opgepikt.

Ik zie ze nog geen aanstalten maken dit op te lossen dus er gaat zo nog even een post in het blunders van de redactie-topic. Ik doe bij misstanden zeker mijn best ze onder druk te zetten middels de middelen die elke user hier heeft, namelijk beargumenteerde posts.
Ja, ik zou ze ook kunnen bellen, maar dat zal ik niet snel doen. Buiten dat ik dan alsnog in feite niets over de regie daar te zeggen heb is het voor mij ook een soort afbreuk van mijn plezier als kijker. Ik ben vooral kijker en wil me ook als zodanig in de discussies, intriges en complottheorieën mengen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 10 mei 2009 @ 22:59:12 #65
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_68888628
Eline van Kuijk (entje)
pi_68888661
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat wist ik niet
Het staat allemaal zo haaks op "elkaar er doorheen proberen te slepen". Het is nu verworden tot proberen elkaar een loer te draaien.
pi_68888664
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:58 schreef snetje het volgende:

[..]

eigenlijk moeten alle afspraken eens goed duidelijk gemaakt worden voor de streamers ...als ze dan toch alles open willen houden...
als iedereen zich daar aan moet gaan houden dan had Peter ook gelijk dat ze van zijn gel af moesten blijven ... daar hoor ik dan weer niemand over ....
Dat heeft Peter ook geroepen en een heleboel gaven Peter gelijk.
Dus dat is wel gebeurd
  zondag 10 mei 2009 @ 23:00:45 #68
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68888686
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wees niet bang, daar gaat ze echt nog wel achter komen, maar of dat in de bunke ris?
in de bunker denk ik niet meer, alhoewel ik vermoed dat Jeroen zich nog is tegen haar kan keren
pi_68888704
Peter en Marielin even luchten , en weg zijn de aanstekers en en lucifers waarschijnlijk
Dat was toch opdracht 2 voor jeroen ???
pi_68888711
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Toverheks het volgende:
het is nu eenmaal zo, eline wind iedereen om haar vingertje, al zal ze zeuren, doet ze het nog met een lief stemmetje en draait erom heen, eline weet hoe ze de mannen moet inpakken, marilien zegt het op een harde manier, die spreekt ook vaak met haar hele lichaam en zet haar gezicht op onweer.
nee, eline is gewoon een uitgekookte meid, ze lijkt me in de buitenwereld net zoals in de grot, lief kijken maar ondertussen met haar ding bezig zijn.
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 23:01:39 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68888729
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Peter en Marielin even luchten , en weg zijn de aanstekers en en lucifers waarschijnlijk
Dat was toch opdracht 2 voor jeroen ???
die opdracht is nog niet gegeven toch?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68888739
ik vind trouwens dat de "mol" opdracht van jeroen wel eens klaar mag zijn.

Een ander mag een opdracht krijgen om stiekem iets te doen...

Hoe lang gaat dat nog duren zo?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68888750
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef tompie63 het volgende:
Eline van Kuijk (entje)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68888799
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:

[..]

die opdracht is nog niet gegeven toch?
Weet ik niet maar duidelijk in de poll, dat dat de opdracht wordt.
En Jeroen een paar keer vaag aan de telefoon
pi_68888800
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')