quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:[..]
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.

pfffffff Ruti dit vind ik toch wel een vreemde opmerking hoor, alsof jij minder zou zijn. doe effe normaal man !
Ik kijk geen streams maar ik lees af entoe wel met jullie mee dus ik kan alléén op de commentaren af gaan,
maar ik vind niet dat NMNS staat, loopt of zit te zeiken..... héél vaak heeft hij gelijk en als ik op het commentaar
de caps en de filmpjes af ga wordt
Amber Marielin wel degelijk benadeeld en NMNS heeft er ook gelijk in dat veel mensen Danny naar de mond praten, zal Danny waarschijnlijk zelf ook niet eens leuk vinden, lijkt mij
in ieder geval flink irritant als mensen constant in je reet kruipen.....

niet dat ik het altijd met NMNS eens ben, konijntje slachten bijvoorbeeld ... dan denk ik nah.... nee
doe maar effe niet....
Als hij zijn mening niet gewoon kan geven kan hij beter zijn naam veranderen in NMNK
neemmijnietkwalijk
sooooooo wilde ik toch effe kwijt, zit me af en toe kapot te ergeren maar moet toegeven dat ik mijn eigen soap
heb ondekt en dat zijn ''De Fokkers''.....
erg leuk om te volgen
trusten........

edit; amber moet natuurlijk zijn marilien...... kun je nagaan, ik let meer op jullie dan op ''de bunker''
jullie zijn ook veel hilarischer om te volgen, ben wel blij dat ik maar 2 uur hoef te lezen en niet 12 uur achter de streams hoef te zitten..... en verder schijnt dat ''de kijker beslist'' niet zoveel voor te stellen geloof ik
maar eh....... ik ben slechts een toeschouwer langs de zijlijn natuurlijk.....

doei
[ Bericht 2% gewijzigd door FANN op 11-05-2009 00:12:02 ]