quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
God man haal Eline van je netvlies en kijk eens objectief. Pak desnoods caps van alle dagen en leg ze naast elkaar.
En dat hele gelul over dat het een eerlijk concept zou zijn is BS.
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
God man haal Eline van je netvlies en kijk eens objectief. Pak desnoods caps van alle dagen en leg ze naast elkaar.
Jij tovert alles wegquote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, weer wat geleerd had er echt nooit van gehoord, maar misschien ik gebruik ook geen condooms he![]()
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eens met de hondenvoer kwam te makkelijk ervan af en dat zie ik graag veranderen
De Mexicaanse bedoel je?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef cobain1994 het volgende:
Zijn de bunkerbewoners straks de enigste overlevenden in nederland? na de spaanse griep?
Varkensquote:
O sorry je hebt gelijk: nee Marielin zag er op dag 1 nog heerlijk fris en vol levenslust uit. Alleen nú is ze moe, en dat komt door het gepiep van Calimero en de gemene redactie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hèquote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Jeroen de spullen niet terug geeft is in opdracht van boven.
Ik mag allesquote:
Kunnen vrouwen geen kritiek hebben op andere vrouwen zónder jaloers te zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.
Alles draait om Eline bij jullie, maar jullie zijn eeeecht niet jaloers hoor dat zij aandacht van mannen kan krijgen,.. eeecht niet..
hahahha ik lees jou post en wat zegt eline, kutmuziek hahaha valt ook onder klagen hequote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
Precies wat ik zeg. Het undercover blijven is in opdracht van bovenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
Doe maar net alsof het niet zo is. Gewoon weglachen Gert.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry je hebt gelijk: nee Marielin zag er op dag 1 nog heerlijk fris en vol levenslust uit. Alleen nú is ze moe, en dat komt door het gepiep van Calimero en de gemene redactie.
Ik ben een man hoor, zojuist nog even gecheckt. Ik vind het niet erg dat Eline die mannen daar inpakt, als die zo achterlijk zijn, moeten ze het zelf weten (wij stemmen toch lekker en niet die gasten daar). Maar ik vind ook, samen met die dames, dat ze er gemakkelijk van af komt de hele tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.
Alles draait om Eline bij jullie, maar jullie zijn eeeecht niet jaloers hoor dat zij aandacht van mannen kan krijgen,.. eeecht niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |