dat sloeg idd ook nergens op.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begon vanmorgen al met Marielin pesten door haar niet naar binnen te laten zonder enige reden. Uiteindelijk dook ze maar weer in haar slaapzak.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef lies1958 het volgende:
En weer snappen ze de hint van toiletpapier niet.
ik weet niet hoe dat moet anders had ik wel caps geplaatstquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand capt meer? is daar en speciale topic voor ofzo?
Marielin is de enige die er ophef over maakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh Marielin heeft haar spullen niet dringend nodig, behalve als ze weer buiten moet slapen, dan wl haar muts en sjaal natuurlijk![]()
De redactie is op deze manier ook aan hetfucken met de bewoners, m.n. Marielin.
Ah, dus Jeroen is zó'n echte leider dat een simpele interruptie van Eline genoeg is om zijn aspiraties weer de kop in te drukken. Indrukwekkend.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen doet dat wel, maar Calimero drukt de discussies tussen Jeroen en Peter de kop in. Zij wil Kumbaya en happy family. Vanochtend zei ze dat ze al zo'n gezellig gezinnetje vormden met zijn allen.
van marielin zijn ook de meeste spullen weg, eline hd in het begin al aangegeven die bunkertrui bv nooit buiten de bunker te dragen. Dus zo belangrijk vind ze die nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Marielin is de enige die er ophef over maakt.
Onzin. Jullie bepalen de keuzes en alweer loopt Marielin de kans achtergesteld te worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
2 opties die op de hele groep van toepassing kunnen zijn en één optie die alleen op de mannen van toepassing kan zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
een beetje fucken ok, maar dat moet dan wel evenredig verdeeld worden onder de bewoners imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Als dat spullen zijn die ze mag hebben zou ik zeker op mijn achterste benen staan. Dat je dingen moet ontberen is duidelijk maar tief dan wel op op de spullen die je nog hebt. Zeker als je een nacht buiten moet zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh Marielin heeft haar spullen niet dringend nodig, behalve als ze weer buiten moet slapen, dan wl haar muts en sjaal natuurlijk![]()
Ze mocht haar boterhammen opeens niet meer opeten, die waren opeens bedoelt voor de nacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dat sloeg idd ook nergens op.
zijn er nog meer van dergelijke voorbeeldjes?
ook subtiel manipuleren is manipuleren natuurlijk
Iemand buiten laten slapen voor zo'n zware opdracht telt natuurlijk niet mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dat sloeg idd ook nergens op.
zijn er nog meer van dergelijke voorbeeldjes?
ook subtiel manipuleren is manipuleren natuurlijk
Precies. Ik zie niet in waarom dit nou een voorbeeld van Marielinnetje pesten zou zijn, noch wat de redactie daarmee dan zou beogen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jeroen laat zich misleiden door zn gevoel voor haar. De sukkel.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus Jeroen is zó'n echte leider dat een simpele interruptie van Eline genoeg is om zijn aspiraties weer de kop in te drukken. Indrukwekkend.
mja, de streamer bepaalt uiteindelijk wel, alleen kun je dat met een beetje inzicht redelijk sturen dmv de juiste pollopties.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Rica het volgende:
[..]
2 opties die op de hele groep van toepassing kunnen zijn en één optie die alleen op de mannen van toepassing kan zijn.
Dit is de enige optie die specifieke mensen treft en dat zijn alweer Peter en Marielin.
Je kunt alles telkens wel afschuiven op "de kiezer" maar jullie zijn steeds behoorlijk aan het sturen en mensen aan het benadelen en anderen aan het bevoordelen.
Haha... QFT!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze knap en vriendelijk is, speelt misschien ook een heel klein beetje mee.
Mannen vallen over het algemeen namelijk meer op vrouwen die er goed uit zien en wel van een feestje houden, dan op lelijke dikzakken die er een jaren 50-moraal op nahouden zodat ze kunnen doen alsof ze er zelf voor gekózen hebben dat ze nooit seks hebben.
Marielin is dan ook degene die er het meeste mee benadeeld is.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze doen dat ook vast niet bewust, maar ik de indruk dat ze boven niet bijhouden wie wat heeft gedaan. Dat ze ook niet bijhouden welke beloning of sanctie gegeven wordt op welke activiteit. Het is regelmatig uit het lood. Is er wel overdracht daar, sluiten ze wel dingen kort als iemand anders overneemt?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik zie niet in waarom dit nou een voorbeeld van Marielinnetje pesten zou zijn, noch wat de redactie daarmee dan zou beogen.
Nou nou Eline kan hard piepen hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus Jeroen is zó'n echte leider dat een simpele interruptie van Eline genoeg is om zijn aspiraties weer de kop in te drukken. Indrukwekkend.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Is glijmiddel biodigestible eigenlijk??![]()
Zo hebben ze al 2 x koffie gezetquote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef lies1958 het volgende:
Als ze het niet snappen dan ook geen koffie. Hoe kan het toch dat ze er niet opkomen om dat papier als filterzakje te gebruiken. Zullen ze zo afstompen met hun denken in 2 weken.
nou ik ben blij dat je het ook ziet, daarbij wil ik wel even mee delen dat ik geen hekel aan haar heb. het valt me gewoon op hoe zij iedereen naar haar hand zet en daardoor overal tussendoor loopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vind ik ook, ze speelt het hulpeloze poppetje, maar ondertussen...
boeiende streams natuurlijk. Op het moment dat je als redactie bewust een bewoner spullen niet teruggeeft NADAT de opdracht waarvoor ze zijn afgenomen is afgelopen ben je in feite aan het manipuleren. ZEKER als je dan merkt dat bij de kijker die bewuste manipulatie ernstige impact heeft qua stemgedrag.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik zie niet in waarom dit nou een voorbeeld van Marielinnetje pesten zou zijn, noch wat de redactie daarmee dan zou beogen.
Een leider die zich laat misleiden dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen laat zich misleiden door zn gevoel voor haar. De sukkel.
Snap je dat niet? Ze willen koffie zetten en hebben geen filterzakjes dan kan je wc papier gebruiken.quote:
Dat is dan wel weer knap. Ik denk dat Amber zich daar groen en geel aan ergerde. En dat begint bij Marielin nu ook te komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat je het ook ziet, daarbij wil ik wel even mee delen dat ik geen hekel aan haar heb. het valt me gewoon op hoe zij iedereen naar haar hand zet en daardoor overal tussendoor loopt.
Best gek !! Ik zie haar druk blazen ipv etenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Marielin combineert haar fruithapje met alweer een peuk
idd, nadat ze die speciaal in haar zak voor buiten had meegekregen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef akveor het volgende:
Owww ja ze stak buiten een sigaretje op en meteen werd er omgeroepen dat het niet mocht...
Dat was dan ook al 20 minuten geleden he waar je op reageertquote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Best gek !! Ik zie haar druk blazen ipv eten
Dat ze daar een koffiefilter van kunnen makenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef siep86 het volgende:
hihi soms vraag ik me af hoe het was geweest als streamers ook konden bepalen wat er in dgk gebeurde. Dit is echt een top concept. Om de een of andere reden kijk je toch naar 5 mensen die al een uur condooms aan het opblazen zijn
.
Wat is er toch met het wc-papier joh?
ben niet eens blonT, maar wat is biodigestiblequote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Is glijmiddel biodigestible eigenlijk??
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze mocht haar boterhammen opeens niet meer opeten, die waren opeens bedoelt voor de nacht.
ja dat was echt te naar, ik vind haar een bikkel en zij mag van mij nu wel is met rust gelaten te worden. van haar geklaag word ik ook niet goed maar wat zij al allemaal voor haar kiezen heeft gehad denk ik dat ze daardoor nu wel er doorheen zit.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begon vanmorgen al met Marielin pesten door haar niet naar binnen te laten zonder enige reden. Uiteindelijk dook ze maar weer in haar slaapzak.
Precies. De streamer heeft de keus of specifiek deze mensen te treffen of het aan Jeroen over te laten inderdaad. Dan weet je van tevoren de uitslag.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, de streamer bepaalt uiteindelijk wel, alleen kun je dat met een beetje inzicht redelijk sturen dmv de juiste pollopties.
ik heb ook zeker geen hekel aan haar, maar tis overduidelijk dat ze weet dat ze mooi is en dat ze geleerd heeft om dat op allerlei manieren uit te buiten, ik zou graag zien dat ook zij eens een heftige opdracht kreeg, eentje waar een flinke sanctie tegenover zou staan als ze het zou weigeren ( zoals die keer met dat hondervoer, ze gaf t meteen op)quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat je het ook ziet, daarbij wil ik wel even mee delen dat ik geen hekel aan haar heb. het valt me gewoon op hoe zij iedereen naar haar hand zet en daardoor overal tussendoor loopt.
dan heb jij geen page 3 lagenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Passie36 het volgende:
WC papier als filter???
Hallo dat gaat aan alle kanten stuk, geef dan keukenrollen die zijn sterker.
Maak een wcpapiertje maar eens nat, gaat gelijk aan alle kanten stuk.
Dus opzich snap ik wel dat de bewoners daar niet intrappen
Ach sorry.. een stoer woord voor eetbaar...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet eens blonT, maar wat is biodigestible
inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef lies1958 het volgende:
waar is peter zeker druk met zijn dagboek of zo. Scheelt weer condooms blazen voor hem.
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeiende streams natuurlijk. Op het moment dat je als redactie bewust een bewoner spullen niet teruggeeft NADAT de opdracht waarvoor ze zijn afgenomen is afgelopen ben je in feite aan het manipuleren. ZEKER als je dan merkt dat bij de kijker die bewuste manipulatie ernstige impact heeft qua stemgedrag.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Bart Marielin niet geil genoeg vindt en dat Huub haar straft omdat ze al een vriend heeft
Dat het goed afbreekbaar is door het lichaam.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet eens blonT, maar wat is biodigestible
anders vraag ik het nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Ze willen koffie zetten en hebben geen filterzakjes dan kan je wc papier gebruiken.
Oja?, dat slaat dan weer helemaal nergens opquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.
Roevka.![]()
Ik word hier zo opstandig van.
voor de sfeer, staat zo gezellig in de pan en op je bordquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef crazygirl29 het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van nijntje in de bunker? Zit daar nog een zieke gedachte achter of is ie daar puur voor de sfeer?
Kan je nagaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat was dan ook al 20 minuten geleden he waar je op reageert
Ja maar van marielin heeft jeroen gewoon veel gepikt in verhouding van bv eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.
Probleem is ws dat dit de volgende opdracht doorkruist. Iedereen moest aan de telefoon komen voor de opdracht proberen uit te vinden wie de saboteur is en Jeroen zou een nieuwe ´sabotage´opdracht krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeiende streams natuurlijk. Op het moment dat je als redactie bewust een bewoner spullen niet teruggeeft NADAT de opdracht waarvoor ze zijn afgenomen is afgelopen ben je in feite aan het manipuleren. ZEKER als je dan merkt dat bij de kijker die bewuste manipulatie ernstige impact heeft qua stemgedrag.
het kan wel, je moet lagen over elkaar leggen schuin, en daar weer 1 schuin etc. dan voorzichtig het kokende water op gieten steeds een klein scheutje niet tot de rand.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Passie36 het volgende:
WC papier als filter???
Hallo dat gaat aan alle kanten stuk, geef dan keukenrollen die zijn sterker.
Maak een wcpapiertje maar eens nat, gaat gelijk aan alle kanten stuk.
Dus opzich snap ik wel dat de bewoners daar niet intrappen
skattie toch... denk om je bloeddruk....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.
Ik word hier zo opstandig van.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Eliene: ik ben blij dat het alleen mijn bunkershirt is dat kwijt is. En ik ben blij dat ik mijn spulletjes netjes heb.
Trut
of ga jij het vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Zeg dat wel, evenals het consequent Eline Calimero noemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha... QFT!
Alhoewel al die ongebreidelde k*tnijd hier ook wel lachen is
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de sfeer, staat zo gezellig in de pan en op je bord
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Nou kan je vertellen, als mijn filters op zijn (wat hier regelmatig gebeurd aangezien het niet één van je dagelijkse boodschappen zijn) zal ik het zeker eens proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het kan wel, je moet lagen over elkaar leggen schuin, en daar weer 1 schuin etc. dan voorzichtig het kokende water op gieten steeds een klein scheutje niet tot de rand.
echt probeer het maar eens.
Alleen heeft Peter 1 van die rustspots permanent ingenomen bij deze opdrachtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze mag rusten toch? Er zijn shifts van drie man aan het werk en twee mogen rust nemen?
Nee joh, dat is dolletjes!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.
Of de makers manipuleren zodat de streamers flink op haar gaan stemmen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
Goed de makers willen Marielin er dus kennelijk uit hebben.
Zit haar familie niet goed genoeg in de slappe was misschien?
Ik ben het ermee eens dat ze meer om zichzelf moet denken. Dat steeds maar willen doorgaan is niet altijd een goede karaktertrek.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze mag rusten toch? Er zijn shifts van drie man aan het werk en twee mogen rust nemen?
in een van haar fanmailtjes van familie kwam dat idd wel naar boven dat ze geen bakken met geld hadden om haar erin te houdenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
Goed de makers willen Marielin er dus kennelijk uit hebben.
Zit haar familie niet goed genoeg in de slappe was misschien?
eline is een fokking bunkertrui kwijt waar ze totaal niets mee heeft. Wat is de rest kwijt?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.
Dat zag ze ook al op dag 1.quote:
neeeeeeeeeeeeeeee zo zijn hunnie nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of de makers manipuleren zodat de streamers flink op haar gaan stemmen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat wel, evenals het consequent Eline Calimero noemen.
Beetje flauw vind ik dat.
dat is zeker knap, en vooral dat zij precies weet hoe dat moet.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer knap. Ik denk dat Amber zich daar groen en geel aan ergerde. En dat begint bij Marielin nu ook te komen.
Dat had Jeroen al voordat hij begon te blazen, twee dagen daarvoor alquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Och hemeltje...oohhjeetje toch.....![]()
A1. Latex-Eiwit-Allergie
Sommige mensen reageren allergisch op de eiwitten die in het latexsap voorkomen (afkomstig van de rubberboom Hevea Brasiliensis). Tot de verschijnselen van een allergische reactie tegen de eiwitten behoren o.a.: tranende ogen, niezen, ademhalingsproblemen, geïrriteerde en jeukende huid, onnatuurlijke zwelling van de penis/schaamlippen.
Doe ik ook, ga bankhangen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Nou kan je vertellen, als mijn filters op zijn (wat hier regelmatig gebeurd aangezien het niet één van je dagelijkse boodschappen zijn) zal ik het zeker eens proberen
Thanks voor de tip
Ja, Jeroen weet wel diegene te treffen die hier het meest gevoelig voor is, dat doet hij goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar van marielin heeft jeroen gewoon veel gepikt in verhouding van bv eline.
nou dat weet ik niet, ze zou wat vaker huilen denk ik, dat dan weer welquote:Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat is zeker knap, en vooral dat zij precies weet hoe dat moet.
wat zou er gebeuren wanneer zij de underdog plaats krijgt en niet meer gespaard blijft, dan veranderd denk ik haar hele manier van doen en laten
Daar dacht ik eerder vanavond ook al aan (BB5)quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef cobain1994 het volgende:
Navond... Wanneer gaan ze bonen uitzoeken/tellen?
Dat is het zeker wel !!! Al doet dat het hier niet toe .. Das jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat ze meer om zichzelf moet denken. Dat steeds maar willen doorgaan is niet altijd een goede karaktertrek.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik ook, ga bankhangen.
Het transparante van de bunker kan me gestolen worden. Het gemanipuleer vanuit het hokje van DGK was transparenter dan dit concept.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het transparante van de bunker kan me gestolen worden. Het gemanipuleer vanuit het hokje van DGK was transparenter dan dit concept.
eens met de hondenvoer kwam ze te makkelijk ervan af en dat zie ik graag veranderenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb ook zeker geen hekel aan haar, maar tis overduidelijk dat ze weet dat ze mooi is en dat ze geleerd heeft om dat op allerlei manieren uit te buiten, ik zou graag zien dat ook zij eens een heftige opdracht kreeg, eentje waar een flinke sanctie tegenover zou staan als ze het zou weigeren ( zoals die keer met dat hondervoer, ze gaf t meteen op)
Ik denk dat Jeroen Eline ook gewoon zo mogelijk wilde sparen. Hij heeft toch een zwak voor haar.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, Jeroen weet wel diegene te treffen die hier het meest gevoelig voor is, dat doet hij goed.
Maar Jeroen beslist niet wanneer de spullen worden teruggegeven.
En morgen ben je er weer tochquote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het transparante van de bunker kan me gestolen worden. Het gemanipuleer vanuit het hokje van DGK was transparenter dan dit concept.![]()
Herpes. Ik zeg: een condoom over zijn hoofd.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
gadver die jeroen laat zo zijn vork in die bieten staan en dat terwijl hij een koortslip heeft.
Ik weet niet wat de reden van de redactie is, maar Marielin is gewoon elke keer de Sjaak, de voorbeelden zijn hiervoor al gegeven . Dat Jeroen de spullen niet terug geeft is in opdracht van boven.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef siep86 het volgende:
huh? de makers willen marielin eruit hebben...ik kan dat nergens uit herleiden. Alles is bepaald door de stemmer en het is jeroen die de spullen niet teruggeeft. Hij weet dat de opdracht geslaagd is, hij had het dus ook terug kunnen leggen/geven.
vind hun oplossing voor de koffie ook wel grappig, met de string van eline.
als je stoom af wil blazen.. je hebt m'n nummer....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het transparante van de bunker kan me gestolen worden. Het gemanipuleer vanuit het hokje van DGK was transparenter dan dit concept.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
gadver die jeroen laat zo zijn vork in die bieten staan en dat terwijl hij een koortslip heeft.
God man haal Eline van je netvlies en kijk eens objectief. Pak desnoods caps van alle dagen en leg ze naast elkaar.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Herpes. Ik zeg: een condoom over zijn hoofd.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Och hemeltje...oohhjeetje toch.....![]()
A1. Latex-Eiwit-Allergie
Sommige mensen reageren allergisch op de eiwitten die in het latexsap voorkomen (afkomstig van de rubberboom Hevea Brasiliensis). Tot de verschijnselen van een allergische reactie tegen de eiwitten behoren o.a.: tranende ogen, niezen, ademhalingsproblemen, geïrriteerde en jeukende huid, onnatuurlijke zwelling van de penis/schaamlippen.
Zelfs een “anafylactische shock”, waarbij de bloeddruk plotseling drastisch daalt is mogelijk. Deze reactie treedt meestal op binnen een uur na contact met latexproducten. Zo’n shock is levensbedreigend maar komt gelukkig zeer zelden voor.
Latex-eiwit allergie kan samenhangen met allergieën voor tropische vruchten. Als u dus klachten krijgt van banaan, avocado, kiwi, kastanje en ficus Benjaminica bent u misschien ook allergisch voor latexproducten. Dit heet een kruisreactie. Kruisreacties treden op doordat allergenen sterk op elkaar
lijken.
Advies bij allergie voor een bepaald bestanddeel van een neutraal glijmiddel:
- Probeer een condoom van een ander merk met een neutraal glijmiddel (d.w.z. niet zaaddodend en zonder extra toevoegingen als smaak en stimulanten) of een droog condoom (zie ook onze proefpakketten).
- Eventueel: laat de allergie uit zoeken door een dermatoloog , u kunt dan het beste het glijmiddel meenemen naar de dokter.
Van deze toegevoegde middelen is bekend dat ze overgevoeligheidsracties kunnen veroorzaken, variërend van geïrriteerde slijmvliezen (jeuk, roodheid, afscheiding) tot wondjes, ontstekingen, zweren en verhoogde vatbaarheid voor ontstekingen van slijmvlies, urineweg- en schimmelinfecties.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
God man haal Eline van je netvlies en kijk eens objectief. Pak desnoods caps van alle dagen en leg ze naast elkaar.
En dat hele gelul over dat het een eerlijk concept zou zijn is BS.
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
God man haal Eline van je netvlies en kijk eens objectief. Pak desnoods caps van alle dagen en leg ze naast elkaar.
Jij tovert alles wegquote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, weer wat geleerd had er echt nooit van gehoord, maar misschien ik gebruik ook geen condooms he![]()
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eens met de hondenvoer kwam te makkelijk ervan af en dat zie ik graag veranderen
De Mexicaanse bedoel je?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef cobain1994 het volgende:
Zijn de bunkerbewoners straks de enigste overlevenden in nederland? na de spaanse griep?
Varkensquote:
O sorry je hebt gelijk: nee Marielin zag er op dag 1 nog heerlijk fris en vol levenslust uit. Alleen nú is ze moe, en dat komt door het gepiep van Calimero en de gemene redactie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hèquote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Jeroen de spullen niet terug geeft is in opdracht van boven.
Ik mag allesquote:
Kunnen vrouwen geen kritiek hebben op andere vrouwen zónder jaloers te zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.
Alles draait om Eline bij jullie, maar jullie zijn eeeecht niet jaloers hoor dat zij aandacht van mannen kan krijgen,.. eeecht niet..
hahahha ik lees jou post en wat zegt eline, kutmuziek hahaha valt ook onder klagen hequote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
Precies wat ik zeg. Het undercover blijven is in opdracht van bovenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
Doe maar net alsof het niet zo is. Gewoon weglachen Gert.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry je hebt gelijk: nee Marielin zag er op dag 1 nog heerlijk fris en vol levenslust uit. Alleen nú is ze moe, en dat komt door het gepiep van Calimero en de gemene redactie.
Ik ben een man hoor, zojuist nog even gecheckt. Ik vind het niet erg dat Eline die mannen daar inpakt, als die zo achterlijk zijn, moeten ze het zelf weten (wij stemmen toch lekker en niet die gasten daar). Maar ik vind ook, samen met die dames, dat ze er gemakkelijk van af komt de hele tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Haal jij Eline eens van je netvlies, net zoals die BQ hier.
Alles draait om Eline bij jullie, maar jullie zijn eeeecht niet jaloers hoor dat zij aandacht van mannen kan krijgen,.. eeecht niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |