inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef lies1958 het volgende:
waar is peter zeker druk met zijn dagboek of zo. Scheelt weer condooms blazen voor hem.
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeiende streams natuurlijk. Op het moment dat je als redactie bewust een bewoner spullen niet teruggeeft NADAT de opdracht waarvoor ze zijn afgenomen is afgelopen ben je in feite aan het manipuleren. ZEKER als je dan merkt dat bij de kijker die bewuste manipulatie ernstige impact heeft qua stemgedrag.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Bart Marielin niet geil genoeg vindt en dat Huub haar straft omdat ze al een vriend heeft
Dat het goed afbreekbaar is door het lichaam.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet eens blonT, maar wat is biodigestible
anders vraag ik het nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Ze willen koffie zetten en hebben geen filterzakjes dan kan je wc papier gebruiken.
Oja?, dat slaat dan weer helemaal nergens opquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.
Roevka.![]()
Ik word hier zo opstandig van.
voor de sfeer, staat zo gezellig in de pan en op je bordquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef crazygirl29 het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van nijntje in de bunker? Zit daar nog een zieke gedachte achter of is ie daar puur voor de sfeer?
Kan je nagaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat was dan ook al 20 minuten geleden he waar je op reageert
Ja maar van marielin heeft jeroen gewoon veel gepikt in verhouding van bv eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.
Probleem is ws dat dit de volgende opdracht doorkruist. Iedereen moest aan de telefoon komen voor de opdracht proberen uit te vinden wie de saboteur is en Jeroen zou een nieuwe ´sabotage´opdracht krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
boeiende streams natuurlijk. Op het moment dat je als redactie bewust een bewoner spullen niet teruggeeft NADAT de opdracht waarvoor ze zijn afgenomen is afgelopen ben je in feite aan het manipuleren. ZEKER als je dan merkt dat bij de kijker die bewuste manipulatie ernstige impact heeft qua stemgedrag.
het kan wel, je moet lagen over elkaar leggen schuin, en daar weer 1 schuin etc. dan voorzichtig het kokende water op gieten steeds een klein scheutje niet tot de rand.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Passie36 het volgende:
WC papier als filter???
Hallo dat gaat aan alle kanten stuk, geef dan keukenrollen die zijn sterker.
Maak een wcpapiertje maar eens nat, gaat gelijk aan alle kanten stuk.
Dus opzich snap ik wel dat de bewoners daar niet intrappen
skattie toch... denk om je bloeddruk....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.
Ik word hier zo opstandig van.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Eliene: ik ben blij dat het alleen mijn bunkershirt is dat kwijt is. En ik ben blij dat ik mijn spulletjes netjes heb.
Trut
of ga jij het vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Zeg dat wel, evenals het consequent Eline Calimero noemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha... QFT!
Alhoewel al die ongebreidelde k*tnijd hier ook wel lachen is
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de sfeer, staat zo gezellig in de pan en op je bord
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Nou kan je vertellen, als mijn filters op zijn (wat hier regelmatig gebeurd aangezien het niet één van je dagelijkse boodschappen zijn) zal ik het zeker eens proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het kan wel, je moet lagen over elkaar leggen schuin, en daar weer 1 schuin etc. dan voorzichtig het kokende water op gieten steeds een klein scheutje niet tot de rand.
echt probeer het maar eens.
Alleen heeft Peter 1 van die rustspots permanent ingenomen bij deze opdrachtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze mag rusten toch? Er zijn shifts van drie man aan het werk en twee mogen rust nemen?
Nee joh, dat is dolletjes!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |