skattie toch... denk om je bloeddruk....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg 3 sigaretten mee maar mag niet buiten roken.
Ik word hier zo opstandig van.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Eliene: ik ben blij dat het alleen mijn bunkershirt is dat kwijt is. En ik ben blij dat ik mijn spulletjes netjes heb.
Trut
of ga jij het vertellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Zeg dat wel, evenals het consequent Eline Calimero noemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haha... QFT!
Alhoewel al die ongebreidelde k*tnijd hier ook wel lachen is
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de sfeer, staat zo gezellig in de pan en op je bord
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef isa2006 het volgende:
toverheks vertel jij is of er smaakjes zijn .
Nou kan je vertellen, als mijn filters op zijn (wat hier regelmatig gebeurd aangezien het niet één van je dagelijkse boodschappen zijn) zal ik het zeker eens proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het kan wel, je moet lagen over elkaar leggen schuin, en daar weer 1 schuin etc. dan voorzichtig het kokende water op gieten steeds een klein scheutje niet tot de rand.
echt probeer het maar eens.
Alleen heeft Peter 1 van die rustspots permanent ingenomen bij deze opdrachtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze mag rusten toch? Er zijn shifts van drie man aan het werk en twee mogen rust nemen?
Nee joh, dat is dolletjes!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Aha dat is het dus. Dat vind ik toch minder.
Of de makers manipuleren zodat de streamers flink op haar gaan stemmen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
Goed de makers willen Marielin er dus kennelijk uit hebben.
Zit haar familie niet goed genoeg in de slappe was misschien?
Ik ben het ermee eens dat ze meer om zichzelf moet denken. Dat steeds maar willen doorgaan is niet altijd een goede karaktertrek.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze mag rusten toch? Er zijn shifts van drie man aan het werk en twee mogen rust nemen?
in een van haar fanmailtjes van familie kwam dat idd wel naar boven dat ze geen bakken met geld hadden om haar erin te houdenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
Goed de makers willen Marielin er dus kennelijk uit hebben.
Zit haar familie niet goed genoeg in de slappe was misschien?
eline is een fokking bunkertrui kwijt waar ze totaal niets mee heeft. Wat is de rest kwijt?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je één bewoner niets teruggeeft en de rest allemaal wél, wordt het een ander verhaal.
Dat zag ze ook al op dag 1.quote:
neeeeeeeeeeeeeeee zo zijn hunnie nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of de makers manipuleren zodat de streamers flink op haar gaan stemmen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat wel, evenals het consequent Eline Calimero noemen.
Beetje flauw vind ik dat.
dat is zeker knap, en vooral dat zij precies weet hoe dat moet.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer knap. Ik denk dat Amber zich daar groen en geel aan ergerde. En dat begint bij Marielin nu ook te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |