Ja ik heb ook altijd veel hapjes op tafel staan als dr vrienden komen maar daar was ik nog nooit opgekomen hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Van wie was het plan om bieten in kleine stukjes in een bakje als een snack neer te zetten eigenlijk?
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig? In het kader van de opdracht misschien wel, maar ik denk dat de redactie meer aan het fucken is met de streamers dan de bewoners.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
»Alle aanstekers en lucifers jatten
Alweer rokertjes pesten en alweer heb je er Peter en Marielin mee.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die spullen horen na de opdracht terug te worden gegeven.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
zouden de verstopte spullen trouwens niet eens een keer terug moeten? Het was een opdracht van 24 uur en die is geslaagd. Dan mogen die spullen wel terug lijkt me.
Prima als marielin vanwege haar gezeik omlaag wordt gestemd, maar dan wel om eerlijke redenen.
Ohh. vandaar..ik snap 't.. One Stream One Cap Fits All...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat elke cap nu hetzelfde wordt zo ongeveer :x
Heb op pagina 1 wel wat dingen staan (ik heb 100 berichten per pagina, dus kan goed op een andere pagina zijn voor anderen).
dat vind ik dus niet ze verheft haar stem en de andere overlevers moeten het dus voor haar opknappen. continue rent iedereen voor haar en ze weet precies hoe ze dat moet aanpakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.
en weer kan Jeroen de show stelenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig?
het gaat er toch niet om of ze die spullen NU nodig heb (gisteravond anders wel) maar om het feit dat ze van haar zijn en niet meer nodig zijn voor de opdracht. dus terug met dat spulquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig?
je snapt het niet....de streamers waren vanmiddag wat bezorgt over de vitamientjes die de bunkeraars zouden moeten ontberen....dus voillaaaa.....een bordje met gezonde snacksquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Van wie was het plan om bieten in kleine stukjes in een bakje als een snack neer te zetten eigenlijk?
Dat is al een paar dagen aan de gang en het wordt per dag ergerquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.
vind ik ook, ze speelt het hulpeloze poppetje, maar ondertussen...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet ze verheft haar stem en de andere overlevers moeten het dus voor haar opknappen. continue rent iedereen voor haar en ze weet precies hoe ze dat moet aanpakken
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
Het ging om het verschil tussen Marielin en Eline. Ik zie in Marielin geen lelijke dikzak met een jaren 50 moraalquote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze knap en vriendelijk is, speelt misschien ook een heel klein beetje mee.
Mannen vallen over het algemeen namelijk meer op vrouwen die er goed uit zien en wel van een feestje houden, dan op lelijke dikzakken die er een jaren 50-moraal op nahouden zodat ze kunnen doen alsof ze er zelf voor gekózen hebben dat ze nooit seks hebben.
Ah oké, dat heb ik even gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je snapt het niet....de streamers waren vanmiddag wat bezorgt over de vitamientjes die de bunkeraars zouden moeten ontberen....dus voillaaaa.....een bordje met gezonde snacks
Lees mijn edit ajb.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.
dank jequote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardige beeldspraak wel, in het licht van een crematie
Ik hou mijn stemmen voor de laatste dagen. Het vertrouwen is een beetje foetsie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
Ik begrijp dat je zelfs je favo al in de steek hebt gelaten.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Tja, verzin eens opdrachten die iedereen raken in plaats van een paar en probeer het ook eens een beetje recht te trekken tussen die gasten onderling.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
Neh Marielin heeft haar spullen niet dringend nodig, behalve als ze weer buiten moet slapen, dan wl haar muts en sjaal natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig? In het kader van de opdracht misschien wel, maar ik denk dat de redactie meer aan het fucken is met de streamers dan de bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |