quote:
Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind ze wat dat betreft ook weinig creatief, niemand ontpopt zich als een echte leider
Dat concept is allang losgelaten volgens mij.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze moesten toch van bart een groepsgevoel tonen. Dat was toch de hele opzet van het spel. Dat heeft hij toch naar buiten gebracht.
Commentaar op Streamsquote:Op zondag 10 mei 2009 21:53 schreef Timmos het volgende:
Ok, ik vraag het maar gewoon.. Zit nu al enige tijd te bedenken waar COS voor staat maar ik kan er niet opkomen..
En als Jeroen het niet doet, doet niemand het.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte neemt jeroen de leiding, in gesprekken tenminste vaak
Ik denk dat zij een act speelt, en zou graag zien dat ze die laat vallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline lijkt mij zo'n typje die met een servetje erbij de liefde bedrijft
Dit was gister al precies hetzelfde, voordat ze wist dat er een "spion" was.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.
Zou ook mooi niks meer gaan zeggen en gewoon daar me tijd uitzitten.
Marilien probeert nu achter de spion te komen en kijk wat het haar hier oplevert of is dat met een d
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
En als Jeroen het niet doet, doet niemand het.
Er mogen ook best wat minder hints over de opdrachten door de foon gecommuniceerd worden. Laat ze zelf maar eens denkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind ze wat dat betreft ook weinig creatief, niemand ontpopt zich als een echte leider
daarom, gooi 1 broodje shoarma op tafel met de mededeling wie het meest in 1 uur opgeblazen heeft mag het opeten zonder te delen. kom op een beetje aktie in de grot kan echt geen kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Pimquote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.
Zou ook mooi niks meer gaan zeggen en gewoon daar me tijd uitzitten.
Marilien probeert nu achter de spion te komen en kijk wat het haar hier oplevert of is dat met een d
Jeroen doet dat wel, maar Calimero drukt de discussies tussen Jeroen en Peter de kop in. Zij wil Kumbaya en happy family. Vanochtend zei ze dat ze al zo'n gezellig gezinnetje vormden met zijn allen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, gooi 1 broodje shoarma op tafel met de mededeling wie het meest in 1 uur opgeblazen heeft mag het opeten zonder te delen. kom op een beetje aktie in de grot kan echt geen kwaad.
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een act speelt, en zou graag zien dat ze die laat vallen.
Kan me niet voorstellen dat ze zo braaf is
Sowieso is Jeroen van de mannen de slimste en de doortraptste en de anderen in verbaal opzicht de baas.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte neemt jeroen de leiding, in gesprekken tenminste vaak
Daarom zeg ik ook,gewoon je bek houden en mooi zitten wezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit was gister al precies hetzelfde, voordat ze wist dat er een "spion" was.
dat was wel master jaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |