Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind ze wat dat betreft ook weinig creatief, niemand ontpopt zich als een echte leider
Dat concept is allang losgelaten volgens mij.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze moesten toch van bart een groepsgevoel tonen. Dat was toch de hele opzet van het spel. Dat heeft hij toch naar buiten gebracht.
Commentaar op Streamsquote:Op zondag 10 mei 2009 21:53 schreef Timmos het volgende:
Ok, ik vraag het maar gewoon.. Zit nu al enige tijd te bedenken waar COS voor staat maar ik kan er niet opkomen..
En als Jeroen het niet doet, doet niemand het.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte neemt jeroen de leiding, in gesprekken tenminste vaak
Ik denk dat zij een act speelt, en zou graag zien dat ze die laat vallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline lijkt mij zo'n typje die met een servetje erbij de liefde bedrijft
Dit was gister al precies hetzelfde, voordat ze wist dat er een "spion" was.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.
Zou ook mooi niks meer gaan zeggen en gewoon daar me tijd uitzitten.
Marilien probeert nu achter de spion te komen en kijk wat het haar hier oplevert of is dat met een d
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
En als Jeroen het niet doet, doet niemand het.
Er mogen ook best wat minder hints over de opdrachten door de foon gecommuniceerd worden. Laat ze zelf maar eens denkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind ze wat dat betreft ook weinig creatief, niemand ontpopt zich als een echte leider
daarom, gooi 1 broodje shoarma op tafel met de mededeling wie het meest in 1 uur opgeblazen heeft mag het opeten zonder te delen. kom op een beetje aktie in de grot kan echt geen kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Pimquote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja heb je een keer een grote bek om reuring te veroorzaken,kost je dat mooi stemmen.
Zou ook mooi niks meer gaan zeggen en gewoon daar me tijd uitzitten.
Marilien probeert nu achter de spion te komen en kijk wat het haar hier oplevert of is dat met een d
Jeroen doet dat wel, maar Calimero drukt de discussies tussen Jeroen en Peter de kop in. Zij wil Kumbaya en happy family. Vanochtend zei ze dat ze al zo'n gezellig gezinnetje vormden met zijn allen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef ditisHuub het volgende:
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, gooi 1 broodje shoarma op tafel met de mededeling wie het meest in 1 uur opgeblazen heeft mag het opeten zonder te delen. kom op een beetje aktie in de grot kan echt geen kwaad.
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een act speelt, en zou graag zien dat ze die laat vallen.
Kan me niet voorstellen dat ze zo braaf is
Sowieso is Jeroen van de mannen de slimste en de doortraptste en de anderen in verbaal opzicht de baas.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte neemt jeroen de leiding, in gesprekken tenminste vaak
Daarom zeg ik ook,gewoon je bek houden en mooi zitten wezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit was gister al precies hetzelfde, voordat ze wist dat er een "spion" was.
dat was wel master jaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.
Peter?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.
En dat ze knap en vriendelijk is, speelt misschien ook een heel klein beetje mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat prinsesje is grotendeels gewild omdat ze beschikbaar & makkelijk is.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter?Ja, als zingende reisleider misschien, in een bus vol bejaarden.
Zonder Jeroen is het doods, dat zullen morgen middag wel ervarenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef lies1958 het volgende:
Kijk als het afgesproken is door de regie dat er niet aan hun spullen gekomen mocht worden door de andere dan heeft marielin wel een punt natuurlijk. Vooral als je moe bent kan je dit soort dingen dan niet zo goed hebben.
ik denk dat er best een paar zich goed in kunnen houden daar...mssn morgen als ze goed moe zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef crazygirl29 het volgende:
en ze blijft maar zagen man man.
Als ik daar zat was ik haar gedram allang zat geweest.
Knap hoor dat haar medebewoners daar zo mee om gaan.
Maar goed misschien heb ik gewoon een kort lontje hehehe
dat kan ook natuurlijk
Aardige beeldspraak wel, in het licht van een crematiequote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zonder Jeroen is het doods, dat zullen morgen middag wel ervaren
Als zo'n dronke man naast me zou staan, dan wist ie opeens dat vrouwen ook kunnen meppen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef wicky. het volgende:
Jeroen is Top !Ik vind hem de leukste daar, helemaal als hij dronken is
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.
Missie volbracht. Spullen terug danquote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?
Peter heeft meer aanleg om lijder te zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Als je moe bent ben je toch sneller geirriteerd. En ik spreek uit ervaring als ik weer eens twee uurtjes in het weekend geslapen heb hehhehequote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ik denk dat er best een paar zich goed in kunnen houden daar...mssn morgen als ze goed moe zijn
Omdat elke cap nu hetzelfde wordt zo ongeveer :xquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand capt meer? is daar en speciale topic voor ofzo?
Ik vraag me ook af wanneer die spullen weer gezocht gaan worden of is het nu aan Jeroen om te zeggen van kijk is wat ik hier nu weer vind, maar ja dan weten ze wel dat hij het heeft gedaan en dan kan de volgende geheime missie ook wel afgeblazen worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
zouden de verstopte spullen trouwens niet eens een keer terug moeten? Het was een opdracht van 24 uur en die is geslaagd. Dan mogen die spullen wel terug lijkt me.
Prima als marielin vanwege haar gezeik omlaag wordt gestemd, maar dan wel om eerlijke redenen.
Dat hoefde je in DGK niet te proberen.....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?
nou bejaarden houden denk ik meer van Frank Sinatra,Elvis en Motown.Die zijn geen Peter en Jantje fanquote:
Ja ik heb ook altijd veel hapjes op tafel staan als dr vrienden komen maar daar was ik nog nooit opgekomen hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Van wie was het plan om bieten in kleine stukjes in een bakje als een snack neer te zetten eigenlijk?
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig? In het kader van de opdracht misschien wel, maar ik denk dat de redactie meer aan het fucken is met de streamers dan de bewoners.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
»Alle aanstekers en lucifers jatten
Alweer rokertjes pesten en alweer heb je er Peter en Marielin mee.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die spullen horen na de opdracht terug te worden gegeven.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
zouden de verstopte spullen trouwens niet eens een keer terug moeten? Het was een opdracht van 24 uur en die is geslaagd. Dan mogen die spullen wel terug lijkt me.
Prima als marielin vanwege haar gezeik omlaag wordt gestemd, maar dan wel om eerlijke redenen.
Ohh. vandaar..ik snap 't.. One Stream One Cap Fits All...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat elke cap nu hetzelfde wordt zo ongeveer :x
Heb op pagina 1 wel wat dingen staan (ik heb 100 berichten per pagina, dus kan goed op een andere pagina zijn voor anderen).
dat vind ik dus niet ze verheft haar stem en de andere overlevers moeten het dus voor haar opknappen. continue rent iedereen voor haar en ze weet precies hoe ze dat moet aanpakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die paniek vanmorgen toen het douchegordijntje naar beneden flikkerde doet toch anders vermoeden.
en weer kan Jeroen de show stelenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig?
het gaat er toch niet om of ze die spullen NU nodig heb (gisteravond anders wel) maar om het feit dat ze van haar zijn en niet meer nodig zijn voor de opdracht. dus terug met dat spulquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig?
je snapt het niet....de streamers waren vanmiddag wat bezorgt over de vitamientjes die de bunkeraars zouden moeten ontberen....dus voillaaaa.....een bordje met gezonde snacksquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Van wie was het plan om bieten in kleine stukjes in een bakje als een snack neer te zetten eigenlijk?
Dat is al een paar dagen aan de gang en het wordt per dag ergerquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.
vind ik ook, ze speelt het hulpeloze poppetje, maar ondertussen...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet ze verheft haar stem en de andere overlevers moeten het dus voor haar opknappen. continue rent iedereen voor haar en ze weet precies hoe ze dat moet aanpakken
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachtenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Rica het volgende:
Geheime missie Jeroen
Het ging om het verschil tussen Marielin en Eline. Ik zie in Marielin geen lelijke dikzak met een jaren 50 moraalquote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze knap en vriendelijk is, speelt misschien ook een heel klein beetje mee.
Mannen vallen over het algemeen namelijk meer op vrouwen die er goed uit zien en wel van een feestje houden, dan op lelijke dikzakken die er een jaren 50-moraal op nahouden zodat ze kunnen doen alsof ze er zelf voor gekózen hebben dat ze nooit seks hebben.
Ah oké, dat heb ik even gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je snapt het niet....de streamers waren vanmiddag wat bezorgt over de vitamientjes die de bunkeraars zouden moeten ontberen....dus voillaaaa.....een bordje met gezonde snacks
Lees mijn edit ajb.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
het door de regie niet afronden van een opdracht die is afgelopen heeft nu daadwerkelijk invloed op de streamers en dat zou niet moeten imo.
dank jequote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardige beeldspraak wel, in het licht van een crematie
Ik hou mijn stemmen voor de laatste dagen. Het vertrouwen is een beetje foetsie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
Ik begrijp dat je zelfs je favo al in de steek hebt gelaten.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Tja, verzin eens opdrachten die iedereen raken in plaats van een paar en probeer het ook eens een beetje recht te trekken tussen die gasten onderling.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, streamer bepaalt, er staan ook nog 3 andere opdrachten
Neh Marielin heeft haar spullen niet dringend nodig, behalve als ze weer buiten moet slapen, dan wl haar muts en sjaal natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo dringend zij die items toch niet nodig? In het kader van de opdracht misschien wel, maar ik denk dat de redactie meer aan het fucken is met de streamers dan de bewoners.
dat sloeg idd ook nergens op.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het begon vanmorgen al met Marielin pesten door haar niet naar binnen te laten zonder enige reden. Uiteindelijk dook ze maar weer in haar slaapzak.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef lies1958 het volgende:
En weer snappen ze de hint van toiletpapier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |