Peter?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.
En dat ze knap en vriendelijk is, speelt misschien ook een heel klein beetje mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat prinsesje is grotendeels gewild omdat ze beschikbaar & makkelijk is.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter?Ja, als zingende reisleider misschien, in een bus vol bejaarden.
Zonder Jeroen is het doods, dat zullen morgen middag wel ervarenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef lies1958 het volgende:
Kijk als het afgesproken is door de regie dat er niet aan hun spullen gekomen mocht worden door de andere dan heeft marielin wel een punt natuurlijk. Vooral als je moe bent kan je dit soort dingen dan niet zo goed hebben.
ik denk dat er best een paar zich goed in kunnen houden daar...mssn morgen als ze goed moe zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef crazygirl29 het volgende:
en ze blijft maar zagen man man.
Als ik daar zat was ik haar gedram allang zat geweest.
Knap hoor dat haar medebewoners daar zo mee om gaan.
Maar goed misschien heb ik gewoon een kort lontje hehehe
dat kan ook natuurlijk
Aardige beeldspraak wel, in het licht van een crematiequote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zonder Jeroen is het doods, dat zullen morgen middag wel ervaren
Als zo'n dronke man naast me zou staan, dan wist ie opeens dat vrouwen ook kunnen meppen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef wicky. het volgende:
Jeroen is Top !Ik vind hem de leukste daar, helemaal als hij dronken is
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Precies! En dan was De Bunker wel heel saai geworden.
Missie volbracht. Spullen terug danquote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?
Peter heeft meer aanleg om lijder te zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon, wie hem het eerste heeft mag 'm opeten. Ik vind Peter toch wel aanleg hebben om leider te zijn hoor.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Als je moe bent ben je toch sneller geirriteerd. En ik spreek uit ervaring als ik weer eens twee uurtjes in het weekend geslapen heb hehhehequote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ik denk dat er best een paar zich goed in kunnen houden daar...mssn morgen als ze goed moe zijn
Omdat elke cap nu hetzelfde wordt zo ongeveer :xquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand capt meer? is daar en speciale topic voor ofzo?
Ik vraag me ook af wanneer die spullen weer gezocht gaan worden of is het nu aan Jeroen om te zeggen van kijk is wat ik hier nu weer vind, maar ja dan weten ze wel dat hij het heeft gedaan en dan kan de volgende geheime missie ook wel afgeblazen worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
zouden de verstopte spullen trouwens niet eens een keer terug moeten? Het was een opdracht van 24 uur en die is geslaagd. Dan mogen die spullen wel terug lijkt me.
Prima als marielin vanwege haar gezeik omlaag wordt gestemd, maar dan wel om eerlijke redenen.
Dat hoefde je in DGK niet te proberen.....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen kreeg de opdracht om persoonlijke spullen te jatten. Tsja, waar blijf je dan?
nou bejaarden houden denk ik meer van Frank Sinatra,Elvis en Motown.Die zijn geen Peter en Jantje fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |