Voorlopig staat ze lekker vet voorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef akveor het volgende:
De rest krijgt extra munitie en op de fora wordt ze afgemaakt omdat ze zit te zeiken. Wat haar veel negatieve stemmen oplevert. Bah.
.
slaap lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef K_L het volgende:
Okeej .. genoeg gezien voor vandaag ... welterusten
marielinquote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze lekker vet voor
Condooms zijn al een jaar over datum van gebruik. Dus die kosten niets.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Is dit trouwens een winstgevende opdracht? 500 E om 1000 condooms op te blazen...? Wat kosten die tegenwoordig het stuk , want je kunt er niks meer mee doen??
Verkopen aan een reclamebureau voor condoomreclamesquote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Is dit trouwens een winstgevende opdracht? 500 E om 1000 condooms op te blazen...? Wat kosten die tegenwoordig het stuk , want je kunt er niks meer mee doen??
banaan is ook lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik denk eerder een bananensmaak, of bestaat dat niet?
ze heeft het toch ook echt wel verdient. en nu nog een lekker biefstukkie voor haar kan ze weer aansterkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
marielinze staat echt vet voor maar ga me stemmen echt nu niet gebruiken doe dat liever 5 minuten voor einde eliminatie
Die gasten doen het toch maar even,met risico's qua financien .Ach en zeuren is wel lekker af en toequote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat zal leuk zijn he en zo lekker ouderwets weer![]()
Knappen ze dan niet meteen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Condooms zijn al een jaar over datum van gebruik. Dus die kosten niets.
die condooms zijn al een paar maanden over de datum heen dus niet meer veilig om te verkopenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Bah en alweer tegen dezelfde mensen gericht. Ook vanmiddag met dat konijn binnen twee meter niet roken. Marielin schrok zich al te pletter toen ze per ongeluk bij dat kutkonijn rookte en maakte zich grote zorgen voor weer een eventuele sanctie. Welke fokking idioot bedenkt dat en waarom doet de redactie hier aan mee? Dit is niet meer in control dit is het consequent treiteren van steeds dezelfde personen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bijna geheel mee eens ...alleen Jeroen is undercover en weet niet of hij ook dingen van zich zelf in die kist heb gedaan . de andere overlevers weten dat er 1 is die een missie heb dus zal dat uitkomen en dat is nog niet de bedoeling omdat Jeroen een tweede missie heb of nog niet ...ik weet het niet al was hij vaag aan de foon vanavond ! en als je nu de poll bekijkt moet Jeroen de aanstekers en Lucifers ontvreemden en aangezien Marielin en Peter net in de lucht ruimte waren samen zal hij vast al wat hebben als hij die missie al moet doen .
Het zou kunnen maar voorlopig overtuigt het me niet. De febo heeft de kans gekregen om een en ander recht te zetten maar sinds het hier naar voren is gebracht zijn ze zo stil als een muis. Waarom? Andere keren gingen ze controverses ook niet uit de weg. Zelfs niet toen de samenwerking met Fok de issue was.quote:
Het bier wat ze laatst kregen was ook al over dd (overstuur volgens Elientje)quote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die condooms zijn al een paar maanden over de datum heen dus niet meer veilig om te verkopen
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik proef nooit aan een condoom. Jij wel?
Omdat het nu lekker veel ruis geeft en daar moet een programma het óók van hebben. Onrechtvaardigheid en verontwaardiging zijn leuke items om kijkcijfers op te krikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar voorlopig overtuigt het me niet. De febo heeft de kans gekregen om een en ander recht te zetten maar sinds het hier naar voren is gebracht zijn ze zo stil als een muis. Waarom? Andere keren gingen ze controverses ook niet uit de weg. Zelfs niet toen de samenwerking met Fok de issue was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |