Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaaldquote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Dit keer NIET door een slotje heen
De Febo geeft dus de spullen van de bewoners niet terug. Hierdoor wordt momenteel Marielin ernstig benadeeld.
Carry on.
Ja, zoiets zei ik ook al in het vorige topic.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen". Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jouquote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Dit keer NIET door een slotje heen
De Febo geeft dus de spullen van de bewoners niet terug. Hierdoor wordt momenteel Marielin ernstig benadeeld.
Carry on.
het jammer dat we daar niet achter gaan komen, maar ik denk dat zij nog is bitchie kan zijn. het is mij al een paar keer opgevallen dat zij heel fel kan reagerenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet, ze zou wat vaker huilen denk ik, dat dan weer wel
Niet helemaal waar, ze liep te zeuren over de bruine bonen, was vantevoren al bang dat haar buikje pijn zou gaan doen, ik hoorde haar vanavond weer zanikken over die bruine bonen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
gewoon marielin bellen en zeggen dat haar spullen in de kist liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
Precies, dat doet ze dus ook als ze nog wel de lieveling isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het jammer dat we daar niet achter gaan komen, maar ik denk dat zij nog is bitchie kan zijn. het is mij al een paar keer opgevallen dat zij heel fel kan reageren
Mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon marielin bellen en zeggen dat haar spullen in de kist liggen.
hoeft de cover van jeroen helemaal niet door gebroken te worden.
Peter doet aardig zn best om de opdracht te laten mislukken.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:42 schreef snetje het volgende:
en dat was de 2de geloof ik die Peter liet knappen
Wat doe jij ineens raar persoonlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Doe maar net alsof het niet zo is. Gewoon weglachen Gert.
Zit je lekker daar? Misschien nog een kussentje erbij?
omdat ze geen reden heeft tot zeiken alles word haar in de schoot geworpen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaald
Maar over het algemeen zeikt ze weinig, dat ben ik met je eens.
NMNS je zit te zeiken, mag ik dat zo zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen". Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jou
Waar haal je die onzin in vredesnaam vandaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen".
Lees wat cosjes terug. Ik geloof dat de redactie van daar me al vaak genoeg heeft beticht van zeuren.quote:Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jou
Elientje heeft dan ook geen bh-tje nodigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens raar persoonlijk?
En ik hang lekker thuis op de bank en heb geen extra kussentje nodig, dank je.
Laat me gewoon mijn voorkeur hebben. Ik post net drie keer iets pro Eline of zo. Het staat hier de HELE dag en al die dagen ervoor werkelijk bol van de anti-Elineposts. En dan moet ik Eline van mijn netvlies halen. Nou ik heb liever Eline op m'n netvlies dan zo'n zeurende vleermuis die d'r BH-tje kwijt is.
maar is het niet Jeroen die ervoor gekozen heeft om de meeste spullen van Marielin te pakken al denk ik dat de rest het nog niet door heeft dat ze wat missen aangezien het 10 items moesten zijn en er 3 van marielin zijn gepakt en 1 van Eline...dan moeten er nog 6 items van de andere missen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Het undercover blijven is in opdracht van boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |