En wat vind je van komkommersmaakstofjes?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb liever een echte banaan dan zo'n smaakstofje
Ik zie het ja....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze lekker vet voor
Geheel mee eensquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Bah en alweer tegen dezelfde mensen gericht. Ook vanmiddag met dat konijn binnen twee meter niet roken. Marielin schrok zich al te pletter toen ze per ongeluk bij dat kutkonijn rookte en maakte zich grote zorgen voor weer een eventuele sanctie. Welke fokking idioot bedenkt dat en waarom doet de redactie hier aan mee? Dit is niet meer in control dit is het consequent treiteren van steeds dezelfde personen.
Ik snap het probleem met Jeroen. Wees als redactie dan creatief. Bel hem op en zeg dat over een uur de kist open gaat. Dan kan ie misschien gewoon naar die kist lopen en er nog wat van zichzelf indoen.
Een week warm douchen voor deze simpele opdracht. Het is een fokking aanfluiting.
En zonder deelnemers heb je geen programma meer. Als ze dat risico graag willen lopen..quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat het nu lekker veel ruis geeft en daar moet een programma het óók van hebben. Onrechtvaardigheid en verontwaardiging zijn leuke items om kijkcijfers op te krikken
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjesquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat vind je van komkommersmaakstofjes?
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het ja....ik liep ook een beetje achter en zag eerder voornamelijk alleen negatieve stemmen. Daarbij dat onnozele gezeik over Marielins gezeik terwijl zij de enige is die werkelijk heeft moeten bikkelen pissed me off.
Dat willen we allemaal tochquote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjes
Da's lief van um.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.
Al zou het alleen maar voor de symboliek zijn. Toch![]()
Effen goed opwrijven op een wollen trui doet wonderenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Zolang ze zo vaag zijn hebben ze ruimte om te manipuleren. Hetzelfde als met de polls.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Eeeehhh Febo oftewel Huub of Dementor of ... al vele geknapt is dan de opdracht gehaald ???
De opdrachten zijn niet duidelijk ...wat is de winst wat is het verlies wat als ...
waarom maar 4 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
Maar haar naam is beschadigd en wie weet hoe lang dit door werkt.
Ja het heeft hen even wat moeite gekost maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar haar naam is beschadigd en wie weet hoe lang dit door werkt.
Truste dan maar en tot zoquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |