Met zo'n opdracht is het snel klaar iig, dat wordt paar minuten drama tot ie wel moet toegeven of we 2 exits hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar duidelijk in de poll, dat dat de opdracht wordt.
En Jeroen een paar keer vaag aan de telefoon
Kijken of Marielin hetzelfde doet, volgens mij wordt je dan echt bang van haar, die kop en dan kaalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Die had ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegt
Eline heeft ook haar dipmomentjes gehad ... zeker na het 8 uur zwijgen ... zat ze ook even helemaal niet lekker in haar vel...alleen zeikt ze er niet over dus daarom valt het niet op ....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Vind ik ook.. en het liefst ontopic materiaal voor het "ScanMan TIETUHHHH!!!!!!"-topic...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Eline is een prachtmeid om te zien, en nog lief ook![]()
maar dat neemt niet weg dat ze geen extra steuntje in de rug heeft toch? ze weet dat alle mannen haar leuk vinden, heeft niks vies hoeven eten, niet buiten hoeven slapen, is niet afhankelijk van een sigaret dus dat raakt haar niet...ze mag van mij wel wat meer laten zien![]()
ACTIE met die meid
Hoe toevallig kan dat zijn , toch sturing van de FEBOquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.
Jeroen is daarin mee gegaan terwijl hij niet weet waarvoor, wat een figuur is het toch alleen al voor de pret doet hij het dusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat weet waarschijnlijk weer niemanden dat maakt de interactie met de streamers er niet beter op
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind Marielin een behoorlijk verlopen kop hebben voor zo'n jonge meid, maar ze heeft wel een mooi lichaam.
Eline heeft een zachter gezicht, liever gezicht en ziet er een stuk frisser uit in haar gezicht.
Ik had de eerste paar dagen gemist van De Bunker en vroeg hier in de COS of Marielin al zulke wallen had toen ze er in kwam en dat werd hier dan ook beaamt.
Ik kan mij dus wel voorstellen dat mannen Eline knap vinden.
veel meer zit daar ook niet he in De Bunker.
We hebben Renate daar gezien en Amber en tja.........dat waren nou niet bepaald schoonheden.
Das wel handig van Peter; als hij in de gaten heeft wie er met de spullen rommelt dan weet hij ook gelijk wie hij moet ontmaskeren....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Marrije het volgende:
Ach wat lief van Peter, hij wil met een half oog snachts eea in de gaten houden voor Marielin.
voor een pakje peuken per dag.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
eenschquote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!
UITTTT die klerenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik ook.. en het liefst ontopic materiaal voor het "ScanMan TIETUHHHH!!!!!!"-topic...
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegt
en zo is het maar netquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.
hahaha wat giller is dat hèquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp écht die aversie tegen Eline niet hoor. Waarschijnlijk ís ze gewoon een leuke, mooie hartelijke en lieve meid, kan dat niet ofzo? Moet er altijd wat achter schuilen? Iemand kan toch een aardig karakter hebben?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik ben niet 1 van die jaloerse vrouwen hoor maar mijn moeder zei altijd, van een knap bord kan je niet eten, dat wil zeggen, je bord kan zo mooi zijn maar je eet er nooit alleen van, of zoiets hahaha, maar het is echt zo als je eline bekijkt, lief lachen hoofdje beetje schuin en weer smelt iedereen in haar omgeving.
marilien is gewoon een doorsnee meisje, zegt wat ze denkt en ja al zeurt ze wel veel, dat is dan haar wapen dat er geluisterd naar haar wordt.
Femme Fatalequote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
Yup, en daar mag ze haar hele leven mee in de vitrine staan...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!
Zou het?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..
Nu haal je jezelf naar beneden hoor, eenvoudig menneke?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.
Ik ben het met jouw eens Eline eruit dan kan het spel echt beginnenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
voor een pakje peuken per dag.
het slaat gewoon nergens op om buiten een opdracht om iemand's spullen achter te houden.
De opdracht is voorbij. Klaar.
De redactie wil niet ingrijpen en zwijgt als het graf.
Ik vind het vooral jammer dat het na vanavond een stap dichterbij een gouden kooi kloon is gekomen qua manipulatief gedrag. Dat is voor mij wel een domper en ik ga dan ook gewoon slapen nu.
Heb wel even marielin flink omhoog en eline flink omlaag gestemd. Eline moest er maar als volgende uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |