Ik zie het ja....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze lekker vet voor
Geheel mee eensquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Bah en alweer tegen dezelfde mensen gericht. Ook vanmiddag met dat konijn binnen twee meter niet roken. Marielin schrok zich al te pletter toen ze per ongeluk bij dat kutkonijn rookte en maakte zich grote zorgen voor weer een eventuele sanctie. Welke fokking idioot bedenkt dat en waarom doet de redactie hier aan mee? Dit is niet meer in control dit is het consequent treiteren van steeds dezelfde personen.
Ik snap het probleem met Jeroen. Wees als redactie dan creatief. Bel hem op en zeg dat over een uur de kist open gaat. Dan kan ie misschien gewoon naar die kist lopen en er nog wat van zichzelf indoen.
Een week warm douchen voor deze simpele opdracht. Het is een fokking aanfluiting.
En zonder deelnemers heb je geen programma meer. Als ze dat risico graag willen lopen..quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat het nu lekker veel ruis geeft en daar moet een programma het óók van hebben. Onrechtvaardigheid en verontwaardiging zijn leuke items om kijkcijfers op te krikken
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjesquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat vind je van komkommersmaakstofjes?
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het ja....ik liep ook een beetje achter en zag eerder voornamelijk alleen negatieve stemmen. Daarbij dat onnozele gezeik over Marielins gezeik terwijl zij de enige is die werkelijk heeft moeten bikkelen pissed me off.
Dat willen we allemaal tochquote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjes
Da's lief van um.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.
Al zou het alleen maar voor de symboliek zijn. Toch![]()
Effen goed opwrijven op een wollen trui doet wonderenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Zolang ze zo vaag zijn hebben ze ruimte om te manipuleren. Hetzelfde als met de polls.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Eeeehhh Febo oftewel Huub of Dementor of ... al vele geknapt is dan de opdracht gehaald ???
De opdrachten zijn niet duidelijk ...wat is de winst wat is het verlies wat als ...
waarom maar 4 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
Maar haar naam is beschadigd en wie weet hoe lang dit door werkt.
Ja het heeft hen even wat moeite gekost maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Truste dan maar en tot zoquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Die fanmail moeten ze ook die bunker uitflikkeren. Die ego strelerij van bepaalde fans staat totaal niet in verhouding met wat er binnen komt. een lief kort briefje van naasten als beloning is meer dan genoeg. Het is geen DGK. Het programma duurt 25 fokking dagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
Echt wel lief, ik krijg er honger vanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
en ik maar denken dat jij objectief zou zijn .....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Espabilado het volgende:
Ze willen dat de doodskist opengaat? liggen die spullen daar nu?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jawel, alles dat Eline opgeblazen heeft is omhoog gegaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Dan moet er toch afgestapt worden van het 'creditsgebeuren'. Als ik veul geld had gehad dan had ik Amber op 1 gezet. Finale met een creditloze eerlijke poll en anders niksquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:19 schreef wicky. het volgende:
Marielin straks ook weer blij ,dan heb ze de muts,sjaal en sokken weer terug
dan springt marielin een gat de lucht denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Espabilado het volgende:
Ze willen dat de doodskist opengaat? liggen die spullen daar nu?
Was het geen 24 uur opdracht dan ?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.
Wie blijven er wakker?
neuh zijn opdracht is al geslaagdquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef logicc123 het volgende:
wat gebeurt er als de rest ontdekt dat die spullen in die kist liggen?, is de opdracht van Jeroen dan mislukt
Too little too late wmb.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.
Wie blijven er wakker?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Ik blijf wakker,quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Ikkuhquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
oooh oke,quote:
Zwak. Zeer zwak.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
"Naam beschadigd"?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
nog 2 uurtjes misschienquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou makenquote:
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Kritisch kijken zal ik zeker blijven doen. Waar blijven onze bitterballen...
denk niet dat ik ik wakker kan blijven...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1quote:Op maandag 11 mei 2009 00:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik blijf wakker,
wat krijgt Jeroen voor zijn 2e missie?
Idd zegquote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Naam beschadigd"?
Er is een stel users dat vindt dat ze genaaid word enn er is een stel users dat vindt dat ze nogal loopt te zaniken.
Ze staat, zoals gewoonlijk, weer eens riánt voor op de andere deelnemers.
Wat is er nou zó verschrikkelijk eigenlijk?
Ze weten niet wie het gedaan heeft, gelukkig is hij ook niet ontmanteldquote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef logicc123 het volgende:
[..]
oooh oke,
Dit staat op de bunker site De Overlevers denken dat ze allemaal uitverkoren zijn om te ontdekken wie de geheime opdrachten aan het uitvoeren is.
Dit is ze allemaal persoonlijk meegedeeld via de telefoon.
Wat is ze nou verteld, dat Jeroen de dader was of dat ze binnenkort zouden horen wie de dader was?
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...![]()
Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
als mjn luiken niet dicht vallen wil ik het proberen.Komt er nog wat actie dan???Want wekker loop hier ook vroeg afquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
hoop toch echt dat dat nog gebeurtquote:Op maandag 11 mei 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze weten niet wie het gedaan heeft, gelukkig is hij ook niet ontmanteld
Niets. Ik trek gewoon partij. Ik ben gewoon pissed of na gisteravond.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Naam beschadigd"?
Er is een stel users dat vindt dat ze genaaid word enn er is een stel users dat vindt dat ze nogal loopt te zaniken.
Ze staat, zoals gewoonlijk, weer eens riánt voor op de andere deelnemers.
ik probeer het ....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Waardeloos, daar heb je alleen Peter en alwéér Marielin mee. Gaat lekker zoquote:Op maandag 11 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1
Verschrikkelijk is een groot woord. Ze kan ook altijd vrijwillig opstappen. Het gaat hier om een gevoel van rechtvaardigheid. En vind jij nu echt niet dat bijvoorbeeld Pim er niet genadig afkomt tot nu toe?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaaptekortquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen verlult zichzelf... maar het valt ze niet op
Maja ze zijn niet zo scherp daar
zijn altijd dezelfdequote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Waardeloos, daar heb je alleen Peter en alwéér Marielin mee. Gaat lekker zo
De bedoeling in een bunker is natuurlijk om Zombies te creeeren .... Meer nietquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets. Ik trek gewoon partij. Ik ben gewoon pissed of na gisteravond.
Ik wil positieve chaos en geen zombies. Het hoeft niet een gezellige kliek te zijn. Maar dan wel ook iedereen laten presteren.
moet je ergens anders op stemmenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw Bart. Jeroen kon natuurlijk niets zeggen, want zijn 006 opdracht is door jullie zelf verlengdquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
ik bedoelde eigenlijk wat kan hij ermee winnen, als de 2e missie luktquote:Op maandag 11 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1
géen acties tegen marielin voorlopig, pak die kleine nou eens aan!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef Jimbo het volgende:
sorry voor mn eerdere postsik ben een beetje aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |