Die fanmail moeten ze ook die bunker uitflikkeren. Die ego strelerij van bepaalde fans staat totaal niet in verhouding met wat er binnen komt. een lief kort briefje van naasten als beloning is meer dan genoeg. Het is geen DGK. Het programma duurt 25 fokking dagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
Echt wel lief, ik krijg er honger vanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
en ik maar denken dat jij objectief zou zijn .....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
Maar haar naam is beschadigd en wie weet hoe lang dit door werkt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Espabilado het volgende:
Ze willen dat de doodskist opengaat? liggen die spullen daar nu?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jawel, alles dat Eline opgeblazen heeft is omhoog gegaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Dan moet er toch afgestapt worden van het 'creditsgebeuren'. Als ik veul geld had gehad dan had ik Amber op 1 gezet. Finale met een creditloze eerlijke poll en anders niksquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:19 schreef wicky. het volgende:
Marielin straks ook weer blij ,dan heb ze de muts,sjaal en sokken weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |