quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
is gayquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef TNA het volgende:
Laat ons een hilarische en inventieve TT bedenken.
Welnu, zij hebben de potentie een glimlach op eenieders gezicht te toveren. En aangezien deze topics toch binnen drie dagen vol zitten verzinnen we dan weer wat anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef Merkie het volgende:
Wat heb je aan TT's, het is altijd nutteloze opvulling die je honderd keer voorbij ziet komen in MyAT.
Bedoel je via de Mail-app of internetbrowser-Hotmail?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Maartel het volgende:
Als ik mail in mijn hotmail verwijder op m'n iPhone staat ie op 't echte internet gewoon nog in m'n mailbox![]()
Valt dat te veranderen?
Hoe bevalt ie? Welke apps heb je al?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
tvp
Dat is ook zo met gelezen en ongelezen mail. Mail die je op je iPhone leest, is nog ongelezen via de PC.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Maartel het volgende:
Als ik mail in mijn hotmail verwijder op m'n iPhone staat ie op 't echte internet gewoon nog in m'n mailbox![]()
Valt dat te veranderen?
Nee, en dat is puur omdat Hotmail alleen POP3 en SMTP ondersteunt. Elke mailapplicatie waar die hotmail gegevens staan ingesteld halen puur voor zichzelf alle mail op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Maartel het volgende:
Valt dat te veranderen?
En dat is weer omdat Gmail IMAP toestaat. Dat is (enigsinds) synchronisatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef Merkie het volgende:
Met mijn Gmail-account heb ik nergens last van, mail op de iPhone is exact hetzelfde als op Gmail zelf.
Goed om te horen. Ik zat eraan te denken om iets van mobiel internet te nemen voor onderweg, maar dan wacht ik wel even hoe dat tethering in de praktijk bevalt met de final release.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef nelisb het volgende:
Internet tethering met Iphone Firmware 3.0 beta 4 werkt top.
Iphone aangesloten met USB kabel op mijn windows pc en tethering standaard aanstaan. Pc vind gelijk 3G netwerk en heeft dus internet. Heb niks hoeven instellen.
Het ECHTE internetquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Maartel het volgende:
Valt dat te veranderen?
Weet jij dan misschien ook mijn probleem?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat is weer omdat Gmail IMAP toestaat. Dat is (enigsinds) synchronisatie.
Dear godquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef sunmoonstar het volgende:
TT-idee: 3.0 komt naar je toe deze zomer!
iPhoneclub is actueler, overzichtelijker, beter bezocht en beter geschreven. En nee, ik werk niet voor die site.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef RHCPeter het volgende:
TVP en ik wijs jullie stiekem allemaal door naar www.aaifoonnieuws.nl
Willen jullie je ook registreren op het forum please?
Einde spam
Nee het ligt nergens aan het is geen fout. Het is gewoon puur dat POP3 en SMTP alle mail apart ophalen. Dat is niet met elkaar te synchroniseren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien ook mijn probleem?
Collega's hier op het werk lezen mail in Outlook, en als zij vervolgens naar Outlook gaan op de PC, is die mail nog steeds ongelezen.
Hmm. Zit te denken. Ligt dat misschien aan de Exchange server?
True dat zijn ze iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef TNA het volgende:
[..]
iPhoneclub is actueler, overzichtelijker, beter bezocht en beter geschreven. En nee, ik werk niet voor die site.
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.quote:
Ziet er nogal breekbaar uit..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.
Ik ben van plan die houten hoes nu aan te schaffen.![]()
Ja dan ga ik op m'n nieuwe PC eens outlook installeren en alles binnenhalen. De rest haal ik dan wel via m'n iPhone binnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
Zover ik weet niet. Bij mij haalt ie het allemaal binnen.
Kan je in je mailbox niet een nieuwe map aanmaken en daar je oude mailtjes tm maart 2009 in doen ofzo?
Je Iphone haalt alleen je inbox binnen.
Mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja joh, echt een heerlijk speeltje.
Ik ben van plan die houten hoes nu aan te schaffen.![]()
Ik heb nog niet veel apps etc erop gezet, maar dat komt nog wel.
Enige wat ik erop heb gezet tot nu toe is: Teletekst, Bloomberg, CatchaMaouse, Nimbuzz en Topple.
Iemand nog leuke tips qua adds etc?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ja dan ga ik op m'n nieuwe PC eens outlook installeren en alles binnenhalen. De rest haal ik dan wel via m'n iPhone binnen.
Ik zie overigens geen instellingen dat m'n iPhone de mailtjes van de mailserver delete (en dus daarna niet meer in Outlook of webmail kan binnenhalen) of laat staan. Wat is default? En kan ik dat aanpassen?
Ik zal ze eens checken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Catchamouse is meesterlijk. Tapdefense, Rolando en Golden Miner zijn wel aanraders.
Daarom, het heeft gewoon stijl dat hout.quote:
Daar horen iig www.iphoneclub.nl en www.aaiphone.com op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef ZAKH00I het volgende:
Sinds een tijdje ben ik met een nieuwe portal voor de iphone bezig: http://i.mauce.mobi
Ik wilde vragen of jullie tips of link suggesties hebben (intussen staan er meer dan 200 iphone links op).
Ik heb het gevoel dat er veel minder iphone geoptimaliseerde sites zijn dan reguliere sites voor mobile devices.
Bvd
Waarom zou je dat willen? Je kan de ringtone dan toch niet syncen..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Maartel het volgende:
Hoe maak ik een ringtone in windows (dus geen garageband) zonder itunes 8?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Je kan de ringtone dan toch niet syncen..
alles blijft bewaard. iTunes maakt eerst een reservekopie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Nooduitgang het volgende:
heeft iemand hier de 3.0 beta geinstalleerd op zn iphone? ben je daarmee al je smsjes en logs enzo kwijt of kan je die na het installeren terugzetten?
Ik heb je site toegevoegd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Daar horen iig www.iphoneclub.nl en www.aaiphone.com op.
Allebei ook iPhone vriendelijk.
geweldig, alles is r nog. 3.0 ziet r voorlopig veelbelovend uit, overal kleine verbeteringen die t gebruik allemaal net ff wat prettiger makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
alles blijft bewaard. iTunes maakt eerst een reservekopie.
Vind het niet beter dan Safari. Mogelijkheid tot full screen browsen is wel leuk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef RHCPeter het volgende:
Er is nu ook een nieuwe browser in de appstore. Oceanus. Tijdelijk gratis en erg fijn!
Dat merk ik nu ook ja. Woorden weg klikken kan ik dan weer wel. Maar als je bv nieuwe url in wil tikken kun je daar niet gelijk mee beginnen. Je moet eerst op kruisje klikken.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
zo
computer.
Oceanus kan blijkbaar ook niet in 1 keer naar boven scrollen als je op de bovenbalk drukt. Iets wat met fora zoals deze vaak erg makkelijk is...
Leuk begin dus, paar kleine puntjes waar ze aan moeten werken.
[Apple iPhone Apps #4] Kaal is de iPhone ook best leukquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef RHCPeter het volgende:
Er is nu ook een nieuwe browser in de appstore. Oceanus. Tijdelijk gratis en erg fijn!
Handig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef ZAKH00I het volgende:
Sinds een tijdje ben ik met een nieuwe portal voor de iphone bezig: http://i.mauce.mobi
Ik wilde vragen of jullie tips of link suggesties hebben (intussen staan er meer dan 200 iphone links op).
Ik heb het gevoel dat er veel minder iphone geoptimaliseerde sites zijn dan reguliere sites voor mobile devices.
Bvd
+1quote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n sennheiser koptelefoon eraan hangen. Veel fijner dan zo'n klote oordopjes.
ZULKE. Niet zo'n. Dat klinkt toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n sennheiser koptelefoon eraan hangen. Veel fijner dan zo'n klote oordopjes.
Invisible Shield van Zaggquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
Apple In-Ear Headphones. Hebben ook die mic+knop.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:11 schreef MaxC het volgende:
Die oordopjes zijn echt dramatisch, moet om de 2 maanden weer een nieuwe aanvragen![]()
Zit er aan te denken om gewoon een beter merk te kopen maar ik gebruik de mic + doorspoelknop wel heel vaak
ach nee joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Welke schermprotector kan ik het beste aanschaffen voor mijn iPhone? of heb ik er geen nodig?
En glas kan niet bekrast rakenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Stinosss het volgende:
Hmm, protectors. Na 3 weken zo'n ding erop te hebben pulk ik hem er altijd weer even snel af. Als je normaal met je iPhone omgaat krast hij niet. Het scherm is tenslotte van glas.
Ik heb hem er toen op gedaan en nooit weer afgehaald. Hij zat in 1 keer goed en als dat zo is erger je je er niet aan en denk je er niet eens meer aan dat je er 1 op hebquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Stinosss het volgende:
Hmm, protectors. Na 3 weken zo'n ding erop te hebben pulk ik hem er altijd weer even snel af. Als je normaal met je iPhone omgaat krast hij niet. Het scherm is tenslotte van glas.
Dat had ik nog niet gehoord maar dat is tof nieuws!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef RHCPeter het volgende:
Jup heb ik ook idd. Maar 3.0 schijnt echt heel snel te zijn. Maarja voor hoe lang
wat een kutwebsite heb jijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik heb hem er toen op gedaan en nooit weer afgehaald. Hij zat in 1 keer goed en als dat zo is erger je je er niet aan en denk je er niet eens meer aan dat je er 1 op heb
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef Maartel het volgende:
Is er een manier om foto's op je Iphone in mappen in te delen?
Zoals het nu gaat heb ik één hele grote map met een paar honderd foto's en dat schiet niet erg op als je even iets wilt laten zien...
Dat is dus heel apart. Boven heb ik dus wel vol 3G bereik en beneden totaal niks. Alleen gprs. Ik ben nu aan het verhuizen naar Zwolle bij mijn vriendin. Daar heb ik ook geen 3G. Ga daar een Wi-Wfi netwerkje aanmaken. Anders zou ik daar echt niet gaan wonenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Ik word er zo doodziek van dat ik binnen geen 3G bereik heb
Ik heb één map afbeeldingen die ik synchroniseer, in die map zitten zo'n 10 andere mappen, maar op de Iphone zelf komt alles in één map 'foto's' terecht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Nou, voor als je niet thuis bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Heb je geen WAN netwerkje draaien dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Binnen heb ik niet overal 3G bereik, maar gelukkig is 1 van de bewoners in het complex zo vriendelijk een WiFi zonder password (:') ) te draaien.
Internetten met 3G (of uberhaupt) zuigt je batterij wel direct leeg zeg. Films kijken kun je uren doen, maar FOK! vanuit de trein kan denk ik max 3 uur.
Zwolle-Groningen net zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.
www.bruna.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.
Niet echt een issue verder, meer een constatering en zorgen dat je altijd een lader bij je hebt.
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef portier het volgende:
[..]. Enlighten me wat er dan zo handig is.
[..]
www.bruna.nl.
dat werkt niet op wifi?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.quote:
apart.. dan zou je bijna zeggen dat er iets mis is met je wifi, maar goed. Zolang het werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Skv het volgende:
Morgen mijn iPhone maar weer eens bij T-Mobile inleveren, hopen dat de volgende weer snel komt..
Gaat de vierde worden.
Ik kan het ook niet helpen dat die witte dingen steeds gaan scheuren? Misschien doe ik wel iets constant waardoor die scheuren ontstaan. Doe er totaal geen gekke dingen mee. Zal wel komen omdat ik de telefoon vaak in de vensterbank heb liggen, waardoor hij heel koud wordt ofzo.. Geen idee!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aanquote:
De baseband hoeft niet gekraakt te worden. Je kan ook gewoon updaten naar 3.0 middels een custom firmware zonder baseband-upgrade.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aan.
Ah oke, dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
De baseband hoeft niet gekraakt te worden. Je kan ook gewoon updaten naar 3.0 middels een custom firmware zonder baseband-upgrade.
Je moet die mappen niet in een map plaatsen maar gewoon de mappen in Mijn afbeeldingen. Dan in Itunes op de telefoon klikken, foto`s, daar de mappen selecteren die je wilt hebben (uit mijn afbeeldingen) en dan synchroniseren).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb één map afbeeldingen die ik synchroniseer, in die map zitten zo'n 10 andere mappen, maar op de Iphone zelf komt alles in één map 'foto's' terecht...
Uhm ja, zo heb ik het ook..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Je moet die mappen niet in een map plaatsen maar gewoon de mappen in Mijn afbeeldingen. Dan in Itunes op de telefoon klikken, foto`s, daar de mappen selecteren die je wilt hebben (uit mijn afbeeldingen) en dan synchroniseren).
Cydia is sowieso stom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.
Omdat hij niet thuis is misschien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef portier het volgende:
[..]
Cydia is sowieso stom.
En waarom zou je de Simpsons of het Journaal op je iPhone kijken als je thuis bent en het lekker op je grote computerscherm kan kijken?
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef portier het volgende:
[..]
Cydia is sowieso stom.
En waarom zou je de Simpsons of het Journaal op je iPhone kijken als je thuis bent en het lekker op je grote computerscherm kan kijken?
Hoax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:22 schreef Chav het volgende:
[..]
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....
LOL!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb een de 2e generatie iPnone. (Dus die voor de 3g).
Ik heb hier geen ervaring mee, aangezien ik een 2e generatie iPhone heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hou je bek en draag eens een oplossing aan.
gaat dit altijd? ik neem aan dat je gewoon barstjes in je iphone hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Skv het volgende:
Morgen mijn iPhone maar weer eens bij T-Mobile inleveren, hopen dat de volgende weer snel komt..
Gaat de vierde worden.
Weet ik veel of dat altijd gaat, ik heb er nu drie opgestuurd en telkens een nieuwe gekregen. 'Altijd' is relatief.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef fetss het volgende:
[..]
gaat dit altijd? ik neem aan dat je gewoon barstjes in je iphone hebt?
hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten m`n nagels sta te lakken gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten m`n nagels sta te lakken gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....
Faalhaas. Echt niet.quote:
Wat is de eerste generatie iPhone dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
In ieder geval. Het is een van de eerste, niet 3g dus. Mag ik nu mijn antwoord?
Volgens mij is er maar één faalhaas en die quote ik nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
Gast. Als de 3G niet de 2de generatie is, dan wil je dus zeggen dat die oudere wel de 2de generatie is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
Liefde alom in dit topiquequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar één faalhaas en die quote ik nu
Dat dus, wat een non-discussiequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef nelisb het volgende:
2G = 1ste generatie. 2G staat voor gprs.
3G = 2de generatie. 3G is UMTS/3G
zo simpel!
Is dat een serieuze vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef 3r1k het volgende:
Kan iemand mij overhalen een iphone te kopen in plaats van een Nokia N79??
Ga naar de winkel en speel even met de iPhone. Houdt daarbij in gedachten dat de iPhone ongeveer alles kan wat de Nokia ook kan maar, maar dan beter (wel met een mindere camera).quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef 3r1k het volgende:
Kan iemand mij overhalen een iphone te kopen in plaats van een Nokia N79??
Kan over een twee tal maantjes mijn abbo verlengen, maar neig toch meer naar de Nokia dan de iphone ook al schijnt de 2e generatie een stuk beter te zijn dan de eerste.
Volume knopje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Sjongejonge.. wat doen jullie moeilijk om niks zeg.. Maar hoe zorg ik er nou voor dat het geluid harder wordt?
Moest je niet ook altijd een bankafschrift meenemen? Of is dat alweer van heel vroeger?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Nadja2 het volgende:
Ja, nieuw nummer. Compleet nieuw. Bankpasje en ID is zeker genoeg?
Nee je hoeft geen bankafschriftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moest je niet ook altijd een bankafschrift meenemen? Of is dat alweer van heel vroeger?
Ik verleng al een hele tijd
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef MaxC het volgende:
Kan je die Nike-Ipod hardloop dinges ook gebruiken voor Iphone?
Converteren is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef 3r1k het volgende:
Ik ben niet helemaal de snuggerste met computer technologie maar als deze lees:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Concludeer ik hier uit dat de Iphone geen .avi files kan openen of wel??
Of is daar zo'n app voor te downloade?
mvg. 3R1K
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.quote:
Hangt ook van de kwaliteit af natuurlijk. Het duurt soms wel eventjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.
Windows of Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Stpan het volgende:
Hoe kun je in iTunes op album sorteren?
Als ik gewoon 'album' aanvink dan sorteert het niet lekker (want het is album/jaar of iets dergelijks). Oftewel, ik krijg niet keurig al m'n albums onder elkaar.
Dan heb je nog album naam. Als ik dan sorteer pakt ie niet alle albums, zijn de album namen die er wel zijn grijzig, zitten er lege velden tussen en mis ik de helft.
M'n ID-tags zijn allemaal up-to-date en correct. Nog van de goede oude tijd dat ik mp3-spelers had die niet met dat @)*&$!-Tunes werkten.
Goed, even los van de frustratie, ik naam aan dat er wel een mogelijkheid is om albumnamen op alfabetische volgorde te sorten. Dank alvast.
Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Macquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
Aflevering prison break duurt zo'n half uurtje (met kvip).
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Mac.
Ik heb een Quadcore (Q6600) met 3GB RAM, en een willekeurige (Windows) Video Converter (Ik had ergens een Ultra Converter, die was erg snel), en ik heb een .avi van Family Guy in 5 minuten omgezet naar 480x320 .mp4quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.
Nog langer ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er verandert iets! Nu is het scherm helemaal wit.
Hij is zelfs al kapot bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Mwah, ik heb er niet echt last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Zal even zoeken, want het bestond geloof ik uit een paar bestanden (ben verre van technisch, heb ook 100 topics moeten openen om t voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er niet echt last van.
Kan je me trouwens misschien de broncode voor die random-avatar sturen?![]()
Uurtje ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef RHCPeter het volgende:
Jup heb ik ook idd. Maar 3.0 schijnt echt heel snel te zijn. Maarja voor hoe lang
Die zoekfunctie en copy/paste lijken me wel handige features?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uurtje ofzo
Nu weer net zo traag als 2.* (vooral SMS-menu openen duurt laaaang).
Zie verder weinig voordeel van 3.0 nog.
Hier geen problemen met dat knopjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
OffMapsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:34 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand (zonder jailbreak) een manier/tool/application om kaarten offline beschikbaar te maken op je Iphone?
Ga binnenkort op vakantie en dan is zo'n kaart wel handig, maar verbinding maken wat minder
jaaaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Ik had er bij mn oude iPhone ook last van, maar mn nieuwe niet meer. Loont de moeite om op zoek te gaan naar foutjes op scheurtjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
jaaa
en ik zou zo graag van die asociale ringtones hebben..., maarja het geluid kan elk moment aanstaan![]()
Die knop is om verder te spoelen als je hem inhoudt, daar kwam ik na een half jaar ook achterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef Maartel het volgende:
Hoe krijg ik een afspeellijst met alleen video's op mijn iPhone?
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.
Daar een playlist maken, video's erin slepen.
En daarna die syncen met je iPoop.
Gewoon slepen moet lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..
Ja, handmatig, maar ik werk verder met heel veel slimme afspeellijsten, dus ik wil wel kunnen synchroniseren..quote:
Weet je ook hoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij kan je dat instellen in iTunes zelf.
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.quote:
Dat was 'm inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.
Volgens mij dan.
Je kan in slimme speellijsten ook filteren op type muziek/video/podcastquote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef Nashje het volgende:
Ben onder de indruk van de camera. Echt wel een goed dingetje hoor. Erg scherp.
Voor 2.0mp is het gewoon een goed ding. Beter dan de gemiddelde camera op een mobiele telefoon. Ik had hiervoor een Samsung G600 met 5mp, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ding op de iPhone vele malen beter vind. Als ik 5 foto's had genomen met die G600 mocht ik blij zijn als er 2 echt scherp waren.quote:
Oh moet je je camera stilhouden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Merkie het volgende:
Kwestie van de camera stilhouden hoor, de G600 camera is veel beter.
Ik laar mn iphone in de auto gewoon met mn nanolader opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of er een verschil is tussen de Ipod en Iphone-adapter?
Die van mijn Iphone is wel kleiner, maar ik weet niet of ie ook daadwerkelijk wat anders doet of puur een nieuwe model is.. Ga binnenkort op reis en als het kan neem ik gewoon 1 adapter mee, maar dan wil ik wel zeker weten dat ie m'n ipod/phone niet opblaast
Waarom wacht je dan niet ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
Zit nog drie maanden vast aan Hi...
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
17 juli volgens de meest recente geruchtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!
wtf dudequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
hèhè zou me mooi genaaid voelen als ik pas innaugustus mijn 3g iPhone in gebruik kan nemen na er 3 maand naar hebben gekeken. Terwijl de maand ervoor het nieuwe model is geïntroduceerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
17 juli volgens de meest recente geruchten.
Heel erg treurig, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Ik heb deze. Gewoon om je bovenarm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef thettes het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig runkeeper bij het hardlopen, maar weet iemand hoe ik m'n telefoon het beste mee kan nemen? Hou hem nu nog in m'n hand maar dat is geen succes. Er bestaan van die polsbandjes, maar dat lijkt me eigenlijk ook nog wel kut.
T-Mobilequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben jullie ook last van het netwerk dat dikwijls wegvalt als je in de trein zit?
ik lach me dood als er over 3 maanden een nieuwe komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Why ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Psychonikeo het volgende:
de iPhone werkt alleen echt optimaal met het iPhone abonnement.
Overigens heb je zelf ook niet echt goed research gedaan. Ik begrijp dat ze je niet goed hebben voorgelicht, maar als je een beetje had gegoogled, dan had je dit allemaal zelf ook wel geweten.
Ik weet niet hoe het marketing team van Palm er uit ziet maar iedereen die twijfelt tussen iPhone/ Palm Pre die wacht toch wel op de WWDCquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Apple zal binnenkort toch wel iets moeten laten horen over de nieuwe iPhone. De Palm Pre komt eraan: 6 juni.
Windowsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef portier het volgende:
[..]
Windows of Mac?
Weergave in lijst of raster?
Gewoon net zo lang op Album klikken totdat er "Album op artiest" komt te staan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Windows
Uh, lijst?
(gaat er dus over dat ik niet op album naam kan sorteren)
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.
Waarom heb je geen WiFi-netwerk?
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internetquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
Oke, maar da's dus niet 'mijn' netwerk, dus ik kan er niets aan instellen, dus ik weet nog niet hoe ik moet zorgen dat mijn ipod mijn pc ziet (en andersom)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internet
Het enige dat uit hoeft in het buitenland is Data Roaming, dan maakt hij 100% zeker geen dataverbinding met een ander netwerk dan je thuisnetwerk in je thuisland.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Waren aansluitkostenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Nashje het volgende:
Aaaaaargh. Heb nog aangegeven dat ik in juli pas mijn abo wil laten beginnen en dus geen dubbele kosten wil hebben. Krijg ik godverdegodver toch een rekening van Hi binnen.
Begint dat kutgezeik nu al.
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Tuurlijk wel, GPRS doet het dan nog gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?
MobileFinder in iPhoneTunnelquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand een goede manier/app om PDF's te lezen op de Iphone (inclusief plaatjes)?
Het liefst zodat ik een pdf die ik op mijn pc heb staan ook op de Iphone kan zetten..
iSquint is voor de Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef fliert het volgende:
[..]
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.
Of je mailt 'm naar jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef MaxC het volgende:
Kan je die Nike-Ipod hardloop dinges ook gebruiken voor Iphone?
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:16 schreef portier het volgende:
[..]
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?
Waarom wil je Nike+ op je iPhone?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?
Dat gaat zeker met 3.0 kunnen aangezien de SDK dan ook toegang biedt tot "accessories" dus zoiets als Nike+ zou dan met een aparte zender/ontvanger gecombineerd met een Nike+ app gerealiseerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Of je mailt 'm naar jezelf
[..]
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zodat mijn stervende nano eindelijk zijn laatste adem mag uitblazen. En Omdat Het Kan™
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?
In ieder geval nog veel gevoeliger dan een stappenteller. Wat ik al zei, Nike hoeft alleen maar een app te maken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenTenslotte verwacht ik van een Nike+ aplicatie een nettere integratie in het OS mbt het locken van het device e.d.
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:29 schreef Merkie het volgende:
Kan niet nee, je kunt natuurlijk wel instellen dat je je contacten synct met je PC.
Wellicht wel, maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef AngryNerd het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?
Heb ik ook wel eens last van, druk dan even op de uitknop, en hoor vervolgens een klikje (het lock geluid)quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen/komt dit bekend voor:
Sinds net krijg ik mijn telefoon niet meer "aan" en dan bedoel ik dat ik doormiddel van de knop onder het beeldscherm mijn telefoon niet meer actief krijg, terwijl hij wel aangeschakeld staat.
Als ik mezelf dan bel dan gaat hij gewoon over en kan ik ook mijn telefoon weer normaal bedienen..... Echter nu krijg ik hem niet meer van de "slaapstand" af en kan ik totaal niets...... Echt vreemd.
Kan iemand me helpen toevallig ?
Edit: Hmmm vreemd. Heb 1 minuut de reset knop ingehouden en de telefoon restart zichzelf. Nu doet ie het weer normaal...... Zou het kunnen dat hij zichzelf opgehangen heeft bij een programma ofzo![]()
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Damn, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat mijn Nokia kuren heeft. Het goede nieuws is dan wel dat ik nu een excuus heb om een Iphone te kopen.
Bij T-mobile lijkt me de beste optie vanwege snel internet. Doen of wachten tot de eventuele nieuwe uit is?
Ah, ok. Dat is idd goed om te weten.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |