Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Macquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
Aflevering prison break duurt zo'n half uurtje (met kvip).
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Mac.
Ik heb een Quadcore (Q6600) met 3GB RAM, en een willekeurige (Windows) Video Converter (Ik had ergens een Ultra Converter, die was erg snel), en ik heb een .avi van Family Guy in 5 minuten omgezet naar 480x320 .mp4quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.
Nog langer ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er verandert iets! Nu is het scherm helemaal wit.
Hij is zelfs al kapot bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Mwah, ik heb er niet echt last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Zal even zoeken, want het bestond geloof ik uit een paar bestanden (ben verre van technisch, heb ook 100 topics moeten openen om t voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er niet echt last van.
Kan je me trouwens misschien de broncode voor die random-avatar sturen?![]()
Uurtje ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef RHCPeter het volgende:
Jup heb ik ook idd. Maar 3.0 schijnt echt heel snel te zijn. Maarja voor hoe lang
Die zoekfunctie en copy/paste lijken me wel handige features?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uurtje ofzo
Nu weer net zo traag als 2.* (vooral SMS-menu openen duurt laaaang).
Zie verder weinig voordeel van 3.0 nog.
Hier geen problemen met dat knopjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
OffMapsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:34 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand (zonder jailbreak) een manier/tool/application om kaarten offline beschikbaar te maken op je Iphone?
Ga binnenkort op vakantie en dan is zo'n kaart wel handig, maar verbinding maken wat minder
jaaaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |