Waarom zou je dat willen? Je kan de ringtone dan toch niet syncen..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Maartel het volgende:
Hoe maak ik een ringtone in windows (dus geen garageband) zonder itunes 8?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Je kan de ringtone dan toch niet syncen..
alles blijft bewaard. iTunes maakt eerst een reservekopie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Nooduitgang het volgende:
heeft iemand hier de 3.0 beta geinstalleerd op zn iphone? ben je daarmee al je smsjes en logs enzo kwijt of kan je die na het installeren terugzetten?
Ik heb je site toegevoegd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Daar horen iig www.iphoneclub.nl en www.aaiphone.com op.
Allebei ook iPhone vriendelijk.
geweldig, alles is r nog. 3.0 ziet r voorlopig veelbelovend uit, overal kleine verbeteringen die t gebruik allemaal net ff wat prettiger makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
alles blijft bewaard. iTunes maakt eerst een reservekopie.
Vind het niet beter dan Safari. Mogelijkheid tot full screen browsen is wel leuk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef RHCPeter het volgende:
Er is nu ook een nieuwe browser in de appstore. Oceanus. Tijdelijk gratis en erg fijn!
Dat merk ik nu ook ja. Woorden weg klikken kan ik dan weer wel. Maar als je bv nieuwe url in wil tikken kun je daar niet gelijk mee beginnen. Je moet eerst op kruisje klikken.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef timbob het volgende:
zo
computer.
Oceanus kan blijkbaar ook niet in 1 keer naar boven scrollen als je op de bovenbalk drukt. Iets wat met fora zoals deze vaak erg makkelijk is...
Leuk begin dus, paar kleine puntjes waar ze aan moeten werken.
[Apple iPhone Apps #4] Kaal is de iPhone ook best leukquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef RHCPeter het volgende:
Er is nu ook een nieuwe browser in de appstore. Oceanus. Tijdelijk gratis en erg fijn!
Handig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef ZAKH00I het volgende:
Sinds een tijdje ben ik met een nieuwe portal voor de iphone bezig: http://i.mauce.mobi
Ik wilde vragen of jullie tips of link suggesties hebben (intussen staan er meer dan 200 iphone links op).
Ik heb het gevoel dat er veel minder iphone geoptimaliseerde sites zijn dan reguliere sites voor mobile devices.
Bvd
+1quote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n sennheiser koptelefoon eraan hangen. Veel fijner dan zo'n klote oordopjes.
ZULKE. Niet zo'n. Dat klinkt toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Ik heb m'n sennheiser koptelefoon eraan hangen. Veel fijner dan zo'n klote oordopjes.
Invisible Shield van Zaggquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
Apple In-Ear Headphones. Hebben ook die mic+knop.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:11 schreef MaxC het volgende:
Die oordopjes zijn echt dramatisch, moet om de 2 maanden weer een nieuwe aanvragen![]()
Zit er aan te denken om gewoon een beter merk te kopen maar ik gebruik de mic + doorspoelknop wel heel vaak
ach nee joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Welke schermprotector kan ik het beste aanschaffen voor mijn iPhone? of heb ik er geen nodig?
En glas kan niet bekrast rakenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Stinosss het volgende:
Hmm, protectors. Na 3 weken zo'n ding erop te hebben pulk ik hem er altijd weer even snel af. Als je normaal met je iPhone omgaat krast hij niet. Het scherm is tenslotte van glas.
Ik heb hem er toen op gedaan en nooit weer afgehaald. Hij zat in 1 keer goed en als dat zo is erger je je er niet aan en denk je er niet eens meer aan dat je er 1 op hebquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Stinosss het volgende:
Hmm, protectors. Na 3 weken zo'n ding erop te hebben pulk ik hem er altijd weer even snel af. Als je normaal met je iPhone omgaat krast hij niet. Het scherm is tenslotte van glas.
Dat had ik nog niet gehoord maar dat is tof nieuws!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef RHCPeter het volgende:
Jup heb ik ook idd. Maar 3.0 schijnt echt heel snel te zijn. Maarja voor hoe lang
wat een kutwebsite heb jijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik heb hem er toen op gedaan en nooit weer afgehaald. Hij zat in 1 keer goed en als dat zo is erger je je er niet aan en denk je er niet eens meer aan dat je er 1 op heb
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef Maartel het volgende:
Is er een manier om foto's op je Iphone in mappen in te delen?
Zoals het nu gaat heb ik één hele grote map met een paar honderd foto's en dat schiet niet erg op als je even iets wilt laten zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |