Tsja, ik denk dat 1112 episode 2 pas over 10 jaar komt.. Om over 3 maar te zwijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Het speelt heel fijn. Soms is het wel kut hoor die besturing maar over het algemeen wel prima. Het spel mag alleen wat langer duren.
Waar blijven al die leuke adventures a la 1112, CSI e.d.? Die zijn heel geschikt voor de iPhone.
Downloading..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Assassin's Creed werkt verrassend goed op de iPhone. Mijn eerdere mening dat de iPhone alleen maar geschikt is voor simpele puzzelspelletjes moet ik toch een beetje bijstellen.
Crash Bandicoot Nitro Kart is ook best leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Assassin's Creed werkt verrassend goed op de iPhone. Mijn eerdere mening dat de iPhone alleen maar geschikt is voor simpele puzzelspelletjes moet ik toch een beetje bijstellen.
Apple iPhone #31quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb een probleem met de oordopjes(eigenlijk met alle oordopjes) de oordopjes vallen om de minuut uit me oren als ik aan het lopen ben. Als ik loop trekken ze hele tijd naar beneden, iemand 'draagtips'
Apple iPhone #31 dus. Dit is het applicatietopic.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
Invisible Shield van Zaggquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
die had ik nog niet gezien... dank u!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Apple iPhone #31 dus. Dit is het applicatietopic.
Dat spel is eindeloos.. jammer dat er maar 1 level is..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Ik moet er toch aan geloven. Zojuist Flight Control gekocht.
Haha. ik ook! kom alleen niet verder dan 35...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Ik moet er toch aan geloven. Zojuist Flight Control gekocht.
Zit hier op 50..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Haha. ik ook! kom alleen niet verder dan 35...
Zit een AutoSave functie op. Er is een score van 10.000+ nu, echt bizar. Ik kwam met veel geluk tot 111.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind het stiekem best moeilijk. Als je bij de 30 zit is het echt teveel tegelijk... Zag op internet scores van 6000 enzo.. Gaan die mensen niet naar bed ofzo..
quote:Apple heeft vandaag een update van ‘read it later’ geweigerd, omdat de ontwikkelaars het officiële refresh-knopje fout gebruikt hebben. Het vreemde is dat Apple de eerdere versies met dit knopje wel hebben toegelaten.
Het officiële refresh-knopje mag alleen gebruikt worden om de pagina te vernieuwen, en niet voor andere functies. Apple heeft de ontwikkelaars van ‘read it later’ opgedragen om een eigen knop te maken. Als ze dit doen, wordt de applicatie meteen geupdate in de App Store.
quote:Wanneer je een film downloadt voor je iPhone, via bijvoorbeeld BitTorrent, zijn deze bijna altijd in het DivX- of Xvid-formaat en hebben de extensie .avi. Deze films zul je eerst moeten omzetten naar een bestandsformaat dat geschikt is voor de iPhone, zoals het .m4v of .mov-formaat. Hiervoor zijn er al enkele handige programma’s te krijgen, zoals Handbrake of Super. Het zou natuurlijk veel handiger zijn als je dit kon overslaan en de DivX-film in één keer op je iPhone kon bekijken. Dit kan nu met de YXFlash Player, gisteren verschenen in Cydia.
Kan je specifieker zijn dan 'een of andere databasemanager'?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Merkie het volgende:
sms.db backuppen (jailbreak benodigd). Dat bestand openen met één of andere databasemanager.
-AppMinerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Stofje het volgende:
Zijn er nog must-haves?
Werkt dat? Anti Mosquito ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
-AppMiner
-Topple
-Anti Mosquito Free
-Crash Kart
Jaquote:
Oke, dan gaat dat weer wat leuke kosten opleverenquote:
Bedankt voor deze nuttige bijdragequote:
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Jawel, maar 3.0 is nog niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?
Ze updaten wel tegen die tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef newyorkcity het volgende:
Maar het is geen verplichting voor ontwikkelaars?
Zag wel dat alles wat nu ingeleverd 3,0 geschilkt moet zijn, maar geldt dus niet voor oude apps?
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Ok. Gelukkig! Zijn echt apps waar ik niet zonder kan hoor..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |