Het is het ruim waardquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Nashje het volgende:
Kut. Die gratis versie van Gold Miner heeft maar 3 levels. Het is zo leuk
. Dan maar de fullversion kopen
.
Eerst mn eerste Mac kopenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er al mensen aan het ontwikkelen? Ik heb net maar weer de SDK gedownload. Binnenkort me toch eens in verdiepen.
Je kan niet saven, ik ben tot nu toe bij level 34 gekomen, toen kwam ik net 100 tekort ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Goed om te horen. 99 levels toch? En kun je ook saven?
Hoeveel levels heeft die? ikb en bij 'wereld' 5 ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
Assassins Creed uitgespeeld. Tof spel.
Ja als je hem afsluit. Maar als je af bent moet je weer vanaf 1 beginnen. Je kan het niet ergens halverwege weer oppakkenquote:
Welles. Op Continue drukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ja als je hem afsluit. Maar als je af bent moet je weer vanaf 1 beginnen. Je kan het niet ergens halverwege weer oppakken
Een goed boekquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welles. Op Continue drukken.
Ik zoek leuke spelletjes. Heb tot 10 juli geen internet, dus moet me ff met spelletjes vermaken. Tips?
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welles. Op Continue drukken.
Ik zoek leuke spelletjes. Heb tot 10 juli geen internet, dus moet me ff met spelletjes vermaken. Tips?
Ik heb alles legaal en geen cydia.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:36 schreef Nashje het volgende:
Zijn die spellen trouwens alleen te verkrijgen via Cydia?
In de AppStore?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb alles legaal en geen cydia.
Vrijwel alle games staan in de App Store, Cydia is vrijwel uitsluitend themes en applicaties. Met een jailbreak kun je wel veel games en applicaties gratis downloaden van alternatieve websites.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de AppStore?Ik zie er geen Rolando oid bij staan hoor.
Wel zoeken hequote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de AppStore?Ik zie er geen Rolando oid bij staan hoor.
Gewoon google gebruiken dan kom je hier op uit: linkjequote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Nashje het volgende:
Hmm oke. Vreemd dat ik nergens Rolando kan vinden dan. Ook TepDefense zie ik nergens.
Het is wel TapDefense ipv TepDefense. Dat zoekt waarschijnlijk wat makkelijkerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Je vroeg om een legale versie. Je hebt itunes neem ik aan. Download de programma's klaar.
Ow heb ik niet op gelet hehe. Sorry.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoeveel levels heeft die? ikb en bij 'wereld' 5 ofzo.
Screens? Ben wel benieuwd naar dat spelquote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb warfare aangeschaft. Prima RTS game.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Screens? Ben wel benieuwd naar dat spel
Ziet er goed uitquote:
Ja beter dan verwacht. Ik heb de eerste 3 levels nu gespeeld. Het is echt C&C in de begin dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Hoe speelt het? Leent de iPhone zich een beetje voor de besturing?
Dan kan het alleen maar positief zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja beter dan verwacht. Ik heb de eerste 3 levels nu gespeeld. Het is echt C&C in de begin dagen.
Tot nu toe gaat het prima. Nu heb ik nog niet zoveel units in het veld gehad maar gaat prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar positief zijn
En de iPhone kan het ook gewoon aan qua kracht? (Geen haperend beeld enzo)
Op zich vallen met dergelijke minpunten goed te levenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het prima. Nu heb ik nog niet zoveel units in het veld gehad maar gaat prima.
Het geluid is niet sterk en units zijn haast niet van elkaar te onderscheiden. Dat zijn eigenlijk de minpuntjes tot nu toe. En je hebt nu ook nog niet veel diepgang dus maar een paar constructies, maar dat zal nog beter worden want bij elk level krijg ik er een aantal opties bij.
Is die gratiez?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Beste game ever: CatchaMouse
Deel 1 wel, deel 2 is 1 dollarquote:
Slechts +700mb grootquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef fliert het volgende:
Voor ¤5,- is Myst in de itunes store te krijgen, of vertel ik nou niks nieuws? Blijft een leuke hersenkraker.
Is gratis. Had hetzelfde laatst.. Hij zegt dan gewoon als je hem weer 'koopt' je hebt deze eerder aangeschaft wil je gratis updaten..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:42 schreef Nashje het volgende:
Hmm ik heb per ongeluk niet gesynchroniseert, en toen is Golden Miner verwijderd (gekocht). Nu heb ik er nieuwe apps opgezet, maar Golden Miner is er dus af. Kan ik deze nu gewoon gratis (omdat ik 'm al heb gekocht) er weer opzetten? Of moet ik weer gaan dokken.. Er staat bij Golden Miner wel gewoon 'Kopen'.
Oke mooi, maar nu zit ik bijvoorbeeld op mijn laptop. Dus als ik nu ga synchroniseren dan ben ik de apps die ik vanmiddag erop heb gezet via de computer op het werk weer kwijt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Is gratis. Had hetzelfde laatst.. Hij zegt dan gewoon als je hem weer 'koopt' je hebt deze eerder aangeschaft wil je gratis updaten..
Het speelt heel fijn. Soms is het wel kut hoor die besturing maar over het algemeen wel prima. Het spel mag alleen wat langer duren.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Assassin's Creed werkt verrassend goed op de iPhone. Mijn eerdere mening dat de iPhone alleen maar geschikt is voor simpele puzzelspelletjes moet ik toch een beetje bijstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |