Kan je specifieker zijn dan 'een of andere databasemanager'?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Merkie het volgende:
sms.db backuppen (jailbreak benodigd). Dat bestand openen met één of andere databasemanager.
-AppMinerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Stofje het volgende:
Zijn er nog must-haves?
Werkt dat? Anti Mosquito ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
-AppMiner
-Topple
-Anti Mosquito Free
-Crash Kart
Jaquote:
Oke, dan gaat dat weer wat leuke kosten opleverenquote:
Bedankt voor deze nuttige bijdragequote:
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Jawel, maar 3.0 is nog niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?
Ze updaten wel tegen die tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef newyorkcity het volgende:
Maar het is geen verplichting voor ontwikkelaars?
Zag wel dat alles wat nu ingeleverd 3,0 geschilkt moet zijn, maar geldt dus niet voor oude apps?
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Ok. Gelukkig! Zijn echt apps waar ik niet zonder kan hoor..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |