Ik heb 77.quote:Op zondag 12 april 2009 11:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb 39. Maar ik heb 't spel ook pas sinds vanochtend.
Eindelijk een doel voor vandaag!quote:
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij)quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eindelijk een doel voor vandaag!!
OT: Wat zijn echt toffe applicaties voor de foto-functie? Heb een paar reviews en tips al gelezen, maar nog geen echte... mja, aantrekkelijke.
Ik lees ook weleens dat soort scores waarbij ik me meteen afvraag hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij). De enige tip die ik kan geven is dat je niet een perfecte aanvliegroute hoeft te tekenen, de vliegtuigen kunnen op fullspeed u-bochten maken.
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crashquote:Op zondag 12 april 2009 13:21 schreef Merkie het volgende:
Elke keer als ik met oordopjes inspeel (en het geluid dus relatief hard is) ben ik altijd enorm geconcentreerd bezig als het echt lastig wordt. Als er dan een vliegtuig crasht schrik ik me vaak echt kapot omdat ik het niet aan zag komen.
Meestal wel jaquote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crash.
Dat kan niet, je kan wel op je telefoon zelf een wachtwoord zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
1: Hoe zet ik op mijn SMS box een code ?!?
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.quote:Op zondag 12 april 2009 15:10 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe QuickPwn downloaden?
http://thepiratebay.org/torrent/4689995/QuickPwn-225-2.zipquote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef NiekR het volgende:
Ik denk dat je bij overige moet denken aan je sms-berichten, belgeschiedenis ect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |