Nee, ik heb het ook al wel opgegeven eigenlijk..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt.. Maar als je dat nie tweet kun je er denk ik beter niet aan beginnen zonder goeie begeleiding
Nice! Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto'squote:Pano, de iPhone-applicatie waarmee je panoramafoto’s kunt maken, heeft een upgrade gekregen naar versie 3. Toen de applicatie net gelanceerd werd kon je er maximaal 4 foto’s mee maken, bij eerste update werd dat 6 foto’s en nu wordt een reuzensprong gemaakt naar maar liefst 16 foto’s. Op die manier kun je eindelijk een panoramafoto van 360 graden rondom maken.
huh isdat voor jailbreak?quote:Op donderdag 9 april 2009 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)u-nog-bredere-fotos/
[..]
Nice! Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's
Neh is gewoon een app hoorquote:
En wanneer ga je hem krijgen?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEE spannend ! Mijn iPhone is verzonden OEEEWWWW!
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Gok morgen. Indien die corrupte kut TPG het pakketje niet zelf onderschept.
Zou me niks verbazen als er morgen een TPG medewerker ineens hier gaat posten met vragen over zijn nieuwe iPhone.
Godsammequote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Zou me niks verbazen als er morgen een TPG medewerker ineens hier gaat posten met vragen over zijn nieuwe iPhone.
Wolfenstein ?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef richbitch het volgende:
Hey iemand nog een leuke schooter voor de iphone? of defend tower ofzo..
wil ff een cadeautje aan iemand doen..
Dit is de enige applicatie (samen met Super Monkey Ball, fail) die ik gekocht heb. Meer dan z'n geld waardquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat ding onderhand al binnen BoWaquote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Je raad het nooit....quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef Intocable het volgende:
[..]
Is dat ding onderhand al binnen BoWa
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je raad het nooit....
Ik zat te schijten vanmorgen (het enige moment dat ik de voordeur uit het oog verloor), hoor aangebel, ik mezelf afvegen als een gek, rijdt ie net weg met zijn bus toen ik de voordeur openzwaaide![]()
Morgen komt ie weer langs, tussen 11 en 1
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je raad het nooit....
Ik zat te schijten vanmorgen (het enige moment dat ik de voordeur uit het oog verloor), hoor aangebel, ik mezelf afvegen als een gek, rijdt ie net weg met zijn bus toen ik de voordeur openzwaaide![]()
Man!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je raad het nooit....
Je hebt eigenlijk volkomen gelijk. Ik heb door het vele downloaden de optie 'kopen' per ongeluk totaal uit mijn hoofd gewistquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is de enige applicatie (samen met Super Monkey Ball, fail) die ik gekocht heb. Meer dan z'n geld waard.
Tpg? was dat??quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
is de last.fm app te gebruiken in nederland als ik em download in de amerikaanse itunes store?
Onder het (impliciete) motto sex sells?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:57 schreef xtuned het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had apple het origineel.
Is het de moeite?quote:
Ja! Besturing is super. Niks, bewegen met je telefoon om te moven. Gaat zo simpelquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is het de moeite?Ik vond het altijd wel tof, maar of het ook te spelen is op een iPhone
naar cydia toe en dan gewoon uninstallquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef MaxC het volgende:
Heb via Cydia MySMS geinstaleerd maar wil hem graag verwijderen. Weet iemand hoe dit moet?
Leuke tip idd, ik had 'm al bij een ander gezien, nu zelf ook maar aangeschaftquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:44 schreef Merkie het volgende:
Flight Control is een heel verslavend spelletje.
Niemand ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zo iPhone binnen
Dankzij de tips in dit topic had ik binnen 10 sec, mijn Sim-kaart erin. Ik had verwacht dat ik tal van instellingen moest aanpassen om mijn HI kaart te activeren, maar niks is minder waar: Sim-kaart erin, vind meteen mijn netwerk en kom zonder problemen in de Aandelen-icon en de Weer-icon.
Echter om te beginnen een aantal vragen:
1: Wanneer ik op mijn telefoon op iTunes klik zegt ie: Niet beschikbaar in uw land. Herkenbaar ? App Store kan ik wel gewoon in.
Heel erg verslavend. En ik heb mijn eerste score nooit meer kunnen verbeteren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:44 schreef Merkie het volgende:
Flight Control is een heel verslavend spelletje.
Ik sta op 35, is dat veel?quote:Op zondag 12 april 2009 11:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Heel erg verslavend. En ik heb mijn eerste score nooit meer kunnen verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |