Ik heb 77.quote:Op zondag 12 april 2009 11:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb 39. Maar ik heb 't spel ook pas sinds vanochtend.
Eindelijk een doel voor vandaag!quote:
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij)quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eindelijk een doel voor vandaag!!
OT: Wat zijn echt toffe applicaties voor de foto-functie? Heb een paar reviews en tips al gelezen, maar nog geen echte... mja, aantrekkelijke.
Ik lees ook weleens dat soort scores waarbij ik me meteen afvraag hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij). De enige tip die ik kan geven is dat je niet een perfecte aanvliegroute hoeft te tekenen, de vliegtuigen kunnen op fullspeed u-bochten maken.
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crashquote:Op zondag 12 april 2009 13:21 schreef Merkie het volgende:
Elke keer als ik met oordopjes inspeel (en het geluid dus relatief hard is) ben ik altijd enorm geconcentreerd bezig als het echt lastig wordt. Als er dan een vliegtuig crasht schrik ik me vaak echt kapot omdat ik het niet aan zag komen.
Meestal wel jaquote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crash.
Dat kan niet, je kan wel op je telefoon zelf een wachtwoord zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
1: Hoe zet ik op mijn SMS box een code ?!?
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.quote:Op zondag 12 april 2009 15:10 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe QuickPwn downloaden?
http://thepiratebay.org/torrent/4689995/QuickPwn-225-2.zipquote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef NiekR het volgende:
Ik denk dat je bij overige moet denken aan je sms-berichten, belgeschiedenis ect.
Misschien dingen als cache van Safari en Google Maps/Earth?quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Als ik in iTunes onderin m'n scherm kijk zie ik:
[ afbeelding ]
Ik wil graag weten waar die 251 MB vandaan komt bij 'Overige'. De 387,7 MB wordt alleen gebruikt door de kale programma's? Ik heb bijvoorbeeld Stanza gedownload. En heb een paar boeken gedownload. Worden die gedownloade boeken bij 'Overige' of bij 'Programma's' geplaatst qua verbruik? Ik wil eigenlijk gewoon die 251 MB weer als vrije ruimte hebben![]()
Ik heb overigens een 8 GB iPod Touch eerste generatie met 2.2.1 update
Hoe maak ik die cache leeg?quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien dingen als cache van Safari en Google Maps/Earth?
Settings -> Safari, bij Google Earth bij de settings in het programma zelf. Google Maps weet ik niet. Misschien pakt 'ie die wel mee dan.quote:
Thanks, had ik overheen gekeken. Google Maps heeft zo ver ik zie geen 'cache leegmaak' functie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Settings -> Safari. Google Maps/Earth weet ik niet. Misschien pakt 'ie die wel mee dan.
huh.... Iemand hier zij dat dat wel kon?quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef NiekR het volgende:
[..]
Dat kan niet, je kan wel op je telefoon zelf een wachtwoord zetten.
Ga terug naar de winkel?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb wel veel problemen de laatste tijd (nog niet gemeld overigens) met deze ipod. Wil heel vaak niet opstarten. Moet ik hem perse even 'wakker' maken als ik hem aan mijn pc of oplader hang. De iPod is niet eens leeg. Helemaal vol zelfs. Heb deze stappen al helemaal doorlopen maar af en toe weigert het klote ding met starten. Heb er niks vreemds mee uitgespookt zoals jailbreaken of zo. Gewoon alles wat er op staat is origineel gekochte software (behalve de mp3tjes, maar dat is toch muziek)
Ben nu even de hele bende opnieuw aan het installeren na hem volledig gereset te hebben. Kijken of het nu wel gaat werken anders ga ik terug naar de winkelquote:
3: Hoe verander ik de volgorde van godownloade items in mijn hoofdmenu ?!? Ook opgelost. Damn, wat zitten er toch een ICT-nerdo's op dat iPhoneforum zeg af en toe. Snap geen reet van dat taalgebruikquote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
1: Hoe zet ik op mijn SMS box een code ?!? (heb hier gelezen dat iemand zei dat dit mogelijk was)
2: Ik zie nog nergens bij instellingen hoe ik mijn sim-kaart gegevens richting telefoon krijg. (nog steeds niet. Het zal toch niet zo zijn dat ik al mijn contacten moet gaan overtikken ?!??!?!?!?!)
Ik had deze vraag nog.quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
OT: Wat zijn echt toffe applicaties voor de foto-functie? Heb een paar reviews en tips al gelezen, maar nog geen echte... mja, aantrekkelijke.
Je houdt de applicatie die je wilt verplaatsen ingedrukt met je vinger. Dan gaan ze allemaal soort van bewegen en er komt een kruisje bij. Als je op het kruisje klikt verwijder je de applicatie (dat wil je waarschijnlijk niet) en je kan slepen met de applicatie om hem op een plek te zetten waar je het leuk vindt.quote:Op maandag 13 april 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3: Hoe verander ik de volgorde van godownloade items in mijn hoofdmenu ?!?
Ok. Alsnog bedankt voor de hulp.quote:Op maandag 13 april 2009 09:59 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je houdt de applicatie die je wilt verplaatsen ingedrukt met je vinger. Dan gaan ze allemaal soort van bewegen en er komt een kruisje bij. Als je op het kruisje klikt verwijder je de applicatie (dat wil je waarschijnlijk niet) en je kan slepen met de applicatie om hem op een plek te zetten waar je het leuk vindt.
Ik betaal met ClickandBuyquote:Op zondag 12 april 2009 16:55 schreef tho_Omas het volgende:
Waarmee betalen jullie in de appstore? Ik heb geen CC namelijk.
Bedoel je niet gewoon:quote:Op maandag 13 april 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere,
Wat een verademing is die telefoon, niet normaal. Wel wat inleeswerk, maar al die applicaties, geweldig.
Overigens mijn vraag over de sim-contacten ook al beantwoord. Moet je een of ander programma downloaden, maar daar snap ik geen reet van. Toch maar overtikken, helaas.
Dat 'heleboel lelijke woorden' ding wil maar niet aangaanquote:Op maandag 13 april 2009 00:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben nu even de hele bende opnieuw aan het installeren na hem volledig gereset te hebben. Kijken of het nu wel gaat werken anders ga ik terug naar de winkel
Hohoho, hij heeft hem hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere,
Wat een verademing is die telefoon, niet normaal. Wel wat inleeswerk, maar al die applicaties, geweldig.
Overigens mijn vraag over de sim-contacten ook al beantwoord. Moet je een of ander programma downloaden, maar daar snap ik geen reet van. Toch maar overtikken, helaas.
Als iemand nog antwoord heeft op mijn sms-pincode vraag. Graag !
thanks!!!! Waarom doen ze op dat iphoneforum dan zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon:
- Instellingen --> Mail, contacten, agenda --> naar beneden scrollen, "Importeer simcontacten"?
zal dit eens gaan testen deze week!quote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Intocable het volgende:
BoWa je kan WEL codes op je applicaties zetten, dus ook op je SMS app.. Even in Cydia lockdown eropzetten. Via dat programmatje kan je op alle apps een code zetten
Heb je em gejailbreaked? Want dan kan Categories of Sppoof je programma;s hebben verborgen. Dat had ik ook.quote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef Nudie het volgende:
Heren! Update van mijn iPhone via iTunes naar 2.2.1 ging WEER fout, pfff. Resultaat: weer een lege iPhone die ik gelukkig met een reservekopie kon herstellen, maar al mijn programma's natuurlijk weg. Nu was ik het een beetje zat en leek me dit een geschikt tijdstip om hem maar te Jailbreaken.
Dit is allemaal gelukt, ben geen beginner dus is niet zo'n probleem. Alleen nu heb ik via iTunes allemaal gratis applicaties gedownload en deze synchroniseer ik met mijn iPhone (die leeg is qua programma's). Hij zegt dat dat lukt, alleen zie ik dus niets staan op m'n iPhone. Wat doe ik fout?
Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruikquote:Op maandag 13 april 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zal dit eens gaan testen deze week!
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
Owja hehe. Haal ze wel eens door elkaar.Skype is tof
. En Yahtzee op de iPhone is verslavend.
Iemand nog leuke adventures a la 1112 voor de iphone? CSI achtige spellen zijn ook welkom.
?quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
Kan dit topic wat meer voor de APPS blijven en algemene vragen in het iPhone topic
Dat het hier meer over apps moet gaan en dat er centrale vragen dat andere IPhone topic voor isquote:
[Apple iPhone #29] Waar we wachten op 3.0...quote:
Neej. Duurt lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/
is dat een gratis app?quote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruik
Begin me zo langzamerhand af te vragen of ie uberhaupt nog komt..quote:
Waarom wil je niet jailbreakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nee wil nog even niet jailbreaken
Dat betekend dus dat ik ervoor dokken moet
Zo, iPod wil nu echt niet meer, is weggebracht en is waarschijnlijk binnen 3 weken gerepareerdquote:Op maandag 13 april 2009 14:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat 'heleboel lelijke woorden' ding wil maar niet aangaan![]()
![]()
Na alle stappen die ik heb doorlopen eerder beschreven. Foutmeldingen geven ho maar gewoon een op de andere dag helemaal niet meer aan willen. Iemand nog ideeën voordat ik naar de winkel ga om dat ding aan te krijgen? Batterij is tot de rand toe gevuld. Kan ik dit ding niet met een of ander programma controleren. Nu staat dat ding na heel veel gekut wel aan. Tijd staat op eens op 01:01
Datum staat op 1 januari 2000
Ik weet niet waar dat ding allemaal last van heeft. Ik was eerst gewoon lekker relaxed aan het luisteren met dat ding en toen in eens hoorde ik een tik in mijn koptelefoon (zachtjes) en hup uit. En ging niet meer aan. Ja na kwartier kloten met de stekker aan mijn usbpoort of aan mijn pc ging hij met pijn en moeite aan. Word gestoord van dat ding.
hahhahhahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef TNA het volgende:
Idee: [Apple iPhone de_boswachter #1]
Bedankt voor je leuke reactie! Daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |