Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruikquote:Op maandag 13 april 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zal dit eens gaan testen deze week!
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
Owja hehe. Haal ze wel eens door elkaar.Skype is tof
. En Yahtzee op de iPhone is verslavend.
Iemand nog leuke adventures a la 1112 voor de iphone? CSI achtige spellen zijn ook welkom.
?quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
Kan dit topic wat meer voor de APPS blijven en algemene vragen in het iPhone topic
Dat het hier meer over apps moet gaan en dat er centrale vragen dat andere IPhone topic voor isquote:
[Apple iPhone #29] Waar we wachten op 3.0...quote:
Neej. Duurt lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/
is dat een gratis app?quote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruik
Begin me zo langzamerhand af te vragen of ie uberhaupt nog komt..quote:
Waarom wil je niet jailbreakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nee wil nog even niet jailbreaken
Dat betekend dus dat ik ervoor dokken moet
Zo, iPod wil nu echt niet meer, is weggebracht en is waarschijnlijk binnen 3 weken gerepareerdquote:Op maandag 13 april 2009 14:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat 'heleboel lelijke woorden' ding wil maar niet aangaan![]()
![]()
Na alle stappen die ik heb doorlopen eerder beschreven. Foutmeldingen geven ho maar gewoon een op de andere dag helemaal niet meer aan willen. Iemand nog ideeën voordat ik naar de winkel ga om dat ding aan te krijgen? Batterij is tot de rand toe gevuld. Kan ik dit ding niet met een of ander programma controleren. Nu staat dat ding na heel veel gekut wel aan. Tijd staat op eens op 01:01
Datum staat op 1 januari 2000
Ik weet niet waar dat ding allemaal last van heeft. Ik was eerst gewoon lekker relaxed aan het luisteren met dat ding en toen in eens hoorde ik een tik in mijn koptelefoon (zachtjes) en hup uit. En ging niet meer aan. Ja na kwartier kloten met de stekker aan mijn usbpoort of aan mijn pc ging hij met pijn en moeite aan. Word gestoord van dat ding.
hahhahhahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef TNA het volgende:
Idee: [Apple iPhone de_boswachter #1]
Bedankt voor je leuke reactie! Daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Sterk. Heel sterk.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.
Dat soort types blinkt ook niet uit in intelligent doen.
Erg mooi vind ik het niet. Het lijkt net dat er een zooi apps binnen je scherm gepropt moet wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef portier het volgende:
http://www.iphoned.nl/ext(...)mn-springboard/4756/
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mbquote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.
Die neemt ook ruimte in inderdaad, hoe kon ik die vergeten, thanxquote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mb
Ook bonus levels al gespeeld?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef newyorkcity het volgende:
Net Rolando uitgespeelt. In juni komt de nieuwe
Goed om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef nelisb het volgende:
Beta 3 van os 3.0 draait weer beter dan zijn voorganger!
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook bonus levels al gespeeld?
Vind het een erg leuk spel. Heb de 5 bonus levels al uitgespeeld maar nu nog even wachten totdat ik mijn ipod touch terug heb van reparatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?
Je bedoelt gekraakte IPA's?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
TVP.
Mensen, hoe heet de package die toelaat dat je gedownloade aps kan gebruiken?
Even een tip zit itunes sync niet aanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het inmiddels gevonden! Bedankt
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef newyorkcity het volgende:
Wie hier hebben er allemaal pocket god?
Ik begrijp het niet echt. Het heeft toch geen doel? Het enige wat je doet is die dingen irriteren?
Wat maakt het leuk??
Heb het net gekocht.. Het is wel grappig, maar ook doelloos.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |