quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
Sterk. Heel sterk.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.
Dat soort types blinkt ook niet uit in intelligent doen.
Erg mooi vind ik het niet. Het lijkt net dat er een zooi apps binnen je scherm gepropt moet wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef portier het volgende:
http://www.iphoned.nl/ext(...)mn-springboard/4756/
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mbquote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.
Die neemt ook ruimte in inderdaad, hoe kon ik die vergeten, thanxquote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mb
Ook bonus levels al gespeeld?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef newyorkcity het volgende:
Net Rolando uitgespeelt. In juni komt de nieuwe
Goed om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef nelisb het volgende:
Beta 3 van os 3.0 draait weer beter dan zijn voorganger!
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook bonus levels al gespeeld?
Vind het een erg leuk spel. Heb de 5 bonus levels al uitgespeeld maar nu nog even wachten totdat ik mijn ipod touch terug heb van reparatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?
Je bedoelt gekraakte IPA's?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
TVP.
Mensen, hoe heet de package die toelaat dat je gedownloade aps kan gebruiken?
Even een tip zit itunes sync niet aanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het inmiddels gevonden! Bedankt
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef newyorkcity het volgende:
Wie hier hebben er allemaal pocket god?
Ik begrijp het niet echt. Het heeft toch geen doel? Het enige wat je doet is die dingen irriteren?
Wat maakt het leuk??
Heb het net gekocht.. Het is wel grappig, maar ook doelloos.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |