Dat is dus heel apart. Boven heb ik dus wel vol 3G bereik en beneden totaal niks. Alleen gprs. Ik ben nu aan het verhuizen naar Zwolle bij mijn vriendin. Daar heb ik ook geen 3G. Ga daar een Wi-Wfi netwerkje aanmaken. Anders zou ik daar echt niet gaan wonenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Ik word er zo doodziek van dat ik binnen geen 3G bereik heb
Ik heb één map afbeeldingen die ik synchroniseer, in die map zitten zo'n 10 andere mappen, maar op de Iphone zelf komt alles in één map 'foto's' terecht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Nou, voor als je niet thuis bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Heb je geen WAN netwerkje draaien dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Binnen heb ik niet overal 3G bereik, maar gelukkig is 1 van de bewoners in het complex zo vriendelijk een WiFi zonder password (:') ) te draaien.
Internetten met 3G (of uberhaupt) zuigt je batterij wel direct leeg zeg. Films kijken kun je uren doen, maar FOK! vanuit de trein kan denk ik max 3 uur.
Zwolle-Groningen net zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.
www.bruna.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.
Niet echt een issue verder, meer een constatering en zorgen dat je altijd een lader bij je hebt.
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef portier het volgende:
[..]. Enlighten me wat er dan zo handig is.
[..]
www.bruna.nl.
dat werkt niet op wifi?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.quote:
apart.. dan zou je bijna zeggen dat er iets mis is met je wifi, maar goed. Zolang het werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Skv het volgende:
Morgen mijn iPhone maar weer eens bij T-Mobile inleveren, hopen dat de volgende weer snel komt..
Gaat de vierde worden.
Ik kan het ook niet helpen dat die witte dingen steeds gaan scheuren? Misschien doe ik wel iets constant waardoor die scheuren ontstaan. Doe er totaal geen gekke dingen mee. Zal wel komen omdat ik de telefoon vaak in de vensterbank heb liggen, waardoor hij heel koud wordt ofzo.. Geen idee!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aanquote:
De baseband hoeft niet gekraakt te worden. Je kan ook gewoon updaten naar 3.0 middels een custom firmware zonder baseband-upgrade.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aan.
Ah oke, dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
De baseband hoeft niet gekraakt te worden. Je kan ook gewoon updaten naar 3.0 middels een custom firmware zonder baseband-upgrade.
Je moet die mappen niet in een map plaatsen maar gewoon de mappen in Mijn afbeeldingen. Dan in Itunes op de telefoon klikken, foto`s, daar de mappen selecteren die je wilt hebben (uit mijn afbeeldingen) en dan synchroniseren).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb één map afbeeldingen die ik synchroniseer, in die map zitten zo'n 10 andere mappen, maar op de Iphone zelf komt alles in één map 'foto's' terecht...
Uhm ja, zo heb ik het ook..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Je moet die mappen niet in een map plaatsen maar gewoon de mappen in Mijn afbeeldingen. Dan in Itunes op de telefoon klikken, foto`s, daar de mappen selecteren die je wilt hebben (uit mijn afbeeldingen) en dan synchroniseren).
Cydia is sowieso stom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.
Omdat hij niet thuis is misschien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef portier het volgende:
[..]
Cydia is sowieso stom.
En waarom zou je de Simpsons of het Journaal op je iPhone kijken als je thuis bent en het lekker op je grote computerscherm kan kijken?
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef portier het volgende:
[..]
Cydia is sowieso stom.
En waarom zou je de Simpsons of het Journaal op je iPhone kijken als je thuis bent en het lekker op je grote computerscherm kan kijken?
Hoax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:22 schreef Chav het volgende:
[..]
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....
LOL!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb een de 2e generatie iPnone. (Dus die voor de 3g).
Ik heb hier geen ervaring mee, aangezien ik een 2e generatie iPhone heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hou je bek en draag eens een oplossing aan.
gaat dit altijd? ik neem aan dat je gewoon barstjes in je iphone hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Skv het volgende:
Morgen mijn iPhone maar weer eens bij T-Mobile inleveren, hopen dat de volgende weer snel komt..
Gaat de vierde worden.
Weet ik veel of dat altijd gaat, ik heb er nu drie opgestuurd en telkens een nieuwe gekregen. 'Altijd' is relatief.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef fetss het volgende:
[..]
gaat dit altijd? ik neem aan dat je gewoon barstjes in je iphone hebt?
hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten m`n nagels sta te lakken gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Omdat ik bij wijze van spreken als ik zit te schijten m`n nagels sta te lakken gewoon het journaal wil zien, dan ga ik niet mn laptop of tv mee naar de wc sjouwen....
Faalhaas. Echt niet.quote:
Wat is de eerste generatie iPhone dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
In ieder geval. Het is een van de eerste, niet 3g dus. Mag ik nu mijn antwoord?
Volgens mij is er maar één faalhaas en die quote ik nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
Gast. Als de 3G niet de 2de generatie is, dan wil je dus zeggen dat die oudere wel de 2de generatie is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Faalhaas. Echt niet.
Liefde alom in dit topiquequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar één faalhaas en die quote ik nu
Dat dus, wat een non-discussiequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef nelisb het volgende:
2G = 1ste generatie. 2G staat voor gprs.
3G = 2de generatie. 3G is UMTS/3G
zo simpel!
Is dat een serieuze vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef 3r1k het volgende:
Kan iemand mij overhalen een iphone te kopen in plaats van een Nokia N79??
Ga naar de winkel en speel even met de iPhone. Houdt daarbij in gedachten dat de iPhone ongeveer alles kan wat de Nokia ook kan maar, maar dan beter (wel met een mindere camera).quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef 3r1k het volgende:
Kan iemand mij overhalen een iphone te kopen in plaats van een Nokia N79??
Kan over een twee tal maantjes mijn abbo verlengen, maar neig toch meer naar de Nokia dan de iphone ook al schijnt de 2e generatie een stuk beter te zijn dan de eerste.
Volume knopje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Sjongejonge.. wat doen jullie moeilijk om niks zeg.. Maar hoe zorg ik er nou voor dat het geluid harder wordt?
Moest je niet ook altijd een bankafschrift meenemen? Of is dat alweer van heel vroeger?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Nadja2 het volgende:
Ja, nieuw nummer. Compleet nieuw. Bankpasje en ID is zeker genoeg?
Nee je hoeft geen bankafschriftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moest je niet ook altijd een bankafschrift meenemen? Of is dat alweer van heel vroeger?
Ik verleng al een hele tijd
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef MaxC het volgende:
Kan je die Nike-Ipod hardloop dinges ook gebruiken voor Iphone?
Converteren is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef 3r1k het volgende:
Ik ben niet helemaal de snuggerste met computer technologie maar als deze lees:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Concludeer ik hier uit dat de Iphone geen .avi files kan openen of wel??
Of is daar zo'n app voor te downloade?
mvg. 3R1K
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.quote:
Hangt ook van de kwaliteit af natuurlijk. Het duurt soms wel eventjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.
Windows of Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Stpan het volgende:
Hoe kun je in iTunes op album sorteren?
Als ik gewoon 'album' aanvink dan sorteert het niet lekker (want het is album/jaar of iets dergelijks). Oftewel, ik krijg niet keurig al m'n albums onder elkaar.
Dan heb je nog album naam. Als ik dan sorteer pakt ie niet alle albums, zijn de album namen die er wel zijn grijzig, zitten er lege velden tussen en mis ik de helft.
M'n ID-tags zijn allemaal up-to-date en correct. Nog van de goede oude tijd dat ik mp3-spelers had die niet met dat @)*&$!-Tunes werkten.
Goed, even los van de frustratie, ik naam aan dat er wel een mogelijkheid is om albumnamen op alfabetische volgorde te sorten. Dank alvast.
Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Macquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja? Bij mij duurt dat anders een flinke tijd hoor.
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
Aflevering prison break duurt zo'n half uurtje (met kvip).
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ligt aan het programma, kwaliteit en je PC/Mac.
Ik heb een Quadcore (Q6600) met 3GB RAM, en een willekeurige (Windows) Video Converter (Ik had ergens een Ultra Converter, die was erg snel), en ik heb een .avi van Family Guy in 5 minuten omgezet naar 480x320 .mp4quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn dan de specs van de mensen bij wie het snel gaat? Ik heb een P8300 (2,08 GHz dual core) en bij mij duurt het met Handbrake ingesteld op het standaard iPhone-profiel iets van 0,6 maal de speelduur van het te converteren bestand.
Nog langer ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er verandert iets! Nu is het scherm helemaal wit.
Hij is zelfs al kapot bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Mwah, ik heb er niet echt last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Is bij jullie dat geluid uit/aan-knopje ook zo enorm gevoelig.. hij gaat bij mij echt té vaak automatisch in de trilstand
Zal even zoeken, want het bestond geloof ik uit een paar bestanden (ben verre van technisch, heb ook 100 topics moeten openen om t voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er niet echt last van.
Kan je me trouwens misschien de broncode voor die random-avatar sturen?![]()
Uurtje ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef RHCPeter het volgende:
Jup heb ik ook idd. Maar 3.0 schijnt echt heel snel te zijn. Maarja voor hoe lang
Die zoekfunctie en copy/paste lijken me wel handige features?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uurtje ofzo
Nu weer net zo traag als 2.* (vooral SMS-menu openen duurt laaaang).
Zie verder weinig voordeel van 3.0 nog.
Hier geen problemen met dat knopjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
OffMapsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:34 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand (zonder jailbreak) een manier/tool/application om kaarten offline beschikbaar te maken op je Iphone?
Ga binnenkort op vakantie en dan is zo'n kaart wel handig, maar verbinding maken wat minder
jaaaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Maartel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |