Dat is dus heel apart. Boven heb ik dus wel vol 3G bereik en beneden totaal niks. Alleen gprs. Ik ben nu aan het verhuizen naar Zwolle bij mijn vriendin. Daar heb ik ook geen 3G. Ga daar een Wi-Wfi netwerkje aanmaken. Anders zou ik daar echt niet gaan wonenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Ik word er zo doodziek van dat ik binnen geen 3G bereik heb
Ik heb één map afbeeldingen die ik synchroniseer, in die map zitten zo'n 10 andere mappen, maar op de Iphone zelf komt alles in één map 'foto's' terecht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Iphone aan Itunes hangen. Op je pc zelf mapjes maken met de foto`s erin. Dan de mapjes via Itunes synchroniseren en voila!
Nou, voor als je niet thuis bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Heb je geen WAN netwerkje draaien dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Chav het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Binnen heb ik niet overal 3G bereik, maar gelukkig is 1 van de bewoners in het complex zo vriendelijk een WiFi zonder password (:') ) te draaien.
Internetten met 3G (of uberhaupt) zuigt je batterij wel direct leeg zeg. Films kijken kun je uren doen, maar FOK! vanuit de trein kan denk ik max 3 uur.
Zwolle-Groningen net zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het gebrek aan een constante 3G verbinding op het treintraject Rotterdam-Utrecht storend. Geen streaming audio.
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef portier het volgende:
Waarom willen mensen thuis in hemelsnaam zo graag 3G? Als je thuis bent ga je toch lekker achter je computer zitten in plaats van op zo'n klein scherm met een priegelkeyboard.
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang zit ik toch nooit in de trein..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Internetten doe ik op de laptop als ik thuis ben, Maar somigge dingen downloaden sneller met 3G (op wifi doet ie het ook niet altijd hier) en hij laadt sneller.
www.bruna.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nope, maar ik zit wel iedere dag 40 minuten heen en 40 minuten terug in de trein. Mocht je in die tijd non-stop willen internetten moet je batterij standaard opgeladen zijn.
Niet echt een issue verder, meer een constatering en zorgen dat je altijd een lader bij je hebt.
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef portier het volgende:
[..]. Enlighten me wat er dan zo handig is.
[..]
www.bruna.nl.
dat werkt niet op wifi?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Downloaden via Cydia, Isimpsons en journaal kijken enz.
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.quote:
apart.. dan zou je bijna zeggen dat er iets mis is met je wifi, maar goed. Zolang het werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee,de kleine dingetjes in Cydia wel, de grotere dingen duren te lang en dan krijg ik een timeout. Journaal laadt oneindig en aan de simpsons wilt ie niet eens beginnen. Met 3G gaat het allemaal razendsnel.
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Skv het volgende:
Morgen mijn iPhone maar weer eens bij T-Mobile inleveren, hopen dat de volgende weer snel komt..
Gaat de vierde worden.
Ik kan het ook niet helpen dat die witte dingen steeds gaan scheuren? Misschien doe ik wel iets constant waardoor die scheuren ontstaan. Doe er totaal geen gekke dingen mee. Zal wel komen omdat ik de telefoon vaak in de vensterbank heb liggen, waardoor hij heel koud wordt ofzo.. Geen idee!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het valt wel op dat jij constant problemen hebt, ik heb nog geen een keer scheuren of wat dan ook gehad..
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aanquote:
De baseband hoeft niet gekraakt te worden. Je kan ook gewoon updaten naar 3.0 middels een custom firmware zonder baseband-upgrade.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ook, en dan maar hopen dat de baseband snel gekraakt is, want zonder yellowsn0w heb ik er nog niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |