Ik had er bij mn oude iPhone ook last van, maar mn nieuwe niet meer. Loont de moeite om op zoek te gaan naar foutjes op scheurtjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
jaaa
en ik zou zo graag van die asociale ringtones hebben..., maarja het geluid kan elk moment aanstaan![]()
Die knop is om verder te spoelen als je hem inhoudt, daar kwam ik na een half jaar ook achterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef Maartel het volgende:
Hoe krijg ik een afspeellijst met alleen video's op mijn iPhone?
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.
Daar een playlist maken, video's erin slepen.
En daarna die syncen met je iPoop.
Gewoon slepen moet lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..
Ja, handmatig, maar ik werk verder met heel veel slimme afspeellijsten, dus ik wil wel kunnen synchroniseren..quote:
Weet je ook hoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij kan je dat instellen in iTunes zelf.
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.quote:
Dat was 'm inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.
Volgens mij dan.
Je kan in slimme speellijsten ook filteren op type muziek/video/podcastquote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef Nashje het volgende:
Ben onder de indruk van de camera. Echt wel een goed dingetje hoor. Erg scherp.
Voor 2.0mp is het gewoon een goed ding. Beter dan de gemiddelde camera op een mobiele telefoon. Ik had hiervoor een Samsung G600 met 5mp, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ding op de iPhone vele malen beter vind. Als ik 5 foto's had genomen met die G600 mocht ik blij zijn als er 2 echt scherp waren.quote:
Oh moet je je camera stilhouden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Merkie het volgende:
Kwestie van de camera stilhouden hoor, de G600 camera is veel beter.
Ik laar mn iphone in de auto gewoon met mn nanolader opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of er een verschil is tussen de Ipod en Iphone-adapter?
Die van mijn Iphone is wel kleiner, maar ik weet niet of ie ook daadwerkelijk wat anders doet of puur een nieuwe model is.. Ga binnenkort op reis en als het kan neem ik gewoon 1 adapter mee, maar dan wil ik wel zeker weten dat ie m'n ipod/phone niet opblaast
Waarom wacht je dan niet ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
Zit nog drie maanden vast aan Hi...
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
17 juli volgens de meest recente geruchtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!
wtf dudequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
hèhè zou me mooi genaaid voelen als ik pas innaugustus mijn 3g iPhone in gebruik kan nemen na er 3 maand naar hebben gekeken. Terwijl de maand ervoor het nieuwe model is geïntroduceerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
17 juli volgens de meest recente geruchten.
Heel erg treurig, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Ik heb deze. Gewoon om je bovenarm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef thettes het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig runkeeper bij het hardlopen, maar weet iemand hoe ik m'n telefoon het beste mee kan nemen? Hou hem nu nog in m'n hand maar dat is geen succes. Er bestaan van die polsbandjes, maar dat lijkt me eigenlijk ook nog wel kut.
T-Mobilequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben jullie ook last van het netwerk dat dikwijls wegvalt als je in de trein zit?
ik lach me dood als er over 3 maanden een nieuwe komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Why ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Psychonikeo het volgende:
de iPhone werkt alleen echt optimaal met het iPhone abonnement.
Overigens heb je zelf ook niet echt goed research gedaan. Ik begrijp dat ze je niet goed hebben voorgelicht, maar als je een beetje had gegoogled, dan had je dit allemaal zelf ook wel geweten.
Ik weet niet hoe het marketing team van Palm er uit ziet maar iedereen die twijfelt tussen iPhone/ Palm Pre die wacht toch wel op de WWDCquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Apple zal binnenkort toch wel iets moeten laten horen over de nieuwe iPhone. De Palm Pre komt eraan: 6 juni.
Windowsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef portier het volgende:
[..]
Windows of Mac?
Weergave in lijst of raster?
Gewoon net zo lang op Album klikken totdat er "Album op artiest" komt te staan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Windows
Uh, lijst?
(gaat er dus over dat ik niet op album naam kan sorteren)
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.
Waarom heb je geen WiFi-netwerk?
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internetquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
Oke, maar da's dus niet 'mijn' netwerk, dus ik kan er niets aan instellen, dus ik weet nog niet hoe ik moet zorgen dat mijn ipod mijn pc ziet (en andersom)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internet
Het enige dat uit hoeft in het buitenland is Data Roaming, dan maakt hij 100% zeker geen dataverbinding met een ander netwerk dan je thuisnetwerk in je thuisland.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Waren aansluitkostenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Nashje het volgende:
Aaaaaargh. Heb nog aangegeven dat ik in juli pas mijn abo wil laten beginnen en dus geen dubbele kosten wil hebben. Krijg ik godverdegodver toch een rekening van Hi binnen.
Begint dat kutgezeik nu al.
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Tuurlijk wel, GPRS doet het dan nog gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?
MobileFinder in iPhoneTunnelquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand een goede manier/app om PDF's te lezen op de Iphone (inclusief plaatjes)?
Het liefst zodat ik een pdf die ik op mijn pc heb staan ook op de Iphone kan zetten..
iSquint is voor de Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef fliert het volgende:
[..]
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.
Of je mailt 'm naar jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef MaxC het volgende:
Kan je die Nike-Ipod hardloop dinges ook gebruiken voor Iphone?
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:16 schreef portier het volgende:
[..]
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?
Waarom wil je Nike+ op je iPhone?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?
Dat gaat zeker met 3.0 kunnen aangezien de SDK dan ook toegang biedt tot "accessories" dus zoiets als Nike+ zou dan met een aparte zender/ontvanger gecombineerd met een Nike+ app gerealiseerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Of je mailt 'm naar jezelf
[..]
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zodat mijn stervende nano eindelijk zijn laatste adem mag uitblazen. En Omdat Het Kan™
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?
In ieder geval nog veel gevoeliger dan een stappenteller. Wat ik al zei, Nike hoeft alleen maar een app te maken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenTenslotte verwacht ik van een Nike+ aplicatie een nettere integratie in het OS mbt het locken van het device e.d.
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:29 schreef Merkie het volgende:
Kan niet nee, je kunt natuurlijk wel instellen dat je je contacten synct met je PC.
Wellicht wel, maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef AngryNerd het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?
Heb ik ook wel eens last van, druk dan even op de uitknop, en hoor vervolgens een klikje (het lock geluid)quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen/komt dit bekend voor:
Sinds net krijg ik mijn telefoon niet meer "aan" en dan bedoel ik dat ik doormiddel van de knop onder het beeldscherm mijn telefoon niet meer actief krijg, terwijl hij wel aangeschakeld staat.
Als ik mezelf dan bel dan gaat hij gewoon over en kan ik ook mijn telefoon weer normaal bedienen..... Echter nu krijg ik hem niet meer van de "slaapstand" af en kan ik totaal niets...... Echt vreemd.
Kan iemand me helpen toevallig ?
Edit: Hmmm vreemd. Heb 1 minuut de reset knop ingehouden en de telefoon restart zichzelf. Nu doet ie het weer normaal...... Zou het kunnen dat hij zichzelf opgehangen heeft bij een programma ofzo![]()
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Damn, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat mijn Nokia kuren heeft. Het goede nieuws is dan wel dat ik nu een excuus heb om een Iphone te kopen.
Bij T-mobile lijkt me de beste optie vanwege snel internet. Doen of wachten tot de eventuele nieuwe uit is?
Ah, ok. Dat is idd goed om te weten.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |