Ik had er bij mn oude iPhone ook last van, maar mn nieuwe niet meer. Loont de moeite om op zoek te gaan naar foutjes op scheurtjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
jaaa
en ik zou zo graag van die asociale ringtones hebben..., maarja het geluid kan elk moment aanstaan![]()
Die knop is om verder te spoelen als je hem inhoudt, daar kwam ik na een half jaar ook achterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Is er trouwens een manier om te 'skippen' naar de volgende video als je er één afspeelt?
De knop zit er wel maar het doet niks
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als je eerst een playlist aanmaakt waar de video's instaan.
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef Maartel het volgende:
Hoe krijg ik een afspeellijst met alleen video's op mijn iPhone?
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..quote:Op zondag 17 mei 2009 21:31 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het makkelijkste in iTunes zelf te doen.
Daar een playlist maken, video's erin slepen.
En daarna die syncen met je iPoop.
Gewoon slepen moet lukkenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jup, dat probeerde ik ook, maar een afspeellijst met alleen video's is onder 'muziek' niet te selecteren, en onder 'video's ' kun je geen afspeellijsten kiezen..
Ja, handmatig, maar ik werk verder met heel veel slimme afspeellijsten, dus ik wil wel kunnen synchroniseren..quote:
Weet je ook hoe?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij kan je dat instellen in iTunes zelf.
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.quote:
Dat was 'm inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> info -> deel van aaneensluitend album aanvinken.
Volgens mij dan.
Je kan in slimme speellijsten ook filteren op type muziek/video/podcastquote:Op zondag 17 mei 2009 13:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, omslachtig.. ja óf ik moet ze gewoon als musicvideo's taggen (dat zijn het ook) maar dan duiken ze weer op in al m'n slimme playlists en dat vind ik ook niet handig..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef Nashje het volgende:
Ben onder de indruk van de camera. Echt wel een goed dingetje hoor. Erg scherp.
Voor 2.0mp is het gewoon een goed ding. Beter dan de gemiddelde camera op een mobiele telefoon. Ik had hiervoor een Samsung G600 met 5mp, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ding op de iPhone vele malen beter vind. Als ik 5 foto's had genomen met die G600 mocht ik blij zijn als er 2 echt scherp waren.quote:
Oh moet je je camera stilhouden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Merkie het volgende:
Kwestie van de camera stilhouden hoor, de G600 camera is veel beter.
Ik laar mn iphone in de auto gewoon met mn nanolader opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of er een verschil is tussen de Ipod en Iphone-adapter?
Die van mijn Iphone is wel kleiner, maar ik weet niet of ie ook daadwerkelijk wat anders doet of puur een nieuwe model is.. Ga binnenkort op reis en als het kan neem ik gewoon 1 adapter mee, maar dan wil ik wel zeker weten dat ie m'n ipod/phone niet opblaast
Waarom wacht je dan niet ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
Zit nog drie maanden vast aan Hi...
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
17 juli volgens de meest recente geruchtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!
wtf dudequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
hèhè zou me mooi genaaid voelen als ik pas innaugustus mijn 3g iPhone in gebruik kan nemen na er 3 maand naar hebben gekeken. Terwijl de maand ervoor het nieuwe model is geïntroduceerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
17 juli volgens de meest recente geruchten.
Heel erg treurig, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Ik heb deze. Gewoon om je bovenarm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef thettes het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig runkeeper bij het hardlopen, maar weet iemand hoe ik m'n telefoon het beste mee kan nemen? Hou hem nu nog in m'n hand maar dat is geen succes. Er bestaan van die polsbandjes, maar dat lijkt me eigenlijk ook nog wel kut.
T-Mobilequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben jullie ook last van het netwerk dat dikwijls wegvalt als je in de trein zit?
ik lach me dood als er over 3 maanden een nieuwe komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |