Ik laar mn iphone in de auto gewoon met mn nanolader opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of er een verschil is tussen de Ipod en Iphone-adapter?
Die van mijn Iphone is wel kleiner, maar ik weet niet of ie ook daadwerkelijk wat anders doet of puur een nieuwe model is.. Ga binnenkort op reis en als het kan neem ik gewoon 1 adapter mee, maar dan wil ik wel zeker weten dat ie m'n ipod/phone niet opblaast
Waarom wacht je dan niet ffquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
Zit nog drie maanden vast aan Hi...
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
Net de iPhone opgehaald bij T-Mobile. Mag ie fijn drie maanden stof happen in mijn kast
.
17 juli volgens de meest recente geruchtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zal je zien dat er binnen 3 maanden een nieuwe iPhone komt!
wtf dudequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
hèhè zou me mooi genaaid voelen als ik pas innaugustus mijn 3g iPhone in gebruik kan nemen na er 3 maand naar hebben gekeken. Terwijl de maand ervoor het nieuwe model is geïntroduceerdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
17 juli volgens de meest recente geruchten.
Heel erg treurig, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
Ik heb deze. Gewoon om je bovenarm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef thettes het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig runkeeper bij het hardlopen, maar weet iemand hoe ik m'n telefoon het beste mee kan nemen? Hou hem nu nog in m'n hand maar dat is geen succes. Er bestaan van die polsbandjes, maar dat lijkt me eigenlijk ook nog wel kut.
T-Mobilequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Hebben jullie ook last van het netwerk dat dikwijls wegvalt als je in de trein zit?
ik lach me dood als er over 3 maanden een nieuwe komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef Spaulding het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |