Of je mailt 'm naar jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef MaxC het volgende:
Kan je die Nike-Ipod hardloop dinges ook gebruiken voor Iphone?
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:16 schreef portier het volgende:
[..]
Wat is het voordeel? Voor de iPod is het alleen maar een ontvanger en een stappenteller. En een klein stukje software die wat met muziek kan en je status kan doorgeven. Kwestie voor Nike om gewoon een app te schrijven toch? Of mis ik iets?
Waarom wil je Nike+ op je iPhone?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Wil je weten wat het voordeel is (voor mij) of het probleem (voor Apple/Nike)?
Dat gaat zeker met 3.0 kunnen aangezien de SDK dan ook toegang biedt tot "accessories" dus zoiets als Nike+ zou dan met een aparte zender/ontvanger gecombineerd met een Nike+ app gerealiseerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Of je mailt 'm naar jezelf
[..]
Het gerucht gaat dat dat met 3.0 wel kan. Hope so.
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zodat mijn stervende nano eindelijk zijn laatste adem mag uitblazen. En Omdat Het Kan™
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom wil je een stappenteller op een apparaat dat GPS heeft?
In ieder geval nog veel gevoeliger dan een stappenteller. Wat ik al zei, Nike hoeft alleen maar een app te maken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Omdat GPS, zeker in de stad of in het bos, vaak niet gevoelig genoeg is. En zelfs al zou GPS gebruikt worden wil ik graag de Nike+ web service en stem op het device blijven gebruikenTenslotte verwacht ik van een Nike+ aplicatie een nettere integratie in het OS mbt het locken van het device e.d.
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:29 schreef Merkie het volgende:
Kan niet nee, je kunt natuurlijk wel instellen dat je je contacten synct met je PC.
Wellicht wel, maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef AngryNerd het volgende:
[..]
Kan ik het ook niet eerst opslaan in bijvoorbeeld Outlook en dan met een ander programma de contacten via Outlook of whatever, op SIM zetten?
Heb ik ook wel eens last van, druk dan even op de uitknop, en hoor vervolgens een klikje (het lock geluid)quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen/komt dit bekend voor:
Sinds net krijg ik mijn telefoon niet meer "aan" en dan bedoel ik dat ik doormiddel van de knop onder het beeldscherm mijn telefoon niet meer actief krijg, terwijl hij wel aangeschakeld staat.
Als ik mezelf dan bel dan gaat hij gewoon over en kan ik ook mijn telefoon weer normaal bedienen..... Echter nu krijg ik hem niet meer van de "slaapstand" af en kan ik totaal niets...... Echt vreemd.
Kan iemand me helpen toevallig ?
Edit: Hmmm vreemd. Heb 1 minuut de reset knop ingehouden en de telefoon restart zichzelf. Nu doet ie het weer normaal...... Zou het kunnen dat hij zichzelf opgehangen heeft bij een programma ofzo![]()
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Damn, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat mijn Nokia kuren heeft. Het goede nieuws is dan wel dat ik nu een excuus heb om een Iphone te kopen.
Bij T-mobile lijkt me de beste optie vanwege snel internet. Doen of wachten tot de eventuele nieuwe uit is?
Ah, ok. Dat is idd goed om te weten.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Over nog geen twee weken weet je 95% zeker wat er uit gaat komen. Wat mij betreft is nu echt het slechtste moment om te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |