Why ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef Psychonikeo het volgende:
de iPhone werkt alleen echt optimaal met het iPhone abonnement.
Overigens heb je zelf ook niet echt goed research gedaan. Ik begrijp dat ze je niet goed hebben voorgelicht, maar als je een beetje had gegoogled, dan had je dit allemaal zelf ook wel geweten.
Ik weet niet hoe het marketing team van Palm er uit ziet maar iedereen die twijfelt tussen iPhone/ Palm Pre die wacht toch wel op de WWDCquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Apple zal binnenkort toch wel iets moeten laten horen over de nieuwe iPhone. De Palm Pre komt eraan: 6 juni.
Windowsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef portier het volgende:
[..]
Windows of Mac?
Weergave in lijst of raster?
Gewoon net zo lang op Album klikken totdat er "Album op artiest" komt te staan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Windows
Uh, lijst?
(gaat er dus over dat ik niet op album naam kan sorteren)
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe leg ik daarmee verbinding met mijn Iphone/pc? Ik heb zelf geen wifi-netwerk..
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, dat moet wel via WiFi dan. Je kunt je iPhone als netwerkmap toevoegen op je computer en dan je via WiFi bestanden op je iPhone zetten.
Waarom heb je geen WiFi-netwerk?
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internetquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
....quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb ik het wel zonder dat ik het weet, maar ik zit draadloos op het netwerk van een huisgenoot..
Oke, maar da's dus niet 'mijn' netwerk, dus ik kan er niets aan instellen, dus ik weet nog niet hoe ik moet zorgen dat mijn ipod mijn pc ziet (en andersom)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dan heb je Wifi. Dat is draadloos internet
Het enige dat uit hoeft in het buitenland is Data Roaming, dan maakt hij 100% zeker geen dataverbinding met een ander netwerk dan je thuisnetwerk in je thuisland.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Waren aansluitkostenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Nashje het volgende:
Aaaaaargh. Heb nog aangegeven dat ik in juli pas mijn abo wil laten beginnen en dus geen dubbele kosten wil hebben. Krijg ik godverdegodver toch een rekening van Hi binnen.
Begint dat kutgezeik nu al.
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:41 schreef Maartel het volgende:
Oké, toch nog even voor de zekerheid.. als ik in Nederland 3g/wifi/dataroaming uit heb en een browser open krijg ik soms toch nog verbinding.. Als ik dit in het buitenland allemaal uit heb en een browser/toepassing open, is er dan nog een risico dat de iphone automatisch een verbinding maakt en me op kosten jaagt, of moet ik dan toch echt veilig zijn?
Tuurlijk wel, GPRS doet het dan nog gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verbinding kan maken met het internet als je 3G en WiFi uit heb staan, weet je zeker dat je niet naar je cache zit te kijken?
MobileFinder in iPhoneTunnelquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand een goede manier/app om PDF's te lezen op de Iphone (inclusief plaatjes)?
Het liefst zodat ik een pdf die ik op mijn pc heb staan ook op de Iphone kan zetten..
iSquint is voor de Mac?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef fliert het volgende:
[..]
5 minuten met iSquint. Of je hebt hele grote bestanden, of een trage computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |