ik rijd van Rdam naar utrecht naar Adam en terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
5 uur rijden. Krijg je daar geen heimwee van?
Amber is niet verliefd maar heeft een hele goede band met een stukadoor, ze benadrukt telkens dat het een platonische relatie is, dat er verder níks is en dat ie samenwoont, maar zodra iemand 'W' zegt dan stralen haar ogen en lacht ze van oor tot oor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:59 schreef belinea het volgende:
[..]
Stukadoor?
Dan heb ik wat gemist!
Vertel!! want ik weet hier niks van, ben ook een paar dagen niet op de streams geweest ff lekker vakantie gehad.
Ik wilde vloeiend aansluiten, maar had jullie overschatquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Jimbo het volgende:
D. ouwe spamdoos P
Een mens mag toch hopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat de Elineminatie sowieso nog wel even op zich laat wachten
Ik kan me zomaar voorstellen dat de stukadoor inmiddels gezeik heeft thuis, tenzij mevr. stukadoor niet naar The Bunker kijkt omdat de stukadoor zijn platonische vriendschap met Amber helemaal stil gehouden heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber is niet verliefd maar heeft een hele goede band met een stukadoor, ze benadrukt telkens dat het een platonische relatie is, dat er verder níks is en dat ie samenwoont, maar zodra iemand 'W' zegt dan stralen haar ogen en lacht ze van oor tot oor.
Amber kwam bij die mensen over de vloer, dus neem aan dat ze 'het wel weet' inmiddelsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat de stukadoor inmiddels gezeik heeft thuis, tenzij mevr. stukadoor niet naar The Bunker kijkt omdat de stukadoor zijn platonische vriendschap met Amber helemaal stil gehouden heeft
Oke DJW.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber is niet verliefd maar heeft een hele goede band met een stukadoor, ze benadrukt telkens dat het een platonische relatie is, dat er verder níks is en dat ie samenwoont, maar zodra iemand 'W' zegt dan stralen haar ogen en lacht ze van oor tot oor.
-edit- en dat deze stukadoor is volgde op 'mn vorige vriendje was timmerman'
Kortom, dit is de opvolger van de timmerman.
Dan kunnen we er iig van uitgaan dat ze hier niet meepost, er is nog niemand verschrikkelijk anti-Amber omdat het een "onbetrouwbaar loeder" is, of andere dingen die er in zo'n geval in je op zouden komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Amber kwam bij die mensen over de vloer, dus neem aan dat ze 'het wel weet' inmiddels
Eigenlijk mist Amber dus niet haar familie maar een stuk vlees.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Amber kwam bij die mensen over de vloer, dus neem aan dat ze 'het wel weet' inmiddels
Ze heeft wel een zwak voor ZZP'ers hèquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
-edit- en dat deze stukadoor is volgde op 'mn vorige vriendje was timmerman'
*benieuwd is wanneer de eerste kloon zich meldtquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen we er iig van uitgaan dat ze hier niet meepost, er is nog niemand verschrikkelijk anti-Amber omdat het een "onbetrouwbaar loeder" is, of andere dingen die er in zo'n geval in je op zouden komen
Niet zomaar een stuk vlees, een platonisch strak gestukt biefstukjequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Eigenlijk mist Amber dus niet haar familie maar een stuk vlees.
Ze mist niets, ze wil bij dat zooitje ongeregeld vandaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, "Mevr.Stukadoor" ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
*benieuwd is wanneer de eerste kloon zich meldt
biefstukje is de stucadoor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo maar een stuk vlees, een platonisch strak gestukt biefstukje
Wel rauw dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zomaar een stuk vlees, een platonisch strak gestukt biefstukje
of jezelf onderschatquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde vloeiend aansluiten, maar had jullie overschat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik zou dr toch doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen we er iig van uitgaan dat ze hier niet meepost, er is nog niemand verschrikkelijk anti-Amber omdat het een "onbetrouwbaar loeder" is, of andere dingen die er in zo'n geval in je op zouden komen
quote:
groot gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en hard ookquote:
Precies!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat de Elineminatie sowieso nog wel even op zich laat wachten
Is hij dronken? Ik kom net binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:13 schreef akveor het volgende:
Dat de groep accepteert dat Jeroen al in kennelijke staat is ook raar. Geeft alleen maar kans op meer mislukkingen.
Ik denk dat ze hem niet durven aan te pakken op het feit dat hij nog als een balletje is..... daarbij vindt kennelijk niemand het vreemd dat ie met een biertje in z'n handen wakker werd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:13 schreef akveor het volgende:
Dat de groep accepteert dat Jeroen al in kennelijke staat is ook raar. Geeft alleen maar kans op meer mislukkingen.
Hij lult van zichzelf al zo slap, maar hij heeft gisteren wel aardig een biertje gedronken ja, dus nog niet helemaal nuchter.quote:
en vannacht, en vanmorgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef belinea het volgende:
[..]
Hij lult van zichzelf al zo slap, maar hij heeft gisteren wel aardig een biertje gedronken ja, dus nog niet helemaal nuchter.
en dat van 1 krat bierquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij is sinds gisteren niet meer nuchter geweest
een paar kratten ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef belinea het volgende:
[..]
Neeee hij heeft er wel een paar weg gegeven.
samenquote:
Hij zat om 05.30 nog briefjes te schrijven, en daarbij werd bier gedronken: [StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m woensdag 6 meiquote:
if onlyquote:
Had ik gezien... ik vroeg me af of hij nu nog aan het drinken is. Van mij hoeft dat niet zo, hij heeft ruimschoots de tijd gehad en ik vind dat het spel nu wel gewoon verder mag gaan... ik zit niet te wachten op de Jeroen Show.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zat om 05.30 nog briefjes te schrijven, en daarbij werd bier gedronken: [StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m woensdag 6 mei
neuhquote:
bungeejumpen zonder touw oidquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Kaat38 het volgende:
Jemig, het wordt tijd voor een vette opdracht!
Ligt niet aan Jeroen, maar aan de medebewoners die hem zijn gang laten gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik gezien... ik vroeg me af of hij nu nog aan het drinken is. Van mij hoeft dat niet zo, hij heeft ruimschoots de tijd gehad en ik vind dat het spel nu wel gewoon verder mag gaan... ik zit niet te wachten op de Jeroen Show.
Ik denk dat Jeroen op dit moment gewoon nog dronken is, dus "weten hoe het werkt" is het volgens mij momenteel niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef hondjes het volgende:
Jeroen weet gewoon , hoe het werkt een RLS.
De rest is alleen maar bezig, zichzelf beter voor te doen.,
of hj komt er voor uit dat ie graag mindfucktquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen op dit moment gewoon nog dronken is, dus "weten hoe het werkt" is het volgens mij momenteel niet.
Geef Jeroen maar de opdracht om in 2 uur 50 km te fietsen...... das niet echt hard op die hometrainers, maar dan heeft ie mooi tijd om de drank er ff uit te zweten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik gezien... ik vroeg me af of hij nu nog aan het drinken is. Van mij hoeft dat niet zo, hij heeft ruimschoots de tijd gehad en ik vind dat het spel nu wel gewoon verder mag gaan... ik zit niet te wachten op de Jeroen Show.
Dan moet de redactie er maar een opdracht in gooien om de status quo te doorbrekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ligt niet aan Jeroen, maar aan de medebewoners die hem zijn gang laten gaan.
Goeiequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef Jeroen maar de opdracht om in 2 uur 50 km te fietsen...... das niet echt hard op die hometrainers, maar dan heeft ie mooi tijd om de drank er ff uit te zweten.
wij zijn met 2 dus sure, ik houd je vast en peal rentquote:
Ik sta met 10min bij de bunker hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij zijn met 2 dus sure, ik houd je vast en peal rent
nee, laat em maar dronkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Jij als ik klaar ben. En dat kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren!!!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dikke kans het mijn dinnetje meeleest
Dat is het natuurlijk al. De redactie mag hun handen dichtknijpen met die maffe gozer. Zelf ben ik niet zo'n Jeroen fan. Maar zonder hem zou het wel erg rustig zijn. Ik had ook wel verwacht dat iemand tegen hem zou opstaan. Peter heeft het wel geprobeerd maar komt niet bijster intelligent over en liet zich omver blazen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is echt net een kleuterklas op schoolreisje
Maar dan stuurt de redactie weer en dat is niet de bedoeling. Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet de redactie er maar een opdracht in gooien om de status quo te doorbreken
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?
Een poll danquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan stuurt de redactie weer en dat is niet de bedoeling. Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?
Kortom, ze laat haar hele huis gratis en voor niks verbouwenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber is niet verliefd maar heeft een hele goede band met een stukadoor, -edit- en dat deze stukadoor is volgde op 'mn vorige vriendje was timmerman'
tofjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Vandaag werk ik vanuit huis, dus ik heb meer tijd om de fora te lezen en de boel bij te werken.
Het is nu mogelijk om meer credits af te nemen tegen een aantrekkelijke korting.
drink je mee ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen, en jeroen maakt weer een biertje open, proost
Goedemorgen Dementor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Vandaag werk ik vanuit huis, dus ik heb meer tijd om de fora te lezen en de boel bij te werken.
Het is nu mogelijk om meer credits af te nemen tegen een aantrekkelijke korting.
Inclusief plafond witten ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Stefan het volgende:
Kortom, ze laat haar hele huis gratis en voor niks verbouwen
Dat lijkt me ook weleens lekker voor jou Dementor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Ja ik was gister gewoon even exit without notice.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen Dementor!
En nog doei ook, voor gisteren.
Ja, douchen is ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weleens lekker voor jou Dementor.
Wat is de korting?
Huh... wat bedoel je met deze poll?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Poll of de groep zn gang laten gaan.We willen een poll !! Laat ze maar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik was gister gewoon even exit without notice.
Vond ik wel even fijn.
hahaha nee heb lekker net een senseotje gezet, zit wel een schuimkraagje op dat weer welquote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.
Kun je je credits btw meenemen naar een volgende Bunker?
Dan heb je mij nog nooit echt doorgedraaid meegemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik vond je al een beetje doorgedraaid overkomen....
DAT...dan weer welquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nee heb lekker net een senseotje gezet, zit wel een schuimkraagje op dat weer wel
hehe eindelijk niet de enige die dr last vna heeft.squote:
1000 credits, dat is een heleboelquote:
idee copyright ikkequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
valt wel mee. die zijn zo op hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.
Kun je je credits btw meenemen naar een volgende Bunker?
Ja, ze mogen dan ook wel een optie inbouwen dat je ze per 50 kunt wegzettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
Dat kan toch met ieder spel? Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van gunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...![]()
Het geeft nogmaals aan dat met de huidige structuur je de overwinning gewoon kunt kopen. Slechte zaak.
Ik ga m'n best doen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit echt doorgedraaid meegemaakt.
ja enorm veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen, ik ben sinds gister 17:00 niet online geweest.. heb ik wat gemist?
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
achquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ja, 17 uur en 50 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen kaal, vriend dood, huilen, zuipen en dat laatste doet hij nog steeds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
BAN MACHINE !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schieten
wanneer dan? ik riep het ruim een week geleden al ergens namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
De achterban vroeg er al veel eerder om.
zijn dr al stats bekend hoeveel mensen er kijken enzo ?quote:
hoiquote:
Eigenlijk die maandag na de kickoff al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Danny het volgende:
[..]
wanneer dan? ik riep het ruim een week geleden al ergens namelijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan toch met ieder spel? Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van gunnen.
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef akveor het volgende:
Het geeft nogmaals aan dat met de huidige structuur je de overwinning gewoon kunt kopen.
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m woensdag 6 meiquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik koop geen credits, maar gisteren zat ik te denken "Als ik zie dat Jeroen gaat winnen, ga ik heel misschien toch tegenstemmen kopen". Dat is hier een hele leuke optie en je ziet ook dat die optie goed gebruikt wordt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.
Ik snap het uit commercieel oogpunt wel. Maar als iemand een investering doet van 1000 euro is het spel opgeblazen. Het moet wel leuk blijven.
Heb er al eens iets over geschreven. De link staat in mijn sig.
Je kunt realtime kijken wat de stand is. Om 19.45 uur weet je dus precies hoe veel je voor of tegen moet stemmen. Aangezien de laagste eruitgaat zullen de gene die het diepst bij de afgrond zitten moeten stemmen, de achterban van de nummer 1 hoeft niks anders te doen dan te F5 en.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.
Stel ik ben achterban van Amber en ik koop 5000 credits. Wie zegt mij dat de achterban van Marielin niet 6000 credits koopt? En die van Jeroen 20000?
bedoel als je die gasten niet kent he, dus familie zal er veel geld tegenaan gooien maar vreemden, 169 eurie vind ik een groot bedragquote:
9 uurtjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor heb je een beetje geslapen vannacht?
is het mogelijk dat die scroll balkjes weer iets kleiner worden (zoals in het begin) en dan dat het scrollbalkje werkt? Sommige teksten zijn ECHT niet te lezen of te scrollen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef Dementor het volgende:
De dagboeken zijn door iemand anders op de site geplaatst want ik had het te druk.
Dank u!
Dat zag ik al aankomen, vanaf dat Amber de Bonzo vrat en Eline daarvoor bedankte ging het hard, daar kwam nog bij dat Eline zich drukker maakt om de mannen in de bunker dan om Amber en daarmee was het klaar voor Amber.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
Jee, Eline is uit Ambers top drie gevallen...
datzelfde geldt met elk spel waarbij de kijker stemt. De achterban kan zoveel investeren als ze willen om hun kansen te vergroten. Dat is niet anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.
Ik snap het uit commercieel oogpunt wel. Maar als iemand een investering doet van 1000 euro is het spel opgeblazen. Het moet wel leuk blijven.
Jah, dat voorstel vind ik echt complete nonsensquote:Heb er al eens iets over geschreven. De link staat in mijn sig.
Maar dan gaat het toch wie de meeste credits--geld ervoor over heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.
Stel ik ben achterban van Amber en ik koop 5000 credits. Wie zegt mij dat de achterban van Marielin niet 6000 credits koopt? En die van Jeroen 20000?
Dan wordt het spel alleen nog maar gespeeld tussen de grote spelers. Credits zijn te makkelijk. Met SMS-en of bellen is er een soort van rem. Je moet mensen verzamelen en elk mens kan nu eenmaal maar op een bepaalde snelheid SMS-en of bellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, het doel van dit alles is natuurlijk geld verdienen, makkelijk zat. En in dat licht is het een goed systeem dat het realtime te zien is. Dat genereert meer omzet vanwege het tegen elkaar opbieden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kunt realtime kijken wat de stand is. Om 19.45 uur weet je dus precies hoe veel je voor of tegen moet stemmen. Aangezien de laagste eruitgaat zullen de gene die het diepst bij de afgrond zitten moeten stemmen, de achterban van de nummer 1 hoeft niks anders te doen dan te F5 en.
Bij idols, BB etc moet je stemmen en dan alles optellen. Hier kun je t rechtstreeks beinvloeden met minstemmen. Wie strategisch kan denken komt erg ver.
Dat sluit dan bijna elke achterban uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kunt realtime kijken wat de stand is. Om 19.45 uur weet je dus precies hoe veel je voor of tegen moet stemmen. Aangezien de laagste eruitgaat zullen de gene die het diepst bij de afgrond zitten moeten stemmen, de achterban van de nummer 1 hoeft niks anders te doen dan te F5 en.
Bij idols, BB etc moet je stemmen en dan alles optellen. Hier kun je t rechtstreeks beinvloeden met minstemmen. Wie strategisch kan denken komt erg ver.
Je geeft eigenlijk zelf het meest steekhoudende argument. Een aantal deelnemers heeft geen achterban die zomaar even snel 'n zak euri kan inzetten. En voor anderen geldt dat wie het hardst slingert met geld dus wint. Kwestie van "durfkapitaal" dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Als iemand 20000 credits voorstaat zou je dan nog stemmen kopen? Kleine spelers worden dan uigesloten omdat het antal stemmers te klein is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik koop geen credits, maar gisteren zat ik te denken "Als ik zie dat Jeroen gaat winnen, ga ik heel misschien toch tegenstemmen kopen". Dat is hier een hele leuke optie en je ziet ook dat die optie goed gebruikt wordt!
En eventueel blijven stemmen. De verschillen zijn vaak dermate klein dat je met 20 euro aan credits de nummer 1 helemaal onderaan kunt zetten. Uiteindelijk blijft het gewoon opbieden tegen elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
Totaal niet, want je weet totaal niet wat de achterban van de andere deelnemers gaat doen. Die kunnen wel in de laatste minuut opeens 5000 credits erdoorheen jassen. Uiteindelijk wint degene met de meeste punten. Dat valt niet af te kopen tenzij je de enige bent die credits heeft gekocht. Zelfs met 1000 credits kon ik renate niet onderaan houden omdat er een grote groep anderen was die bobby op de laatste plek wilden hebben.quote:Bij idols, BB etc moet je stemmen en dan alles optellen. Hier kun je t rechtstreeks beinvloeden met minstemmen. Wie strategisch kan denken komt erg ver.
waarom zou je geen stemmen kopen? en waarom zou je als achterban zo dom zijn om op voorhand 20k stemmen neer te plempen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef akveor het volgende:
Als iemand 20000 credits voorstaat zou je dan nog stemmen kopen? Kleine spelers worden dan uigesloten omdat het antal stemmers te klein is.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat sluit dan bijna elke achterban uit.
ik heb gewoon beide.. effe refreshen danquote:
100 kleine stemmers kunnen samen besluiten, via de COS om iemand een oor aan te naaien. Is al eerder gebeurt hier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als iemand 20000 credits voorstaat zou je dan nog stemmen kopen? Kleine spelers worden dan uigesloten omdat het antal stemmers te klein is.
Toen Renate niet onderaan de lijst bleef staan ging de normale kijker op Fok! bundelen, onderschat dat niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
Het nadeel van dat je de achterban 2000 stemmen laat uitbrengen (is 320 euro) is dat de normale kijker niet meer kleine aantallen credits gaan kopen omdat ze denken dat dit geen zin heeft. Ze zien immers dat iemand 2000 punten uitloopt.
Maar dat is ook de keerzijde van 100 procent transparantie. Je weet meteen al wat jouw stem voor zin heeft. Als amber 1000 stemmen bovenaanstaat dan ga ik er geen 50 voor Jeroen tegenaangooien bv
Met de kans dat de achterban van de winnaar aan het eind van het spel bijna net zoveel uitgegeven heeft als de winnaar gewonnen heeft..... investering met een rendement van bijna 0quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk zelf het meest steekhoudende argument. Een aantal deelnemers heeft geen achterban die zomaar even snel 'n zak euri kan inzetten. En voor anderen geldt dat wie het hardst slingert met geld dus wint. Kwestie van "durfkapitaal" dus.
Ja dat weet ik, alleen gaat alleen de laagste eruit dus daar kun je op inspelen. Alleen de laagste deelnemers moeten stemmen krijgen (of tegenstemmen). Je hebt direct invloedquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
En eventueel blijven stemmen. De verschillen zijn vaak dermate klein dat je met 20 euro aan credits de nummer 1 helemaal onderaan kunt zetten. Uiteindelijk blijft het gewoon opbieden tegen elkaar.
onzin. naast de achterban zijn er ook nog de fans. niet voor niets liggen de stemaantallen bijna continu dicht bij elkaar (en als je nu 5000 credits gaat verstemmen om je punt te maken zul je merken dat er vast wel iemand 5000 credits tegenaan gooit om bij te blijven).quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je geeft eigenlijk zelf het meest steekhoudende argument. Een aantal deelnemers heeft geen achterban die zomaar even snel 'n zak euri kan inzetten. En voor anderen geldt dat wie het hardst slingert met geld dus wint. Kwestie van "durfkapitaal" dus.
Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Dit is de COS toch? Of is dit het discussie over stemmen topic?![]()
Sommige mensen hier moeten hun grootheidswaanzin eens los laten, er zijn mensen met een andere mening, klaar, nu weer COS plz.
Maar dan wél zonder de luxe die ze anders hadden kunnen winnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.
Luxe of geen luxe voor 3 weken of 10.000 euro. Who cares (behalve Renate)quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan wél zonder de luxe die ze anders hadden kunnen winnen.
Daarom ben ik ook tegen het delen van luxe en achterhouden van eten/sigaretten.
Tja, je gaat er vanuit dat alleen mijnheer of mevrouw x veel stemmen koopt. Ik zie dat iedere beweging gelijk afgestraft wordt en dat het dicht bij elkaar blijft. En nogmaals, dat is dus goed voor de makers van dit spel, want die hebben omzet. En daar gaat het allemaal om.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.
you're right. ontopic weer iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Dit is de COS toch? Of is dit het discussie over stemmen topic?![]()
Sommige mensen hier moeten hun grootheidswaanzin eens los laten, er zijn mensen met een andere mening, klaar, nu weer COS plz.
Onzin. De verhoudingen kloppen niet. En met name niet de snelheid waarmee je kan stemmen. Er zal hoe dan ook een rem moeten komen. In theorie is het nu mogelijk dat 1 persoon de winnaar bepaald.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
onzin. naast de achterban zijn er ook nog de fans. niet voor niets liggen de stemaantallen bijna continu dicht bij elkaar (en als je nu 5000 credits gaat verstemmen om je punt te maken zul je merken dat er vast wel iemand 5000 credits tegenaan gooit om bij te blijven).
Nogmaals; het is zoals bij elk spel waarbij de achterban kan stemmen. Of dat nou idols is of de gouden kooi. Hoe groter je achterban + fanbase hoe groter de kans dat je wint. Dat is hier niet anders.
Nee, het is juist niet hetzelfde als bij andere spellen. Hier kun je namelijk realtime de tussenstand zien. Per minuut weet je hoeveel je moet bijstorten en heeft dus niets te maken met "kans". En dat is bij andere spellen juist anders. Daar moet je "in the blind" bepalen of iemand meer stemmen nodig heeft : dat is wel "kans".quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Nogmaals; het is zoals bij elk spel waarbij de achterban kan stemmen. Of dat nou idols is of de gouden kooi. Hoe groter je achterban + fanbase hoe groter de kans dat je wint. Dat is hier niet anders.
Ja en hij drinkt geloof ik nog steeds door!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Leandra het volgende:
Jeroen is echt nog ladderzat, hij probeert het te volgen, probeert zelf ook wat te zeggen, maar je ziet dat het allemaal net ff teveel is in deze staat
ik heb ze teruggekregen. als je ze nog niet terug hebt zou ik even een mailtje naar de redactie doen? Bram heeft mij persoonlijk toegezegd dat iedereen de stemmen die na 11:40 waren uitgebracht terug zou krijgen dus dat zal hij gewoon moeten nakomen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Heeft iemand al de credits van zaterdag terug ontvangen? Ik wacht nog steeds op 20 credits..
Volgens mij ben je nu in de war met de ouders van het vriendje van haar zus !quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
Eline's ouders schijnen ook rijk te zijn. Maar voor Amber, ik denk niet dat zij een achterban heeft die zomaar 1000 euro uitgeeft aan stemmen.
Precies. Als Peter zelf 10k heeft gereserveerd om de overwinning te kopen dan kan niemand daar tegenop. Vlemmix kan hem een lening hebben geschonken, terug te betalen via elke boeking. Want reken maar dat 10k niks is voor de titel op posters en flyers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef akveor het volgende:
In theorie is het nu mogelijk dat 1 persoon de winnaar bepaald.
Yep, zo te zien wel, was er niet iets met "groepsverantwoordelijkheid" ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en hij drinkt geloof ik nog steeds door!
Geeft niets, het is nog vroegquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis ziet nu pas de woordspeling in de OP
verrek, nu je het zegtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis ziet nu pas de woordspeling in de OP
mja, hij heeft een krat verdiend met het kaalscheren van zijn kop. als hij die op wil zuipen is dat zijn eigen zaak natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, zo te zien wel, was er niet iets met "groepsverantwoordelijkheid" ofzo?
Doe normaal joh..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Als Peter zelf 10k heeft gereserveerd om de overwinning te kopen dan kan niemand daar tegenop. Vlemmix kan hem een lening hebben geschonken, terug te betalen via elke boeking. Want reken maar dat 10k niks is voor de titel op posters en flyers.
Peter, de winnaar van The Bunker, de eerste online realitysoap.
Komen interviews bij, regio tv. Een single komt deze week uit. Geen enkele achterban zal 10k investeren voor een pot van nog maar 8100 euro.
ik heb even gereageerd in Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het is juist niet hetzelfde als bij andere spellen. Hier kun je namelijk realtime de tussenstand zien. Per minuut weet je hoeveel je moet bijstorten en heeft dus niets te maken met "kans". En dat is bij andere spellen juist anders. Daar moet je "in the blind" bepalen of iemand meer stemmen nodig heeft : dat is wel "kans".
Precies, en als hij dat om 11 uur sochtends wil doen is dat ook prima!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, hij heeft een krat verdiend met het kaalscheren van zijn kop. als hij die op wil zuipen is dat zijn eigen zaak natuurlijk.
Dat zal Peter inderdaad binnen no time naar de hoogste regionen in de Top100 dirigeren: 'De winnaar van The Bunker'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Als Peter zelf 10k heeft gereserveerd om de overwinning te kopen dan kan niemand daar tegenop. Vlemmix kan hem een lening hebben geschonken, terug te betalen via elke boeking. Want reken maar dat 10k niks is voor de titel op posters en flyers.
Komen interviews bij, regio tv. Een single komt deze week uit. Geen enkele achterban zal 10k investeren voor een pot van nog maar 8100 euro.
Klopt, maar je kunt iemand ook tegen zichzelf beschermen, er stond toch niet bij dat kratje dat het in 1 keer op moest??quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, hij heeft een krat verdiend met het kaalscheren van zijn kop. als hij die op wil zuipen is dat zijn eigen zaak natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mèn, wat is die Pim toch lekker relaxed daar.
Moet ie ook zelf weten, maar hij ouweneelt met gemak net zoveel als Bobbyquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, en als hij dat om 11 uur sochtends wil doen is dat ook prima!
Stoïcijns, daar win je wel een oorlog meequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Die laat zich niet zo makkelijk van de wijs brengen.
Kratje is bijna leeg, en hij heeft gisteren z\ijn mede bewoners ook een paar gegeven, om samen zijn leed weg te drinken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt iemand ook tegen zichzelf beschermen, er stond toch niet bij dat kratje dat het in 1 keer op moest??
Daarbij heeft hij besloten in het spel te blijven, en hoe "prettig" het in zijn situatie ook mag zijn om alle shit even letterlijk te verdrinken, kan ik me ook voorstellen dat de groep er niet op zit te wachten dat hij op deze manier eventuele opdrachten verprutst.
Maar de groep is behoorlijk tam als het op Jeroen terecht wijzen aan komt. Ik zie ze dat niet zo snel doen, en áls ze het al doen dan zie ik Jeroen er voor aan om meteen nog een flesje open te trekken en met 2 flesjes bier in zn handen te gaan zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt iemand ook tegen zichzelf beschermen, er stond toch niet bij dat kratje dat het in 1 keer op moest??
Daarbij heeft hij besloten in het spel te blijven, en hoe "prettig" het in zijn situatie ook mag zijn om alle shit even letterlijk te verdrinken, kan ik me ook voorstellen dat de groep er niet op zit te wachten dat hij op deze manier eventuele opdrachten verprutst.
Nee en daarom moet iedereen even Marielin stemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is er trouwens iets met die fanmail poll gedaan?
Hier is het zelfs een uur eerderquote:
De groep misschien niet, maar ik welquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ie ook zelf weten, maar hij ouweneelt met gemak net zoveel als Bobby
Ze durven dus gewoon nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar de groep is behoorlijk tam als het op Jeroen terecht wijzen aan komt. Ik zie ze dat niet zo snel doen, en áls ze het al doen dan zie ik Jeroen er voor aan om meteen nog een flesje open te trekken en met 2 flesjes bier in zn handen te gaan zitten.
Idd. da's het bestequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
En ze zingen weer "een exit, een exit"
Ik lig dubbel als er vanavond gewoon niets gebeurt, en er ook geen text en uitleg gegeven wordt
Investeerders, het vreemd kapitaal meldt zich om te kijken wat er met hun geld gedaan wordtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef blomst het volgende:
Komen er kopers boven???
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee en daarom moet iedereen even Marielin stemmen.![]()
![]()
Doe anders maar hier: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet echt nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is er trouwens iets met die fanmail poll gedaan?
En nu weet ik het zeker, Jeroen is mijn favoriete bewoner!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Gewoon nog steeds hoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?
Zou het?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?
Ik zag het ja, wie krijgt er vandaag minder fanmail ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee.
ze hebben nu een poll over fanmail, maar de keuze 'geen fanmail' zit er niet bij.
Daarmee geven ze dus indirect aan dat 'You control' eigenlijk 'You control as long as we're ok with it' is
de optie 'nee', 'niet', 'niemand' of 'geen' zou er imo altijd tussen moeten staan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee.
ze hebben nu een poll over fanmail, maar de keuze 'geen fanmail' zit er niet bij.
Daarmee geven ze dus indirect aan dat 'You control' eigenlijk 'You control as long as we're ok with it' is
Mwah, van mij mag hij wegzinken in een delirium tot 25 meiquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu weet ik het zeker, Jeroen is mijn favoriete bewoner!
En straks even een roesje uitslapen met een sanctie voor de hele groep?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij meer omdat ze bang zijn voor de reacties van de streamer dan dat ze bang zijn voor Jeroen zelf?quote:
Klopt, maar dat durven ze niet. Stel je voor dat een meerderheid daarvoor kiestquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de optie 'nee', 'niet', 'niemand' of 'geen' zou er imo altijd tussen moeten staan.
Je kunt maar één keer stemmen volgens mij? Dus gewoon nog een stem aan wagen, dan weet je het......quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel, maar nu lijkt het of diezelfde poll er alweer staat.. is dit nog steeds dezelfde poll of een nieuwe?
Hij mag van jou blijven tot het eind? Tof!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, van mij mag hij wegzinken in een delirium tot 25 mei
Als je er al op had gestemd, dan had jij geen nieuwe optie om te stemmen maar zag jij geliijk een overzicht van de aantal stemmen.. Dus of hij is onwijs aangepast. Of hij is nieuw. Of jouw stem is niet verwerkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel, maar nu lijkt het of diezelfde poll er alweer staat.. is dit nog steeds dezelfde poll of een nieuwe?
wat was nou ook alweer de uitslag van jouw poll hierover?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat durven ze niet. Stel je voor dat een meerderheid daarvoor kiest
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Leandra het volgende:
Amber heeft liever "fanmail" (jawel, de a in fan wordt net zo uitgesproken als de a in dan) van bekenden dan van onbekenden
Die begrijpt het principe van "fans" kennelijk niet helemaal
toen ik stemde stond het 5 voor druppels water op het hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je er al op had gestemd, dan had jij geen nieuwe optie om te stemmen maar zag jij geliijk een overzicht van de aantal stemmen.. Dus of hij is onwijs aangepast. Of hij is nieuw. Of jouw stem is niet verwerkt.
26-1 voor geen fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat was nou ook alweer de uitslag van jouw poll hierover?
Ja hoor, van mij mag hij daar blijven tot 25 mei 2020quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij mag van jou blijven tot het eind? Tof!
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij meer omdat ze bang zijn voor de reacties van de streamer dan dat ze bang zijn voor Jeroen zelf?
Whehehehehehequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, van mij mag hij daar blijven tot 25 mei 2020![]()
Volgens mij is het ook een psychopaat. Maar ik kan mij niet voorstellen dat Peter of Pim bang zijn voor hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.
Ik denk dat die poll gesloten is. Er staat bij: Jij bepaalt het duel: Frikadellen eten. Er is trouwens net zoveel gestemd voor frikadellen als voor meelwormen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....quote:
Wow, dat is echt killingquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel,
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.
Ik moest lachen omdat Amber zo duidelijk het principe van fAnmail niet begrijpt, whehehehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....
Oh wacht, daar is de postbode, ff kijken of ik nog fanmail heb
het was Jeroen's idee voor een dagopdrachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wow, dat is echt killingIs toch ook een Guantamobaypraktijk?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Leandra het volgende:
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....
Oh wacht, daar is de postbode, ff kijken of ik nog fanmail heb
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was Jeroen's idee voor een dagopdracht.
wanneer krijg ik jouw fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef D. het volgende:
Het begint ook een beetje een fanmailshow te worden.
Soms een opdrachtje tussendoor, dan weer fanmail lezen, op fanmail wachten of fanmail bespreken
dat is nog steeds dezelfde pollquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Misschien kunnen we haar Margootje noemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Dottey het volgende:
Eline-mineren
Calimero
Corpsballenmeisje
eline zegt dat ze nog geen bijnaam heeft gehad van haar mede overlevers en verzint zelf de letter *E*
Nou meis.. de streamers bedachten er al heel veel voor jou
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.quote:
Ik doe niet aan fanmail. Ik ben dan ook geen bakvis.quote:
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.
Dat dus, het slaat nergens op en is niet nodig voor een programma van 4 wekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanmail. Ik ben dan ook geen bakvis.
Geile berichtjes daarentegen...
Maar ik wachtte nog op jouw verhaal![]()
*Biedt zich aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: een klappie een klappie, ik solliciteer naar een klappieeee
Ik piep niet, vind het gewoon belachelijk. Waarom de optie geen post niet inbouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |