Ik moest lachen omdat Amber zo duidelijk het principe van fAnmail niet begrijpt, whehehehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....
Oh wacht, daar is de postbode, ff kijken of ik nog fanmail heb
het was Jeroen's idee voor een dagopdrachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wow, dat is echt killingIs toch ook een Guantamobaypraktijk?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef Leandra het volgende:
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....
Oh wacht, daar is de postbode, ff kijken of ik nog fanmail heb
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was Jeroen's idee voor een dagopdracht.
wanneer krijg ik jouw fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef D. het volgende:
Het begint ook een beetje een fanmailshow te worden.
Soms een opdrachtje tussendoor, dan weer fanmail lezen, op fanmail wachten of fanmail bespreken
dat is nog steeds dezelfde pollquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel, maar nu lijkt het of diezelfde poll er alweer staat.. is dit nog steeds dezelfde poll of een nieuwe?
Misschien kunnen we haar Margootje noemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Dottey het volgende:
Eline-mineren
Calimero
Corpsballenmeisje
eline zegt dat ze nog geen bijnaam heeft gehad van haar mede overlevers en verzint zelf de letter *E*
Nou meis.. de streamers bedachten er al heel veel voor jou
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.quote:
Ik doe niet aan fanmail. Ik ben dan ook geen bakvis.quote:
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.
Dat dus, het slaat nergens op en is niet nodig voor een programma van 4 wekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dementor krijgen de bewoners daardoor heimwee. Het tegenovergestelde is het geval dus. Ze worden er alleen maar blij van. Opzouten met die post.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanmail. Ik ben dan ook geen bakvis.
Geile berichtjes daarentegen...
Maar ik wachtte nog op jouw verhaal![]()
*Biedt zich aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: een klappie een klappie, ik solliciteer naar een klappieeee
Ik piep niet, vind het gewoon belachelijk. Waarom de optie geen post niet inbouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
niet zo piepen, de post is er al uit, alleen nog maar bij gratie van de kijker, en dan 1 persoon, zodat de rest smachtend toe kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |