En straks even een roesje uitslapen met een sanctie voor de hele groep?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt iemand ook tegen zichzelf beschermen, er stond toch niet bij dat kratje dat het in 1 keer op moest??
Daarbij heeft hij besloten in het spel te blijven, en hoe "prettig" het in zijn situatie ook mag zijn om alle shit even letterlijk te verdrinken, kan ik me ook voorstellen dat de groep er niet op zit te wachten dat hij op deze manier eventuele opdrachten verprutst.
Ja, maar dat is volgens mij meer omdat ze bang zijn voor de reacties van de streamer dan dat ze bang zijn voor Jeroen zelf?quote:
Klopt, maar dat durven ze niet. Stel je voor dat een meerderheid daarvoor kiestquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de optie 'nee', 'niet', 'niemand' of 'geen' zou er imo altijd tussen moeten staan.
Je kunt maar één keer stemmen volgens mij? Dus gewoon nog een stem aan wagen, dan weet je het......quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel, maar nu lijkt het of diezelfde poll er alweer staat.. is dit nog steeds dezelfde poll of een nieuwe?
Hij mag van jou blijven tot het eind? Tof!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, van mij mag hij wegzinken in een delirium tot 25 mei
Als je er al op had gestemd, dan had jij geen nieuwe optie om te stemmen maar zag jij geliijk een overzicht van de aantal stemmen.. Dus of hij is onwijs aangepast. Of hij is nieuw. Of jouw stem is niet verwerkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel, maar nu lijkt het of diezelfde poll er alweer staat.. is dit nog steeds dezelfde poll of een nieuwe?
wat was nou ook alweer de uitslag van jouw poll hierover?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat durven ze niet. Stel je voor dat een meerderheid daarvoor kiest
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Leandra het volgende:
Amber heeft liever "fanmail" (jawel, de a in fan wordt net zo uitgesproken als de a in dan) van bekenden dan van onbekenden
Die begrijpt het principe van "fans" kennelijk niet helemaal
toen ik stemde stond het 5 voor druppels water op het hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je er al op had gestemd, dan had jij geen nieuwe optie om te stemmen maar zag jij geliijk een overzicht van de aantal stemmen.. Dus of hij is onwijs aangepast. Of hij is nieuw. Of jouw stem is niet verwerkt.
26-1 voor geen fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat was nou ook alweer de uitslag van jouw poll hierover?
Ja hoor, van mij mag hij daar blijven tot 25 mei 2020quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij mag van jou blijven tot het eind? Tof!
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij meer omdat ze bang zijn voor de reacties van de streamer dan dat ze bang zijn voor Jeroen zelf?
Whehehehehehequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, van mij mag hij daar blijven tot 25 mei 2020![]()
Volgens mij is het ook een psychopaat. Maar ik kan mij niet voorstellen dat Peter of Pim bang zijn voor hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.
Ik denk dat die poll gesloten is. Er staat bij: Jij bepaalt het duel: Frikadellen eten. Er is trouwens net zoveel gestemd voor frikadellen als voor meelwormen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Fanmail van bekenden is toch gewoon post?? Of snap ik het niet helemaal....quote:
Wow, dat is echt killingquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik had gister gestemd op druppels water op het hoofd, voor het dagduel,
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat ze eerder bang zijn voor Jeroen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |