Nee en daarom moet iedereen even Marielin stemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is er trouwens iets met die fanmail poll gedaan?
Hier is het zelfs een uur eerderquote:
De groep misschien niet, maar ik welquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt iemand ook tegen zichzelf beschermen, er stond toch niet bij dat kratje dat het in 1 keer op moest??
Daarbij heeft hij besloten in het spel te blijven, en hoe "prettig" het in zijn situatie ook mag zijn om alle shit even letterlijk te verdrinken, kan ik me ook voorstellen dat de groep er niet op zit te wachten dat hij op deze manier eventuele opdrachten verprutst.
ik moest lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ie ook zelf weten, maar hij ouweneelt met gemak net zoveel als Bobby
Ze durven dus gewoon nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar de groep is behoorlijk tam als het op Jeroen terecht wijzen aan komt. Ik zie ze dat niet zo snel doen, en áls ze het al doen dan zie ik Jeroen er voor aan om meteen nog een flesje open te trekken en met 2 flesjes bier in zn handen te gaan zitten.
Idd. da's het bestequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
En ze zingen weer "een exit, een exit"
Ik lig dubbel als er vanavond gewoon niets gebeurt, en er ook geen text en uitleg gegeven wordt
Investeerders, het vreemd kapitaal meldt zich om te kijken wat er met hun geld gedaan wordtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef blomst het volgende:
Komen er kopers boven???
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee en daarom moet iedereen even Marielin stemmen.![]()
![]()
Doe anders maar hier: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Als Peter zelf 10k heeft gereserveerd om de overwinning te kopen dan kan niemand daar tegenop. Vlemmix kan hem een lening hebben geschonken, terug te betalen via elke boeking. Want reken maar dat 10k niks is voor de titel op posters en flyers.
Peter, de winnaar van The Bunker, de eerste online realitysoap.
Komen interviews bij, regio tv. Een single komt deze week uit. Geen enkele achterban zal 10k investeren voor een pot van nog maar 8100 euro.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Is er trouwens iets met die fanmail poll gedaan?
En nu weet ik het zeker, Jeroen is mijn favoriete bewoner!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Gewoon nog steeds hoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?
Zou het?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het gaat erom wie geen fanmail krijgt... toch?
Ik zag het ja, wie krijgt er vandaag minder fanmail ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee.
ze hebben nu een poll over fanmail, maar de keuze 'geen fanmail' zit er niet bij.
Daarmee geven ze dus indirect aan dat 'You control' eigenlijk 'You control as long as we're ok with it' is
de optie 'nee', 'niet', 'niemand' of 'geen' zou er imo altijd tussen moeten staan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee.
ze hebben nu een poll over fanmail, maar de keuze 'geen fanmail' zit er niet bij.
Daarmee geven ze dus indirect aan dat 'You control' eigenlijk 'You control as long as we're ok with it' is
Mwah, van mij mag hij wegzinken in een delirium tot 25 meiquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu weet ik het zeker, Jeroen is mijn favoriete bewoner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |