Dat denk ik ook, of het moet een Renate streek zijn, wel aangevraagd maar niet gemeld omdat ze bang is gepest te wordenquote:
Ze klonk oprecht, en ze had het net met Peter erover gehad dat ze graag naar huis wilde... Ik weet het niet... Ik zet mijn geld toch op dat ze blijft...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt ze nú. Ik geef je op een briefje dat ze vandaag weer een jankbui krijgt waardoor ze naar boven wil en zo gaat dat door tot ze meer boven zit dan beneden.
Jeroen kwam niet uit bed, sanctie iedereen slaapzakken inleveren is volgens slaapprotocol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand even een samenvatting over de slaapzakken?
Ingenomen waarom?
Hoelang gaat de sanctie duren?
Wat was er met Jeroen?
Slaapzakken zijn ingenomen omdat Jeroen in zijn bed bleef. Volgens mij duurt dat een nacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand even een samenvatting over de slaapzakken?
Ingenomen waarom?
Hoelang gaat de sanctie duren?
Wat was er met Jeroen?
Mocht Amber vrijwillig vertrekken (al twijfel ik wel nu ik haar zo hoor) dan is ze geen speler meer. Gaat ze van de stemlijst af en gaat degene die zaterdag het laagste staat er gewoon uit. Tenzij de redactie ingrijpt en met de regeltjes gaat spelen. Maar het zijn slechts speculaties. Want schijnbaar weten wij wanneer de stemronde is en zij niet en is het Amber's interpretatie dat de exit vanavond is en slechts hoopt dat ze weggestemd wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar vorige keer was het toch ook zo dat Bobby onderaan stond en er uit moest, toen ging Renate ook eigenhandig eruit, dus ik heb het vermoeden dat als Amber er eigenhandig uit gaat, dat dan de volgende die na Amber onderaan staat eruit moet.
Omdat het ontbreken van groepsgevoel met name te wijten is aan Jeroen (in Amber haar beleving) en ze vooral de ánderen niet wil duperen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Al begrijp ik niet dat wanneer je zo zit te zeuren dat je weggestemd wil worden en vind dat er geen groepsgevoel is je toch voor de groep wil blijven.
Juist zo dacht ik er dus ook overquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht Amber vrijwillig vertrekken (al twijfel ik wel nu ik haar zo hoor) dan is ze geen speler meer. Gaat ze van de stemlijst af en gaat degene die zaterdag het laagste staat er gewoon uit. Tenzij de redactie ingrijpt en met de regeltjes gaat spelen. Maar het zijn slechts speculaties. Want schijnbaar weten wij wanneer de stemronde is en zij niet en is het Amber's interpretatie dat de exit vanavond is en slechts hoopt dat ze weggestemd wordt.
Al begrijp ik niet dat wanneer je zo zit te zeuren dat je weggestemd wil worden en vind dat er geen groepsgevoel is je toch voor de groep wil blijven.
Overigens denk ik wanneer de groep zaterdag niet de keuze had gekregen Renate best wel eens had kunnen blijven.
Al die mensen die dood neervallen door heimwee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
Wat ik ook niet snap is, dat als je echt heimwee hebt er gewoon niet uitgaat, want heimwee is echt niet mee te leven.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die mensen die dood neervallen door heimwee.
Doet ze niet. Amber is een toppertje met karakter. Die naait de groep nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
Zou het echt heimwee zijn, volgens mij heeft het echt wel te maken met de stand van de poll die ze door kregen bij de exit van Bobby.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
[..]
Juist zo dacht ik er dus ook over
Wat ik ook niet snap is, dat als je echt heimwee hebt er gewoon niet uitgaat, want heimwee is echt niet mee te leven.
Dus Amber pak je koffers en ga naar huis.
12 uur ben ik weer klaar hier met werk en dan ben ik rond 5 uur weer thuisquote:
ze blijft dr heus niet nog een paar dagen extra inquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet ze niet. Amber is een toppertje met karakter. Die naait de groep niet
Ik zou het echt niet weten, het is toch 1 en al puzzel werk in de bunker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou het echt heimwee zijn, volgens mij heeft het echt wel te maken met de stand van de poll die ze door kregen bij de exit van Bobby.
Peter zei gisteren tegen haar dat ze misschien wel hoger staat dan vorige week, waarop ze zei dat ze op 1 wil staan.
5 uur rijden. Krijg je daar geen heimwee van?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
12 uur ben ik weer klaar hier met werk en dan ben ik rond 5 uur weer thuis(na 12ven zit in onderweg
dus kan ik niet fokken en streams checken
)
Als je na nog geen 2 weken heimwee hebt ben je wel een beetje een watje hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
[..]
Juist zo dacht ik er dus ook over
Dus Amber pak je koffers en ga naar huis.
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
5 uur rijden. Krijg je daar geen heimwee van?
ruimt lekker opquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.
Er is diverse malen in beeld geweest (lichtbalk over de streams) dat je kon stemmen tot zaterdag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef akveor het volgende:
Zou de redactie willen bevestigen of de eliminatie vandaag of zaterdag is?
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als je na nog geen 2 weken heimwee hebt ben je wel een beetje een watje hoor
Volgens mij wil ze niet zozeer naar huis, maar vooral weg uit de bunkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.
Wat zal het dan zijn van Amber dat ze zo graag naar huis wilt?
die stukadoor. Ze is bang dat ze te veel heeft gepraat en dat ie problemen thuis heeft. Wat alleen maar gunstig is voor haar. Ze ziet haar kans schoon en het is nu of nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.
Wat zal het dan zijn van Amber dat ze zo graag naar huis wilt?
Zie ik ook als graag naar huis willen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze niet zozeer naar huis, maar vooral weg uit de bunker
Ze heeft inderdaad geen enkele klik met iemand daar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
is een wereld van verschilquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zie ik ook als graag naar huis willen.
Maar of dat dan onder het kopje heimwee valt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zie ik ook als graag naar huis willen.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.quote:
Stukadoor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
die stukadoor. Ze is bang dat ze te veel heeft gepraat en dat ie problemen thuis heeft. Wat alleen maar gunstig is voor haar. Ze ziet haar kans schoon en het is nu of nooit.
Dus files bestrijden de bevolkingsdichtheidquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.
Preciesquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |