Jeroen kaal, vriend dood, huilen, zuipen en dat laatste doet hij nog steeds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen, ik ben sinds gister 17:00 niet online geweest.. heb ik wat gemist?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
BAN MACHINE !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schieten
wanneer dan? ik riep het ruim een week geleden al ergens namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
De achterban vroeg er al veel eerder om.
zijn dr al stats bekend hoeveel mensen er kijken enzo ?quote:
hoiquote:
Eigenlijk die maandag na de kickoff al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Danny het volgende:
[..]
wanneer dan? ik riep het ruim een week geleden al ergens namelijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan toch met ieder spel? Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van gunnen.
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef akveor het volgende:
Het geeft nogmaals aan dat met de huidige structuur je de overwinning gewoon kunt kopen.
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m woensdag 6 meiquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik koop geen credits, maar gisteren zat ik te denken "Als ik zie dat Jeroen gaat winnen, ga ik heel misschien toch tegenstemmen kopen". Dat is hier een hele leuke optie en je ziet ook dat die optie goed gebruikt wordt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.
Ik snap het uit commercieel oogpunt wel. Maar als iemand een investering doet van 1000 euro is het spel opgeblazen. Het moet wel leuk blijven.
Heb er al eens iets over geschreven. De link staat in mijn sig.
Je kunt realtime kijken wat de stand is. Om 19.45 uur weet je dus precies hoe veel je voor of tegen moet stemmen. Aangezien de laagste eruitgaat zullen de gene die het diepst bij de afgrond zitten moeten stemmen, de achterban van de nummer 1 hoeft niks anders te doen dan te F5 en.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.
Stel ik ben achterban van Amber en ik koop 5000 credits. Wie zegt mij dat de achterban van Marielin niet 6000 credits koopt? En die van Jeroen 20000?
bedoel als je die gasten niet kent he, dus familie zal er veel geld tegenaan gooien maar vreemden, 169 eurie vind ik een groot bedragquote:
9 uurtjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor heb je een beetje geslapen vannacht?
is het mogelijk dat die scroll balkjes weer iets kleiner worden (zoals in het begin) en dan dat het scrollbalkje werkt? Sommige teksten zijn ECHT niet te lezen of te scrollen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef Dementor het volgende:
De dagboeken zijn door iemand anders op de site geplaatst want ik had het te druk.
Dank u!
Dat zag ik al aankomen, vanaf dat Amber de Bonzo vrat en Eline daarvoor bedankte ging het hard, daar kwam nog bij dat Eline zich drukker maakt om de mannen in de bunker dan om Amber en daarmee was het klaar voor Amber.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
Jee, Eline is uit Ambers top drie gevallen...
datzelfde geldt met elk spel waarbij de kijker stemt. De achterban kan zoveel investeren als ze willen om hun kansen te vergroten. Dat is niet anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal stemmers is daarvoor te klein.
Ik snap het uit commercieel oogpunt wel. Maar als iemand een investering doet van 1000 euro is het spel opgeblazen. Het moet wel leuk blijven.
Jah, dat voorstel vind ik echt complete nonsensquote:Heb er al eens iets over geschreven. De link staat in mijn sig.
Maar dan gaat het toch wie de meeste credits--geld ervoor over heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe dan? Je gaat er vanuit dat je de enige bent die credits koopt? Ik heb nog geen enkel overtuigend argument gehoord dat jouw stelling (of die van Stefan, die hetzelfde roept) ondersteunt.
Stel ik ben achterban van Amber en ik koop 5000 credits. Wie zegt mij dat de achterban van Marielin niet 6000 credits koopt? En die van Jeroen 20000?
Dan wordt het spel alleen nog maar gespeeld tussen de grote spelers. Credits zijn te makkelijk. Met SMS-en of bellen is er een soort van rem. Je moet mensen verzamelen en elk mens kan nu eenmaal maar op een bepaalde snelheid SMS-en of bellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |