1000 credits, dat is een heleboelquote:
idee copyright ikkequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Het is nu mogelijk om meer credits af te nemen tegen een aantrekkelijke korting.
valt wel mee. die zijn zo op hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.
Kun je je credits btw meenemen naar een volgende Bunker?
Ja, ze mogen dan ook wel een optie inbouwen dat je ze per 50 kunt wegzettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
Dat kan toch met ieder spel? Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van gunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...![]()
Het geeft nogmaals aan dat met de huidige structuur je de overwinning gewoon kunt kopen. Slechte zaak.
Ik ga m'n best doen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit echt doorgedraaid meegemaakt.
ja enorm veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen, ik ben sinds gister 17:00 niet online geweest.. heb ik wat gemist?
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
achquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ja, 17 uur en 50 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen kaal, vriend dood, huilen, zuipen en dat laatste doet hij nog steeds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
BAN MACHINE !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schieten
wanneer dan? ik riep het ruim een week geleden al ergens namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
De achterban vroeg er al veel eerder om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |