of hj komt er voor uit dat ie graag mindfucktquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen op dit moment gewoon nog dronken is, dus "weten hoe het werkt" is het volgens mij momenteel niet.
Geef Jeroen maar de opdracht om in 2 uur 50 km te fietsen...... das niet echt hard op die hometrainers, maar dan heeft ie mooi tijd om de drank er ff uit te zweten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik gezien... ik vroeg me af of hij nu nog aan het drinken is. Van mij hoeft dat niet zo, hij heeft ruimschoots de tijd gehad en ik vind dat het spel nu wel gewoon verder mag gaan... ik zit niet te wachten op de Jeroen Show.
Dan moet de redactie er maar een opdracht in gooien om de status quo te doorbrekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ligt niet aan Jeroen, maar aan de medebewoners die hem zijn gang laten gaan.
Goeiequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef Jeroen maar de opdracht om in 2 uur 50 km te fietsen...... das niet echt hard op die hometrainers, maar dan heeft ie mooi tijd om de drank er ff uit te zweten.
wij zijn met 2 dus sure, ik houd je vast en peal rentquote:
Ik sta met 10min bij de bunker hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij zijn met 2 dus sure, ik houd je vast en peal rent
nee, laat em maar dronkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Jij als ik klaar ben. En dat kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren!!!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dikke kans het mijn dinnetje meeleest
Dat is het natuurlijk al. De redactie mag hun handen dichtknijpen met die maffe gozer. Zelf ben ik niet zo'n Jeroen fan. Maar zonder hem zou het wel erg rustig zijn. Ik had ook wel verwacht dat iemand tegen hem zou opstaan. Peter heeft het wel geprobeerd maar komt niet bijster intelligent over en liet zich omver blazen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik gezien... ik vroeg me af of hij nu nog aan het drinken is. Van mij hoeft dat niet zo, hij heeft ruimschoots de tijd gehad en ik vind dat het spel nu wel gewoon verder mag gaan... ik zit niet te wachten op de Jeroen Show.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is echt net een kleuterklas op schoolreisje
Maar dan stuurt de redactie weer en dat is niet de bedoeling. Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet de redactie er maar een opdracht in gooien om de status quo te doorbreken
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?
Een poll danquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan stuurt de redactie weer en dat is niet de bedoeling. Een poll dus? De groep zn gang laten gaan of er een opdracht ingooien?
Kortom, ze laat haar hele huis gratis en voor niks verbouwenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber is niet verliefd maar heeft een hele goede band met een stukadoor, -edit- en dat deze stukadoor is volgde op 'mn vorige vriendje was timmerman'
Kortom, dit is de opvolger van de timmerman.
tofjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Vandaag werk ik vanuit huis, dus ik heb meer tijd om de fora te lezen en de boel bij te werken.
Het is nu mogelijk om meer credits af te nemen tegen een aantrekkelijke korting.
drink je mee ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen, en jeroen maakt weer een biertje open, proost
Goedemorgen Dementor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Vandaag werk ik vanuit huis, dus ik heb meer tijd om de fora te lezen en de boel bij te werken.
Het is nu mogelijk om meer credits af te nemen tegen een aantrekkelijke korting.
Inclusief plafond witten ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Stefan het volgende:
Kortom, ze laat haar hele huis gratis en voor niks verbouwen
Dat lijkt me ook weleens lekker voor jou Dementor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
Ja ik was gister gewoon even exit without notice.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen Dementor!
En nog doei ook, voor gisteren.
Ja, douchen is ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weleens lekker voor jou Dementor.
Wat is de korting?
Huh... wat bedoel je met deze poll?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Poll of de groep zn gang laten gaan.We willen een poll !! Laat ze maar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik was gister gewoon even exit without notice.
Vond ik wel even fijn.
hahaha nee heb lekker net een senseotje gezet, zit wel een schuimkraagje op dat weer welquote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.
Kun je je credits btw meenemen naar een volgende Bunker?
Dan heb je mij nog nooit echt doorgedraaid meegemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik vond je al een beetje doorgedraaid overkomen....
DAT...dan weer welquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nee heb lekker net een senseotje gezet, zit wel een schuimkraagje op dat weer wel
hehe eindelijk niet de enige die dr last vna heeft.squote:
1000 credits, dat is een heleboelquote:
idee copyright ikkequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef Dementor het volgende:
valt wel mee. die zijn zo op hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wel handig, zeker voor de achterban. Duizend credits in een keer.
Kun je je credits btw meenemen naar een volgende Bunker?
Ja, ze mogen dan ook wel een optie inbouwen dat je ze per 50 kunt wegzettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1000 credits, dat is een heleboel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
Dat kan toch met ieder spel? Het blijft uiteindelijk toch een kwestie van gunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet... het voelt alsof mijn credits enorm zijn gedevalueerd...![]()
Het geeft nogmaals aan dat met de huidige structuur je de overwinning gewoon kunt kopen. Slechte zaak.
Ik ga m'n best doen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit echt doorgedraaid meegemaakt.
ja enorm veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Goeiemorgen, ik ben sinds gister 17:00 niet online geweest.. heb ik wat gemist?
De eigenaar van Fok! wil nog wel eens uit z'n slof schietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Toverheks het volgende:
zullen er nou mensen zijn, al ken je die personen niet zo voor 169 euro credits kopen? vind dat wel erg veel
achquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
[..]
idee copyright ikke
Jullie hebben al wat ideeën van me gejat anders. ik mag wel 1000 gratis credits krijgen inmiddels.
- Grote creditspakketten
- Meerdere polls per dag
- Credits vragen voor de polls
etc. etc.
Ik roeleer de pan uit
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Ja, 17 uur en 50 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |