Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk zelf het meest steekhoudende argument. Een aantal deelnemers heeft geen achterban die zomaar even snel 'n zak euri kan inzetten. En voor anderen geldt dat wie het hardst slingert met geld dus wint. Kwestie van "durfkapitaal" dus.
je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Dit is de COS toch? Of is dit het discussie over stemmen topic?![]()
Sommige mensen hier moeten hun grootheidswaanzin eens los laten, er zijn mensen met een andere mening, klaar, nu weer COS plz.
Maar dan wél zonder de luxe die ze anders hadden kunnen winnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.
Luxe of geen luxe voor 3 weken of 10.000 euro. Who cares (behalve Renate)quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan wél zonder de luxe die ze anders hadden kunnen winnen.
Daarom ben ik ook tegen het delen van luxe en achterhouden van eten/sigaretten.
Tja, je gaat er vanuit dat alleen mijnheer of mevrouw x veel stemmen koopt. Ik zie dat iedere beweging gelijk afgestraft wordt en dat het dicht bij elkaar blijft. En nogmaals, dat is dus goed voor de makers van dit spel, want die hebben omzet. En daar gaat het allemaal om.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Overlevers kunnen elke opdracht weigeren en verliezen en toch de Bunker winnen. In dit geval is het spel dood. En de titel gekocht. Het systeem rammelt in mijn ogen.
you're right. ontopic weer iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Dit is de COS toch? Of is dit het discussie over stemmen topic?![]()
Sommige mensen hier moeten hun grootheidswaanzin eens los laten, er zijn mensen met een andere mening, klaar, nu weer COS plz.
Onzin. De verhoudingen kloppen niet. En met name niet de snelheid waarmee je kan stemmen. Er zal hoe dan ook een rem moeten komen. In theorie is het nu mogelijk dat 1 persoon de winnaar bepaald.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
onzin. naast de achterban zijn er ook nog de fans. niet voor niets liggen de stemaantallen bijna continu dicht bij elkaar (en als je nu 5000 credits gaat verstemmen om je punt te maken zul je merken dat er vast wel iemand 5000 credits tegenaan gooit om bij te blijven).
Nogmaals; het is zoals bij elk spel waarbij de achterban kan stemmen. Of dat nou idols is of de gouden kooi. Hoe groter je achterban + fanbase hoe groter de kans dat je wint. Dat is hier niet anders.
Nee, het is juist niet hetzelfde als bij andere spellen. Hier kun je namelijk realtime de tussenstand zien. Per minuut weet je hoeveel je moet bijstorten en heeft dus niets te maken met "kans". En dat is bij andere spellen juist anders. Daar moet je "in the blind" bepalen of iemand meer stemmen nodig heeft : dat is wel "kans".quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Nogmaals; het is zoals bij elk spel waarbij de achterban kan stemmen. Of dat nou idols is of de gouden kooi. Hoe groter je achterban + fanbase hoe groter de kans dat je wint. Dat is hier niet anders.
Ja en hij drinkt geloof ik nog steeds door!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Leandra het volgende:
Jeroen is echt nog ladderzat, hij probeert het te volgen, probeert zelf ook wat te zeggen, maar je ziet dat het allemaal net ff teveel is in deze staat
ik heb ze teruggekregen. als je ze nog niet terug hebt zou ik even een mailtje naar de redactie doen? Bram heeft mij persoonlijk toegezegd dat iedereen de stemmen die na 11:40 waren uitgebracht terug zou krijgen dus dat zal hij gewoon moeten nakomen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Heeft iemand al de credits van zaterdag terug ontvangen? Ik wacht nog steeds op 20 credits..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |