Ik zie ook dat je heel veel FOK!kers niet in je lijst hebt staan. (want 54 mensen is nou niet echt bepaald véél)quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Nee dat boeit me niet, maar het viel me gewoon op
En ijsmeis, ik heb veel fokkers in mijn Xbox Live lijst dus ik ken er toch echt wel een hele hoopNatuurlijk zijn er andere namen, snap ik ook wel. Het was meer een constatering dan wat anders
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie ook dat je heel veel FOK!kers niet in je lijst hebt staan. (want 54 mensen is nou niet echt bepaald véél)
Dus dat jij er een hoop niet kent, wil niet zeggen dat ze niet actief zijn op FOK!.
Ja, soort van:quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Als ik nu in de Fok!ranking kijk zie ik echt zoveel mensen waar ik nog nooit van heb gehoord
Stelletje lurkers
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Anne het volgende:
Heintje1 = Heintje
TheGodfatherNL = Scarface2004
GokuSFE = GokuSFE
G Demon = Gamedemon
MMaRsu NL = MMaRsu
JimmieTheSaint = PP.
Ceased2Be = Ceased2Be
Kapitein Derk = ach
bartje twi = twi
Icegirl87 = dat ben ik
strolie75 = Strolie75
Buffeltjuh = Timmetjuh.
skychat = SkyChat
buffelmaster = buffelmaster
BMHlive = BMH
Simsfan88 = Simsfan88
Ipho = Ipho
Leonos NL = Leonos
aightZz = aightZz
clouddy = clouddy
Phoebe85 = theamerican
DaMookNL = DaMook
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef ach het volgende:
Ah, ik dacht hoe weet die Bart nou wie ik ben maar dat komt dus door dat secreet.
Ik weet allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef ach het volgende:
Ah, ik dacht hoe weet die Bart nou wie ik ben maar dat komt dus door dat secreet.
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef ach het volgende:
Komt dit topic helemaal vol te staan met die gequote lijst?
Hahahah wat vreselijk irritantquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:29 schreef HenkieVdV het volgende:
mugielz = ik HenkieVdV
Heb vandaag eindelijk bj GTA IV alle stuntjumps gehaald.Moet nog 1 flying rat.
Die ga ik dus echt niet zoeken.
Ik ken je frustratiequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:29 schreef HenkieVdV het volgende:
mugielz = ik HenkieVdV
Moet nog 1 flying rat.Die ga ik dus echt niet zoeken.
Had jij nou 1230/1250G op GTA IV?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef J.Clarkson het volgende:
J.Clarkson = CagoEnTuLecheNL
Ben bezig alle Afro Samurai achievements te halen. pffffff
Ik heb pas sinds ca 1,5 maand weer een 360 en sta met mn nieuwe account op slechts 1670 GP
Ik heb maar 3 achievements voor GTA geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had jij nou 1230/1250G op GTA IV?Ik ben ook bezig met zoveel mogelijk punten te halen (al betwijfel ik of ik Wanted ooit ga halen). Moet alleen nog 7 online achievements, de rest heb ik allemaal al. Heb je nog tips?
Oh, ik haalde je door de war met Ron Jeremy R6quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 achievements voor GTA geloof ik
Dus nee, geen 1230. Helaasch.
Ron Jeremy rijdt vrouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh, ik haalde je door de war met Ron Jeremy R6![]()
Jeremy Clarkson lijkt op Ron Jeremy
Dat zou dan de 3e keer worden dat ik ze allemaal af ga.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ken je frustratieIk had precies hetzelfde.
Sowieso zou ik eerst op dat Liberty Statue island kijken, daar alleen zitten er al 6 geloof ik, die mis je nogal makkelijk.
Verder zijn er nog een paar die je makkelijk kan missen, maar bij mij was het gewoon een willekeurige. Niets anders dan ze allemaal af gaan, gelukkig was het bij mij al de 55e ofzo.
Afro heeft wel meer van dit soort achievements hoor.quote:
hehe, ik heb alle achievements voor GTA4 behalve "Wanted", wantquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh, ik haalde je door de war met Ron Jeremy R6![]()
Jeremy Clarkson lijkt op Ron Jeremy
een schande dat ze jouw naam op xbox naar AQuilA360 veranderen :S,quote:
Seriously 2.0 dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ok, "Seriously" van GOW1 zat wel veel tijd in, maar dat vond ik dan ook een badass game.
FIXEDquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Bart het volgende:
Nou, dan melden we gewoon allemaal speciaal voor Rossdale even onze Gamertag![]()
Ik ben zo vrij geweest om er al een aantal in te vullen:
Gamertag - FOK!naam
NotoriousRoy - Notorious_Roy
Oh ben jij datquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef J.Clarkson het volgende:
J.Clarkson = CagoEnTuLecheNL
Ben bezig alle Afro Samurai achievements te halen. pffffff
Ik heb pas sinds ca 1,5 maand weer een 360 en sta met mn nieuwe account op slechts 1670 GP
Wat is voor jullie de meest komische achievement?
Voor mij uit Afro Samurai.
Hip-hop: Slice off an enemy's foot.
Ik hoef er nog maar 2, van die smerige straight flush achievementsquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Afro heeft wel meer van dit soort achievements hoor.
http://www.xbox360achieve(...)amurai/achievements/
nee Seriously 1.0 was een half jaar,quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Seriously 2.0 dan?Dan moet je toch 10 keer zoveel meer kills? En dat kost niet veel tijd?
Nog altijd boos om mijn beschuldigingen over hoe je aan Serious 1.0 kwamquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
een schande dat ze jouw naam op xbox naar AQuilA360 veranderen :S,
het hoort gewoon met kleine letter a :S
Die film had ik niet gezien dus nee dat wist ik niet. Laatst eindelijk die challenge How do you spell girl gehaaldquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ben jij datIk schijt in je beker met melk
Is Afro Samurai een beetje vet of niet? Als ik geslaagd ben eind deze maand ga ik 'em ook kopen. Samen met Mirror's Edge
Ik vond 'How you like them apples?' van Skate 2 wel grappig. Voor die achievement moet je alle telefoon nummers van de pro's hebben. Ik weet niet wie van jullie de film Good Will Hunting heeft gezien, maar het is een quote van Matt Damon uit die film.
Me is wel tof maar verre van geniaaaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die film had ik niet gezien dus nee dat wist ik niet. Laatst eindelijk die challenge How do you spell girl gehaald
Mirrors edge is geeeniaaal trouwens
nopequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog altijd boos om mijn beschuldigingen over hoe je aan Serious 1.0 kwam![]()
![]()
Klasse Wouterquote:
maar ik was ook nooit boos hoor, ik kan nie boos worden op mensen achter internet, ik voel daar niks voorquote:
Je reactie zei toen andersquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maar ik was ook nooit boos hoor, ik kan nie boos worden op mensen achter internet, ik voel daar niks voor
Afro is vet ja! Camera werkt een beetje irritant, maar de game is gruwelijk. De art style is prachtig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ben jij datIk schijt in je beker met melk
Is Afro Samurai een beetje vet of niet? Als ik geslaagd ben eind deze maand ga ik 'em ook kopen. Samen met Mirror's Edge
Ik vond 'How you like them apples?' van Skate 2 wel grappig. Voor die achievement moet je alle telefoon nummers van de pro's hebben. Ik weet niet wie van jullie de film heeft gezien, maar het is een quote van Matt Damon uit die film.
haha ik speelde dat alleen maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reactie zei toen anders![]()
Maar goed! Met act 5 bedoel je dat brumak gedeelte toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, als ie een beetje vol is pleur ik hem in de OP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef ach het volgende:
Komt dit topic helemaal vol te staan met die gequote lijst?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:16 schreef Reintji het volgende:
Halo 3:Vidmaster Challenge: 7 on 7 - 0G
Entered into a ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month.
[ afbeelding ]Hoe krijg je dat voor elkaar cq hoe werkt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet met het nieuwe ranking systeem in een playlist 7exp hebben en dan multiplayer opstarten. Ik had 7EXP in social slayer, je hoeft niet eens een match te zoeken. Playlist selecteren is genoeg. Heb er wel speciaal een op 7EXP laten staan om deze te halen, maar het kan met elke playlist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar cq hoe werkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ze gelukkig allemaal al, wil je alvast succes wensen met "The Mile High Club"quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man of the People (10G), The Escape (40G), Bird on the Ground (20G)
Gaat lekker met CoD4
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef SkyChat het volgende:
Dead Space: Maxed Out - 75G
Upgrade all weapons and equipment
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef Reintji het volgende:
Mhja, schijnt nogal een bitch te zijn om die te halen. Heb CoD eerst op regular uitgespeeld, nu op veteran bezig,.. Tevens wat resterende achievements binnenkoppen. Hoe is die cargo-mock up onder 20sec te doen. Heb jij hem 1000/1000?ach die cargo mockup is nie zo moeilijk, gewoon oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem 1000/1000 ja![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?Ja man die glitch kost echt veel tijd en moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Impossible mode ben ik nu aan het doen en die is echt fucked up want je begint gewoon blanco dus zonder upgrades en 2 tikken van zo'n alien en je bent toast![]()
Gelukkig heb ik m'n DLC's beschikbaar in de shop dus m'n Heavy Damage/Speed Kills Plasma Cutter in combo met Tank Suit komen nu écht goed van pas.
Niet alleen dat maar ik doe ook meteen m'n One Gun achievement op Impossible
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
AchievementsEen tijdje terug een leuke spoof van gezien. Zo'n hoertje dat opgepikt wordt door een of andere sleezy gast die dan COD4-Achievements moet halen
![]()
Ze is een Achievement-whore...
Weet iemand dat filmpje nog te vinden?
Zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemenquote:
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcadequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemen
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcade
Het is niet zo moeilijk om een premium theme en gamerpics erbij te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Als je een game koopt krijg je die toch? Zoiets dacht ik ook aan maja dat gaat niet omdat als je 2de hands een game koopt of ruilt zou je dan ook weer van die dingen krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Dat zou nog eens een mooie actie zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Klinkt leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Tweede DLC van Fable 2 'uitgespeeld'. De rest van de nieuwe achievements zijn maar stom. Colosseumquote:You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
Respectquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
In één avond nog welquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:43 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt die check of we nog leven sky?
Slim!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RespectIk ga niet door tot lvl 30 denk ik, ben zelf bij 16 ofzo toen ik 'm uitspeelde.
Op welke moeilijkheid speel je? Ik neem aan dat hard meer XP geeft dan easy?
Je kunt op ieder moment switchenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.
Ja, maar dat vind ik een beetje flauw.quote:
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prince of Persia is ook wel een lekkere achievement game, 630G op de eerste playthrough.
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begonquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Net gehaald in Fallout 3:
[ afbeelding ]
100 locaties ontdekt
[ afbeelding ]
Agatha's Song
[ afbeelding ]
Level 20 Good Karma
Bijna klaar met Broken Steel ook. Volgens mij mag ik aan de laatste missie beginnen. Wat een game
Ja, ik ben ook blij dat het goed uitgepakt heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begon
Ik ben vandaag weer overnieuw begonnen met fallout, nu ga ik voor de lvl20's van neutral en evil
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.quote:
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.
V.A.T.S. en setting.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Epilogue (DLC) al gespeeld? Daarin gaat het verhaal nog wat verder, alleen is het wat slecht uitgewerkt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.
Succes!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het regent toch al de hele dag dus is het een perfecte dag om een archievement te halen die niet zo makkelijk is namelijk : Endangered Species van GTA IV![]()
alleeeeeeeeen,,
het duurt zo lang voordat je ze allemaal hebt. Ben nu bezig met een kaartje waar ze allemaal opstaan enzo. Tot nu nog : 183 flying rats left in Liberty City![]()
![]()
![]()
![]()
majaaa,
alles over voor die 50G en natuurlijk de 100% zodat ik nog eens 100G krijg.
OMGquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Succes!
Toen ik voor de 100% ging en alleen die duiven nog moest halen, ben ik op 10 na in slaap geflikkerd en de volgende dag wist ik niets meer dus kon ik weer overnieuw beginnen
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG![]()
dat lijkt me echt kut![]()
inmiddels nog 179krijg alweer zin om ff een potje cod te spelen maja gewoon ff doorzetten is zo gedaan want ik heb er 20 gevonden in 40 minuten 20 x 10 = 200 40 x 10 = 400 minuten dus maar 6.5 uur bezig ofzo
![]()
Neee ik moet ook nog die stunt jumps doen en nog 4 random characters en verder nog wat actieviteiten met je vrienden maar ik heb alles precies bijgehouden wat ik wel en niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
Heb jij wel 100% Sky?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
kutgrafpleuris spelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Yep.. helemaal op 100% en daarna loeihard de kast ingeflikkerd![]()
kutgrafpleuris spel
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
kutgrafpleuris spel![]()
![]()
ik vind het een van de beste games ooit( ik vind dat
)
Reintij gaat als een mallequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
The Second Horseman (40G)
Complete 'Safehouse' on Veteran difficulty
En binnen!
[ afbeelding ]
The Shot (40G)
Complete 'All Ghillied Up' and 'One Shot, One Kill' on Veteran difficulty
Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaat
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..
Natuurlijk als ik dalijk de 100% heb dan is er niks meer te doen in het spel zoals in GTA SA niet was want daar kon je gewoon nog van alles altijd blijven doen majaaa...
als ik GTA IV hebt uitgespeeld over een tijdje dan komt BF 1943 en daar ben ik ook wel weer even mee bezig denk ik zo.
uhmm ik weet niet zeker maar ik dacht 15 juni ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?![]()
Ben nu bezig met BF: Bad Company
nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:00 schreef Daeron het volgende:
[ afbeelding ]
Hammer Time 25
On Assembly, get 5 Hammer kills during any ranked or social match.
Hammertime
Geband?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.
Nu paar maanden wachten op dat 2e deel van de map pack en dan hebben we halo 3 100%
Ben wel geband door de banhammer van Halo, maar ja, who cares, ik ga toch niet voor EXP.
Lachen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
100 punten halen is echt onmogelijk moeilijk inderdaad! Te moeilijk voor zo'n 'casual' game die je toch het liefst met vrienden met een biertje of jointje speelt (ik tenminste)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef OMG het volgende:
Vanmiddag weer eens Beautiful Katamari gespeeld voor de verandering:
[ afbeelding ]
Collection 40% - 10G
Roll up 40% of the Collection.
[ afbeelding ]
Request x 9 - 20G
Complete 9 Requests.
Op zich vind ik het een leuke game, tegelijkertijd vind ik het ontzettend frustrerend omdat het me nergens lukt om 100 punten te scoren om zo de eternal mode voor een level te halen.
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat betekent dat je 2 weken geen EXP kan krijgen, maar ja, who gives a fuck
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?
Wat was je dan aan het doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leuk
en ziet die dat als boosten, wat raar is om daar geband voor te worden..
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.quote:
De voordelen zijn groter dan de nadelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=112959&highlight=banhammer
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou nog zo'n achievement halen bij NFS maar dat is te lastig...
Jaquote:
Hoppa toch nog gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar voor die achievement moe je 100.000 schade doen tijdens een achtervolging maar ik rijd super vaak over een spijkermat en dan is het einde verhaal want dan kun je nix meer
Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mijquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
Leisure Suit Larry:
[ afbeelding ]
10 gamerpoints.
Wat een schijtspel zeg.
Ik denk niet dat ik meer achievements ga halen en dat het spel stof gaat happen voorlopig.
Terechtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mij [ afbeelding ]
Geleend gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef lkb9000 het volgende:
Waarom heb je hem in hemelsnaam gekocht? [ afbeelding ]
quote:MGC Note:
We are missing game data totaling 18660 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list
het duurt soms heel even voordat het update.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Klik ik op mijn eigen gamertag in die lijst, zie ik dit:
[..]
Netjesquote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef PP. het volgende:
Double-XP weekend met GoW2.
[ afbeelding ]
Battle-Tested Gear
Reached level 25 in multiplayer
30 GP.
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeksquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
Fuck NFS ik ga die Achievement niet meer proberen!
Oneerlijk spel
Ik vind hem de bestequote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeks
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schietenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
Mirrors Edge
[ afbeelding ]
Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80 GP
Kut achievement.
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Bijna heb ik 40.000 GS dan krijg ik een cadeau van Sky
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schieten
Dvdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
Klopt ja! Maar ik vind die Achievement wel stom trouwens omdat je het spel op een bepaalde manier moet spelen maargoed.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben...
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
we houden het mooi spannendquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaakt
Een aantal van mijn laatste achievements
Fable 2:
[ afbeelding ]
The Visionary
You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
50GP
SBK 09:
[ afbeelding ]
Someone has to read them now
Watch all credits (vet pittig man)
30 GP
[ afbeelding ]
A Perfect Weekend
Get pole position and win race 1 and race 2 in the same Event
30 GP
[ afbeelding ]
Style Victory
Win a clean race, without falls and shortcuts
30 GP
Guitar Hero 2:
[ afbeelding ]
Medium Tour Champ
Beat the Medium tour
30 GP
TDU was echt vetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:39 schreef SkyChat het volgende:
Test Drive Unlimited
Eindelijk Champion!!![]()
Om maar een paar te noemen..
[ afbeelding ]
REAL-ESTATE TYCOON 30G
Own at least 15 houses.
[ afbeelding ]
MOST VARIED COLLECTOR 30G
Own at least 20 different cars.
[ afbeelding ]
SEASONED TRAVELLER 35G
Cover 1,000 miles (1,600 km).
Ik heb deze game nog geen week en al zoveel achievements & vooruitgang geboektik moet nu echt naar bed!
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
Het leuke van deze game is dat je Rank afhangt van je Gamerscore.quote:
Die wagens zijn niet te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TDU was echt vet![]()
Alleen die snelste wagens zijn te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar snap ik ook vaak helemaal niets van, die kut achievements dat ze je de game 2 keer laten spelen ofzo omdat je op hardcore mode niet kan stacken dus moet je dezelfde shit nog en keer doen op normal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.
Heb dat spel nog, tis dat die achievement 50 is anders had ik dat spel allang ritueel verbrand.
Dan heb ik 1000/1000
F.E.A.R. is ook zo'n game
Survivalist 150G
Complete the Campaign on any difficulty without dying.
Fearsome 100G
Complete the Campaign on Extreme difficulty.
No Juice 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using any boosters.
Real Time 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using SlowMo.
Hoezo het hele concept van de game verkrachten
GRAW: AW
Committed (Multiplayer) 28G
Play for 8 hours straight in multiplayer
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
What the fuckquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef SkyChat het volgende:
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haaltquote:
Ik haal 17M. De eerste paar levels gaan nog wel, maar later ben ik al blij als ik ze uitspeel... Ik ben wel trots op deze Peggle achievement:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
quote:People's Ovation
Become a true Peg Party animal by partying 100,000 points harder than anyone else.
10G
Verkregen 8-4-2009
Dat soort dingen begin ik niet eens aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
ook zoiets gays.
Maar de gaarste ooit is die van de Orange Box.
Dat je die kuttuinkabout in Episode 2 van begin naar het (bijna) einde moet brengen en in een raket moet stoppen.
Ik ben echt zo vaak doodgegaan door die kutkabouter, of hij clipped dwars door een muur heen, weer de zoveelste save loaden.
Die chopper heeft hem ook zovaak weggeschoten als ik in die wagen zat.
Plus ik heb die achievement niet eens gehaald...ik ben te ver doorgelopen en die savegame's waren al 20 keer overgesaved.
[ afbeelding ]
En er is er niet 1 die 1000/1000 heeft in FFXI.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haalt
Ik wel, dacht van "nou als ik episode 2 uit ga lopen kan ik net zo goed die kabouter meenemen"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat soort dingen begin ik niet eens aan
Achievements zijn voor mij vaak juist een reden om een game anders te spelen. Soms zie je zoveel meer van een game omdat je een achievement wil halen. Mirror's Edge heeft dat bijv met die 'niet schieten' achievement. Het is me dan wel niet gelukt, maar ik denk dat de game een stuk minder leuk is als je direct al gaat schieten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop achievements zijn kut vooral die je dwingen op een bepaalde manier te spelen!
Geef gewoon een achievement als je een bepaalde baas ofzo hebt verslagen en hoe je het doet moet je zelf weten!
Het is gewoon stom!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements zijn voor mij vaak juist een reden om een game anders te spelen. Soms zie je zoveel meer van een game omdat je een achievement wil halen. Mirror's Edge heeft dat bijv met die 'niet schieten' achievement. Het is me dan wel niet gelukt, maar ik denk dat de game een stuk minder leuk is als je direct al gaat schieten.
Als ik bijna uitgekeken ben op een game ga ik kijken wat de achievements zijn, en dat kan vaak het plezier heel erg verlengen. Zoals bij Mirror's Edge vond ik het leuk om het een tweede keer uit te spelen zonder te schieten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is gewoon stom!
Als gasten op je schieten en je krijgt een gun in handen dan schiet je terugNet als bij FEAR idd dat je geen slomo ofzo mag gebruiken terwijl dat juist het toffe aan die game was dat is toch stom?
Bij Oblivion krijg je achievements als je hoge rang had bij arena en al die guilds enzo dat is toffer want dat spel je gewoon!
Ik kijk nu zowiezo nooit meer wat de achievements zijn want dan verkloot een hoop als je je speelwijze er op aan gaat passen. Maargoed dat zal voor iedereen anders liggen..
Daar heb je opzich een goed punt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik bijna uitgekeken ben op een game ga ik kijken wat de achievements zijn, en dat kan vaak het plezier heel erg verlengen. Zoals bij Mirror's Edge vond ik het leuk om het een tweede keer uit te spelen zonder te schieten.
idd, achievements zijn supertof,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop achievements zijn kut vooral die je dwingen op een bepaalde manier te spelen!
Geef gewoon een achievement als je een bepaalde baas ofzo hebt verslagen en hoe je het doet moet je zelf weten!
Welk spel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Completionist 100
Complete all events in Career.
Daarna nog heel even snel 1 potje MP gedaan en toen kreeg ik meteen 4 Achievements in 1 keer
NFS Undercover!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Reintji het volgende:
Nietes, je mist er nog 3. (waaronder de geweldige; "Finish 119 MP races"). Succes! Je bent toch vrij ;-)
Toch nog geluktquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Completionist 100 GS
Complete all events in Career.
Daarna nog heel even snel 1 potje MP gedaan en toen kreeg ik meteen 4 Achievements in 1 keer
For this on I suggest using a boosting partner or it'll take ages.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Het is me nog steeds niet gelukt om ook maar 1 bicyclekick te maken
Net geprobeerd hier onder en met 1 trap de tv van het meubel gebicyclekicktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
For this on I suggest using a boosting partner or it'll take ages.
Give the ball to your winger and run down the wing, just before you run out of play, cross it by double tapping [ afbeelding ]. As the ball is coming to your player hold [ afbeelding ] and double tap [ afbeelding ]. This IS a hard achievement, but will come with hard work. If you haven't got it already, you should unlock the "What a beauty" achievement as well.
I scored with a scissor kick on a half volley and it unlocked
bron
Het is veel makkelijker hoor. Gewoon naar een hoek rennen en met X een hoge voorzet geven, dan met B hem erin knallen. Vanaf die positie heb je een dikke kans dat het een omhaal wordt. Gewoon dat een paar keer doen dat lukt t wel een keer. Bij mij na een halfuur ongeveerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Give the ball to your winger and run down the wing, just before you run out of play, cross it by double tapping [ afbeelding ]. As the ball is coming to your player hold [ afbeelding ] and double tap [ afbeelding ]. This IS a hard achievement, but will come with hard work. If you haven't got it already, you should unlock the "What a beauty" achievement as well.
bron
ik heb hem ook niet co-op gehaald. Het was een van de eerste doelpunten die ik maakte. Ik wist alleen niet meer precies hoe, dus zocht ik het maar ff opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker hoor. Gewoon naar een hoek rennen en met X een hoge voorzet geven, dan met B hem erin knallen. Vanaf die positie heb je een dikke kans dat het een omhaal wordt. Gewoon dat een paar keer doen dat lukt t wel een keer. Bij mij na een halfuur ongeveer
Ik zie je niet anders gamen tegenwoordig.. 24/7?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef Boef het volgende:
Dit was wel even bikkelen.
Take No Prisoners
[ afbeelding ]
Destroy every hostile unit in the Battle of Santa Cruz on Veteran difficulty. - 50 G
Battlestations Pacific
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
bron
Kun je ook wat vertellen over die game? Volgens mij speelt niemand die maar het lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef Boef het volgende:
Dit was wel even bikkelen.
Take No Prisoners
[ afbeelding ]
Destroy every hostile unit in the Battle of Santa Cruz on Veteran difficulty. - 50 G
Battlestations Pacific
quote:Shot-putter
Throw any object (other than a grenade) 205 feet or more
10
Als je een achievement van 4 punten weet is dat helemaal tof natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef lkb9000 het volgende:
Iets waarmee je die stomme 6 aan het einde recht trekt
Vandaag nog twee gehaald. Huge Investment en Huge Return. Dat is een speler verkopen voor meer als 50 miljoen en een kopen voor meer als 50 miiljoenquote:
En nu nog 50 spelers kopen in totaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vandaag nog twee gehaald. Huge Investment en Huge Return. Dat is een speler verkopen voor meer als 50 miljoen en een kopen voor meer als 50 miiljoen
YEAH
quote:Global Impact
Kill 15 gang members using the Observatory Globe
15
Verkregen 26-5-2009
[ Bericht 7% gewijzigd door Reintji op 26-05-2009 21:30:42 ]
10G per uur. Niet slechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Complete the Saints Revival prologue 5G
[ afbeelding ]
Defeat the Ronin 40G
[ afbeelding ]
Complete all levels of Crowd Control 15G
[ afbeelding ]
Complete all levels of Fight Club 15G
[ afbeelding ]
Threw someone a long, long way 5G
[ afbeelding ]
Sung Along to the Radio 10G
Zo even wat achievements gehaald in Saints Row II.
Maar ben nu 9 uur aan het spelen en nog steeds maar 90G gehaald.
Lange (28 missies van 30-60 minuten, met checkpoints), onderhoudende, single-player campaign. Grafisch echt een hoogstandje, het cinematische effect van een explosieve zeeslag in de nacht terwijl het stormt en regent is perfect te recreëren als je handmatig met een vliegtuigje er boven rond gaat cirkelen en van een afstandje toekijkt.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je ook wat vertellen over die game? Volgens mij speelt niemand die maar het lijkt me wel tof
Heb nog paar riddick achievements gehaald maar ik vind dat ze die wel slecht gedaan hebben!
Luxor 2 (Arcade spelletje) heeft achievements van 14, 15, 16, 17, 18, 19 en 20 Gquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een achievement van 4 punten weet is dat helemaal tof natuurlijk
Bevalt ie een beetje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen aan TR: Underworld
Neenquote:
Heb nu pas één level gehaald en dat was 'gewoon' Tomb Raider zoals we die kennen van Legend of Anniversaryquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Wolverine een beetje leuk om te spelen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Anne het volgende:
Wolverine is een best tof spel. Mooie filmpjes tussendoor ook.
Duurde nog lang dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:44 schreef Anne het volgende:
Ik wist dat je die vraag ging stellen, vandaar dat ik het antwoord alvast gaf op 28 mei.
Vooruit. Voor deze keer nemen ik er genoegen mee... Ik denk dat ik die game mooi eens een keer uit de budgetbakken vis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen had ik het spel pas! Eerder kon ik niet oordelen.
Je bent echt te erg Royquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooruit. Voor deze keer nemen ik er genoegen mee... Ik denk dat ik die game mooi eens een keer uit de budgetbakken vis.Zeker nu ik zie dat de achievements ook wel te doen zijn
Waarom denk je dat ik mijn Wii verkocht heb?quote:
Het is een sandbox/freeroam game die zich afspeelt in africa en de omgeving is echt enorm ruim.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef SkyChat het volgende:
Far Cry 2
Is dat iets Far Cry 2?
Want ik had die donderdag in mijn hand maar pakte uiteindelijk tog maar Halo Wars.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wanted: Flying Mouthpieces
Mouth piece travels more than 3 meters when knocked out
Die heb ik ook gisteren gehaald, bij mij viel hij gewoon uit zijn mond, en werd toen weggeslagen door de gast die KO gingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik ookDat ding vloog toen echt halverwege het publiek
En weet je wat ??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Het is een sandbox/freeroam game die zich afspeelt in africa en de omgeving is echt enorm ruim.
Als je van een game houdt waarbij jezelf kunt bepalen wat je doet dan is deze geschikt voor jou.
Er zit een map editor bij waar je zelf je eigen mappen kunt maken, spelen, uploaden en delen.
Je kunt ook andere mappen downloaden en spelen van andere gamers.
Er is ook een DLC te koop op Marketplace waar je 3 nieuwe wapens krijgt, 2 voertuigen + 4 MP maps.
Echt de moeite waard om deze game eens te checken.
Let op: De meeste huillies klagen over het feit dat ze veel moeten rijden en dat er overal vijanden zitten die altijd op je schieten, dat is zwaar overdreven maarja sommige zijn beter af met pac-man en zijn deze game niet waard.
Ik heb er geen spijt van en zal dat ook niet krijgen want ik wist waar ik aan begon, een uitdaging waar je moet werken voor je iets krijgt.
En niet de vergeten.. de graphics zijn prachtig.
Success.
Een goede keuze gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En weet je wat ??
Ik heb hem gekocht.![]()
Echt ik vind het de mooiste game kwa graphics voor de x360 tot nu toeWow damnnn
![]()
Ik heb ook al een paar achievments gehaald maar die drop ik morgen wel
Wat houdt die DLC precies in dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Een goede keuze gemaakt![]()
Het menu is ook zo mooi gemaakt waar je al je stats en dergelijke kunt checken.
Ga wel eerst de single player op je gemak spelen en probeer eens een map in elkaar te fantaseren alvorens je de MP induikt en als je toch MP wilt doen, zorg dan dat je niet op ranked speelt want het is wel even wennen om tegen bunnyhoppers en nadespammers te spelen die 24/7 online zin in FC2.
Game on!
En schaf de DLC ook maar aan als je de 400 punten kunt missen want die is het echt waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |