Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mijquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
Leisure Suit Larry:
[ afbeelding ]
10 gamerpoints.
Wat een schijtspel zeg.
Ik denk niet dat ik meer achievements ga halen en dat het spel stof gaat happen voorlopig.
Terechtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mij [ afbeelding ]
Geleend gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef lkb9000 het volgende:
Waarom heb je hem in hemelsnaam gekocht? [ afbeelding ]
quote:MGC Note:
We are missing game data totaling 18660 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list
het duurt soms heel even voordat het update.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Klik ik op mijn eigen gamertag in die lijst, zie ik dit:
[..]
Netjesquote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef PP. het volgende:
Double-XP weekend met GoW2.
[ afbeelding ]
Battle-Tested Gear
Reached level 25 in multiplayer
30 GP.
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeksquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
Fuck NFS ik ga die Achievement niet meer proberen!
Oneerlijk spel
Ik vind hem de bestequote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeks
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schietenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
Mirrors Edge
[ afbeelding ]
Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80 GP
Kut achievement.
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Bijna heb ik 40.000 GS dan krijg ik een cadeau van Sky
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schieten
Dvdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
Klopt ja! Maar ik vind die Achievement wel stom trouwens omdat je het spel op een bepaalde manier moet spelen maargoed.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben...
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
we houden het mooi spannendquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaakt
Een aantal van mijn laatste achievements
Fable 2:
[ afbeelding ]
The Visionary
You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
50GP
SBK 09:
[ afbeelding ]
Someone has to read them now
Watch all credits (vet pittig man)
30 GP
[ afbeelding ]
A Perfect Weekend
Get pole position and win race 1 and race 2 in the same Event
30 GP
[ afbeelding ]
Style Victory