nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:00 schreef Daeron het volgende:
[ afbeelding ]
Hammer Time 25
On Assembly, get 5 Hammer kills during any ranked or social match.
Hammertime
Geband?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.
Nu paar maanden wachten op dat 2e deel van de map pack en dan hebben we halo 3 100%
Ben wel geband door de banhammer van Halo, maar ja, who cares, ik ga toch niet voor EXP.
Lachen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
100 punten halen is echt onmogelijk moeilijk inderdaad! Te moeilijk voor zo'n 'casual' game die je toch het liefst met vrienden met een biertje of jointje speelt (ik tenminste)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef OMG het volgende:
Vanmiddag weer eens Beautiful Katamari gespeeld voor de verandering:
[ afbeelding ]
Collection 40% - 10G
Roll up 40% of the Collection.
[ afbeelding ]
Request x 9 - 20G
Complete 9 Requests.
Op zich vind ik het een leuke game, tegelijkertijd vind ik het ontzettend frustrerend omdat het me nergens lukt om 100 punten te scoren om zo de eternal mode voor een level te halen.
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat betekent dat je 2 weken geen EXP kan krijgen, maar ja, who gives a fuck
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?
Wat was je dan aan het doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leuk
en ziet die dat als boosten, wat raar is om daar geband voor te worden..
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.quote:
De voordelen zijn groter dan de nadelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=112959&highlight=banhammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou nog zo'n achievement halen bij NFS maar dat is te lastig...
Jaquote:
Hoppa toch nog gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar voor die achievement moe je 100.000 schade doen tijdens een achtervolging maar ik rijd super vaak over een spijkermat en dan is het einde verhaal want dan kun je nix meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |