Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaat
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..
Natuurlijk als ik dalijk de 100% heb dan is er niks meer te doen in het spel zoals in GTA SA niet was want daar kon je gewoon nog van alles altijd blijven doen majaaa...
als ik GTA IV hebt uitgespeeld over een tijdje dan komt BF 1943 en daar ben ik ook wel weer even mee bezig denk ik zo.
uhmm ik weet niet zeker maar ik dacht 15 juni ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?![]()
Ben nu bezig met BF: Bad Company
nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:00 schreef Daeron het volgende:
[ afbeelding ]
Hammer Time 25
On Assembly, get 5 Hammer kills during any ranked or social match.
Hammertime
Geband?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nice toevallig heb ik vandaag en gister de rest van alle achievements van Halo 3 gehaald.
Nu paar maanden wachten op dat 2e deel van de map pack en dan hebben we halo 3 100%
Ben wel geband door de banhammer van Halo, maar ja, who cares, ik ga toch niet voor EXP.
Lachen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
100 punten halen is echt onmogelijk moeilijk inderdaad! Te moeilijk voor zo'n 'casual' game die je toch het liefst met vrienden met een biertje of jointje speelt (ik tenminste)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef OMG het volgende:
Vanmiddag weer eens Beautiful Katamari gespeeld voor de verandering:
[ afbeelding ]
Collection 40% - 10G
Roll up 40% of the Collection.
[ afbeelding ]
Request x 9 - 20G
Complete 9 Requests.
Op zich vind ik het een leuke game, tegelijkertijd vind ik het ontzettend frustrerend omdat het me nergens lukt om 100 punten te scoren om zo de eternal mode voor een level te halen.
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat betekent dat je 2 weken geen EXP kan krijgen, maar ja, who gives a fuck
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:18 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet ervoor doen om gebanned te worden dan?
Wat was je dan aan het doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja ik was ingelogd met 3 controllers, 2 guest accounts, blijkbaar vind de banhammer dat nie leuk
en ziet die dat als boosten, wat raar is om daar geband voor te worden..
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.quote:
De voordelen zijn groter dan de nadelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik was achievements aan het halen met andere in een social match.
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=112959&highlight=banhammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou nog zo'n achievement halen bij NFS maar dat is te lastig...
Jaquote:
Hoppa toch nog gehaaldquote:Op zondag 17 mei 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar voor die achievement moe je 100.000 schade doen tijdens een achtervolging maar ik rijd super vaak over een spijkermat en dan is het einde verhaal want dan kun je nix meer
Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mijquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
Leisure Suit Larry:
[ afbeelding ]
10 gamerpoints.
Wat een schijtspel zeg.
Ik denk niet dat ik meer achievements ga halen en dat het spel stof gaat happen voorlopig.
Terechtquote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op gamer.nl kreeg ie een 1 volgens mij [ afbeelding ]
Geleend gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:18 schreef lkb9000 het volgende:
Waarom heb je hem in hemelsnaam gekocht? [ afbeelding ]
quote:MGC Note:
We are missing game data totaling 18660 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list
het duurt soms heel even voordat het update.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Klik ik op mijn eigen gamertag in die lijst, zie ik dit:
[..]
Netjesquote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef PP. het volgende:
Double-XP weekend met GoW2.
[ afbeelding ]
Battle-Tested Gear
Reached level 25 in multiplayer
30 GP.
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeksquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
Fuck NFS ik ga die Achievement niet meer proberen!
Oneerlijk spel
Ik vind hem de bestequote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zei het nog, echt de slechte versie van de reeks
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schietenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
Mirrors Edge
[ afbeelding ]
Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80 GP
Kut achievement.
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Bijna heb ik 40.000 GS dan krijg ik een cadeau van Sky
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Ik vond die soldaten al kut met schieten
Dvdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
Klopt ja! Maar ik vind die Achievement wel stom trouwens omdat je het spel op een bepaalde manier moet spelen maargoed.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook halverwege het spel achter dat er niet eens een achievement is voor het uitspelen op normal ipv easy. Dus ik had het een stuk makkelijker kunnen hebben...
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg PC games en 250 DVD's liggenof toch maar weer een pakje blueband?
we houden het mooi spannendquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn ik ben jaloers, ik heb net mijn laatste kuipje boter leeggemaakt
Een aantal van mijn laatste achievements
Fable 2:
[ afbeelding ]
The Visionary
You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
50GP
SBK 09:
[ afbeelding ]
Someone has to read them now
Watch all credits (vet pittig man)
30 GP
[ afbeelding ]
A Perfect Weekend
Get pole position and win race 1 and race 2 in the same Event
30 GP
[ afbeelding ]
Style Victory
Win a clean race, without falls and shortcuts
30 GP
Guitar Hero 2:
[ afbeelding ]
Medium Tour Champ
Beat the Medium tour
30 GP
TDU was echt vetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:39 schreef SkyChat het volgende:
Test Drive Unlimited
Eindelijk Champion!!![]()
Om maar een paar te noemen..
[ afbeelding ]
REAL-ESTATE TYCOON 30G
Own at least 15 houses.
[ afbeelding ]
MOST VARIED COLLECTOR 30G
Own at least 20 different cars.
[ afbeelding ]
SEASONED TRAVELLER 35G
Cover 1,000 miles (1,600 km).
Ik heb deze game nog geen week en al zoveel achievements & vooruitgang geboektik moet nu echt naar bed!
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
Het leuke van deze game is dat je Rank afhangt van je Gamerscore.quote:
Die wagens zijn niet te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TDU was echt vet![]()
Alleen die snelste wagens zijn te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar snap ik ook vaak helemaal niets van, die kut achievements dat ze je de game 2 keer laten spelen ofzo omdat je op hardcore mode niet kan stacken dus moet je dezelfde shit nog en keer doen op normal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.
Heb dat spel nog, tis dat die achievement 50 is anders had ik dat spel allang ritueel verbrand.
Dan heb ik 1000/1000
F.E.A.R. is ook zo'n game
Survivalist 150G
Complete the Campaign on any difficulty without dying.
Fearsome 100G
Complete the Campaign on Extreme difficulty.
No Juice 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using any boosters.
Real Time 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using SlowMo.
Hoezo het hele concept van de game verkrachten
GRAW: AW
Committed (Multiplayer) 28G
Play for 8 hours straight in multiplayer
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
What the fuckquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef SkyChat het volgende:
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haaltquote:
Ik haal 17M. De eerste paar levels gaan nog wel, maar later ben ik al blij als ik ze uitspeel... Ik ben wel trots op deze Peggle achievement:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
quote:People's Ovation
Become a true Peg Party animal by partying 100,000 points harder than anyone else.
10G
Verkregen 8-4-2009
Dat soort dingen begin ik niet eens aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
ook zoiets gays.
Maar de gaarste ooit is die van de Orange Box.
Dat je die kuttuinkabout in Episode 2 van begin naar het (bijna) einde moet brengen en in een raket moet stoppen.
Ik ben echt zo vaak doodgegaan door die kutkabouter, of hij clipped dwars door een muur heen, weer de zoveelste save loaden.
Die chopper heeft hem ook zovaak weggeschoten als ik in die wagen zat.
Plus ik heb die achievement niet eens gehaald...ik ben te ver doorgelopen en die savegame's waren al 20 keer overgesaved.
[ afbeelding ]
En er is er niet 1 die 1000/1000 heeft in FFXI.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |