Succes!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het regent toch al de hele dag dus is het een perfecte dag om een archievement te halen die niet zo makkelijk is namelijk : Endangered Species van GTA IV![]()
alleeeeeeeeen,,
het duurt zo lang voordat je ze allemaal hebt. Ben nu bezig met een kaartje waar ze allemaal opstaan enzo. Tot nu nog : 183 flying rats left in Liberty City![]()
![]()
![]()
![]()
majaaa,
alles over voor die 50G en natuurlijk de 100% zodat ik nog eens 100G krijg.
OMGquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Succes!
Toen ik voor de 100% ging en alleen die duiven nog moest halen, ben ik op 10 na in slaap geflikkerd en de volgende dag wist ik niets meer dus kon ik weer overnieuw beginnen
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG![]()
dat lijkt me echt kut![]()
inmiddels nog 179krijg alweer zin om ff een potje cod te spelen maja gewoon ff doorzetten is zo gedaan want ik heb er 20 gevonden in 40 minuten 20 x 10 = 200 40 x 10 = 400 minuten dus maar 6.5 uur bezig ofzo
![]()
Neee ik moet ook nog die stunt jumps doen en nog 4 random characters en verder nog wat actieviteiten met je vrienden maar ik heb alles precies bijgehouden wat ik wel en niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
Heb jij wel 100% Sky?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
kutgrafpleuris spelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Yep.. helemaal op 100% en daarna loeihard de kast ingeflikkerd![]()
kutgrafpleuris spel
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
kutgrafpleuris spel![]()
![]()
ik vind het een van de beste games ooit( ik vind dat
)
Reintij gaat als een mallequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
The Second Horseman (40G)
Complete 'Safehouse' on Veteran difficulty
En binnen!
[ afbeelding ]
The Shot (40G)
Complete 'All Ghillied Up' and 'One Shot, One Kill' on Veteran difficulty
Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaat
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar ik vind GTA sowiezo gewoon mega goed ..
Natuurlijk als ik dalijk de 100% heb dan is er niks meer te doen in het spel zoals in GTA SA niet was want daar kon je gewoon nog van alles altijd blijven doen majaaa...
als ik GTA IV hebt uitgespeeld over een tijdje dan komt BF 1943 en daar ben ik ook wel weer even mee bezig denk ik zo.
uhmm ik weet niet zeker maar ik dacht 15 juni ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wanneer kwam BF 1943 ook alweer?![]()
Ben nu bezig met BF: Bad Company
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |